Ödüllü bir blogger olmak...

15:44

Hahahah, yok öyle bir havalarda değilim ama "En Samimi Blog" ödülüne beni layık gören Deep'e çok teşekkür ederim:)

Seviniyor insan ne de olsa birileri beni okuyor diyor, 
o kadar takipçi arasında yorumlarım cevapsız kalmıyor diyor, 
birileri gerçekten hala nazik diyor, 
ay bana samimi demiş ne güzel - ama o önce kendine baksın diyor, 
sonra oha la zaten 100 kişiye ödül vermiş o ne öyle kızılay dağıtırmış misali diyip kafa göz saydırıyor falan :)


Siz ne sanmıştınız, ya ne olacağıdı, uluslararası blogger kategorisinde evrensel (dünyalara sığmıyorum!) ödüller mi kazanacağıdım :) 

Ha ne halt etmeye yazdın o zaman derseniz, Deep'in yazısına bir bakmak istersiniz belki, benim dışımda 99 kişi daha var, yeni birilerini görmek istersiniz belki, çekiliş vesaire bir kenara dursun, yeni kan lazım - okumak istiyorum bir bakayım bakalım dersiniz belki? 

Ki ben bu ödülün yanı sıra yeni isimler gördüğüme ayrıca çok sevindim, 
Deep bu jestin için tekrar teşekkür ederim (o değil de, sanırım derin duygular besliyorum sana karşı! :)) 

Şimdilik hoşçakalın efenim.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Yaaee hep sen başkalarına derin duygular besle bana tık yok! O diil de o suşinin hepsini yemeyeydim iyiydi demi bunlar hep ondan oluyo :/ :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandalı suşi getirselerdi aslında ben size zırnık bırakmazdım da, nasıl yedin kaşla göz arasında çaktırmadan yea :))

      Sil
  2. Valla Deep üşenmemiş 100 kişiye linkleri de ekleyerek ödül vermiş. Asıl en samimi olan o ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bence de, bu 100 kişinin arasında olmanın haklı gururunu yaşıyorum ben de :)))

      Sil
  3. Ödülünüz hayırlı olsun deep tavsiyesi hep tutar merhabaaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Tavsiyelerine güveniyoruz vallahi Deep'in :)

      Sil
  4. Sevgili Deep bambaşka değil mi? Çok seviyorum onun tarzını! Beni de saolsun almış o listeye. Haftasonu tüm samii arkadaşları bi gezeyim diyordum. Demek bir şekilde bloğunuzla tanışacakmışım sizin yorumunuz vesilesiyle oldu. Tırnakları beyazlatmada ben de limon kabuğunu kullanırım yıllar yılıdır. Bu da çok ferah bir temizleyici tavsiye ediyorum. Bloglovinden de takibe aldım. Artık yeni yazılardan haberdar olurum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka gerçekten, ilk yüze girdik bi'kere :))
      Limonu unutmazsam temizlikte de mutlaka deneyeceğim, seviyorum temiz içerikli şeyler kullanmayı.
      Tanışasımız varmış demek ki, bahaneler bir araya getirmiş bizi, hoşgelmişsiniz sefalar getirmişsiniz :)
      Selam ve sevgilerimle,

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)