Denedim Biliyorum: Kiehl's Calendula Tonik

10:00

Merhaba efenim,

Bu hafta sizinle Ankara'da henüz geçtiğimiz ay açılış yapmış olan Kiehl's markasının aynısefa (calendula) özlü toniği hakkında yorumlarımızı paylaşacağız. 

Vaatlerine bakacak olursak:
Alkol olmadan normalden yağlıya dönük cilt tiplerini nazikçe temizlemek ve rahatlatmak için özenle seçilmiş bitkisel özlerle formüle edilmiştir. Calendula Herbal Extract Alcohol Free Toner, sorunlu bölgeleri rahatlatmak için de kullanılabilir.

İçeriğine ise bakmaz olaydık: 
Water, Propylene Glycol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Althaea Officinalis Root Extract, Calendula Officinalis Flower Oil, Allantoin, Arctium Lappa Root Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Gentiana Lutea Extract


Ürün yorumlarına baktığımızda yağlı ve yağlıya dönük cilde sahip olanlar ile hassas ciltli olanların memnun kaldığını görüyoruz. Mağazada gördüğümüz ürünler arasında en çok dikkkatimizi çeken bu ürün olmuştu, içinde gerçek aynısefa çiçeklerinin olması ilgimizi 10'la çarpmıştı resmen! :) Tester'ını istediğimizde bu minişi bize verdiklerinde çok ama çok sevindik bu yüzden, hemen denedim biliyorum'da yazmalıyız dedik sonra da...

Ben kendisini sabah akşam düzenli olarak 3 hafta kadar kullandım, zira verilen 40ml. tester bu kadar yetti :) Kullandığım kadarıyla izlenimlerim:

- Kokusu: Yeşil çay ve sirkemsi?
- Bıraktığı his: Hafif bir gerilme hissiyatı ancak yumuşak bir cilt
- Sivilce ve lekelerde azalma: Böyle birşey gözlemleyemedim.
- L'Oreal grubuna ait olan markanın kendisi olmasa bile ana şirketi hayvan deneyleri yürütüyor, ayrıca marka Çin'de satılıyor.
- Fiyat: 109TL (250ml. yurtdışında 38$=80TL civarı)  
- İçerik: Keşke temiz diyebilseydim, yukarıda görüldüğü üzere; 
Tehlikeli sayılan ve oldukça alerjik kimyasallardan Propylene glycol (#2), pentylene glycol (#3), methylparaben (#4) Disodium EDTA (#5) mevcut ve calendula bitkisi de alerjik yapıda olup ayrıca hamilelerin kullanımına uygun değildir.

Kendisi benden 2/5 aldı, daha temiz içerik ve daha uygun fiyata sahip çok daha etkili tonikler var, bu macera da yanımıza kâr kaldı...

Armada'daki mağazasında açılış yapan marka, blogger'lara da davet gönderdi sağolsun, aman biz blogger'ız vay çok özeliz diyerek bir ilgi bir ihtimam, bir izzet bir ikram... Cilt testi yaptırmak için bekledik ancak muvaffak olamadık, test dediğiniz zaten alın ve yanak bölgesine kağıt bastırmak idi - ancak kağıt falına göre ürün öneriyorlardı, keşke önerileri dinleyebilseydik, cildimizin bildiğimiz kadarıyla özelliklerine göre ve aklımızda kalan ürünlerden dilediklerimizin tester'larını istedik, o gün tester konusunda çok cömertlerdi, bu konuda Sezar'ın hakkı Sezar'a. Şartlar pek elverişli değildi o gün, bir başka gün hezeyan olmaksızın gitmeli diye düşündük, belki National Geographic tadında kaplan otunun hikayesini de anlatmazlar o vakit, belki calendula nedir dendiğinde kadife çiçeği demezler, belki şehre bir film gelir?

Selamlar sevgiler efenim, gitmeden şöyle de buyrun:



Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ben aslında aslanağzı olmasından şüpheleniyorum yaa :D

    YanıtlaSil
  2. Belki üstümüzden bir kuş geçer? İçindeki ota çöpe bakarak afilli bişey sandık bide bunu :D

    YanıtlaSil
  3. İçeriğini bilemem ama ben kuru ciltli olmama rağmen beğendim... Hatta şu sıcaklarda çok iyi geldi

    YanıtlaSil
  4. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,
    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  5. bu marka maalesef bende alerji yapıyor...ne yaptıysam olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerji büyük problem :(
      Eye opening serum ve nemlendiricisini pek bir sevdim aslında ama içerik / fiyat aralığını düşündüğümde clinique'ten vazgeçemiyorum ben nedense :)

      Sil
  6. ayy size de mi calendula kadife çiçeği dediler. Bana da dediler orda inatlaşmaya başladık uzatmadım. :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)