Denedim Biliyorum: Dirty Works Detox Mask

10:00

Merhabalar efenim,

Uzun zaman oldu görüşmeyeli değil mi, şu yazı serisi olmasa uğramayacağım sanki buralara, yine öyle bir halet-i ruhiyedeyim anlayacağınız ama siz bana bakmayın her zamanki gibi, ben kendime bakarım diyerek hemen ürün yorumuna geçmek istiyorum, buyursunlar...

Dirty Works markasının ürünleri Gratis'lerde satılıyor malumunuz, biz de merak ettik, nedir ne değildir diyerek ve yorumlamak için bu maskesini seçtik.

İçeriğine göz attığımızda alkol ve parfüm içermesi dışında pek bir yamuğunu görmedim, aferim!

Yalnız o ne yoğun kokudur arkadaş, yüzünüze sürmenize gerek yok, elinize aldığınızda dahi kokuyor, koku hassasiyeti olanların temkinli yaklaşmasında fayda var (temkin mi? kaç kaç kaaaç!)


Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, o da ayrı bir güzellik, bravo!

Kendisine yakından baktığımızda, yaban mersini ekstresi içeren bir kil maskesi olduğunun ayırdına varıyoruz, e kil maskesi işte, detoks falan deyince afili oluyor tabii :)

Kokusunu bir kenara koyabilirseniz - ki ben üç-dört aydır koyabiliyorum ve kullanıyorum - hassas cildimi germeyen, herhangi bir olumsuz reaksiyona neden olmayan, kuruluk oluşturmayan, aksine yumuşacık bir sonuç veren, kendi adıma beklentilerimin üzerinde memnun kaldığım bir ürün oldu.

Kuru ve hassas bir cildim olduğundan dikkatli yaklaştığım bu maskeyi 10-15 günde bir duştaki peeling sonrası kullanıyorum ve iddia ettiği gibi taze ve aydınlık bir görüntü bırakıyor ve benim bir kil maskesinden beklentilerimi yeterince karşıladığını söyleyebilirim.

Maskeye 5 üzerinden 3,5 veriyorum, o koku yüzünden kırdım bütün puancıkları bunu da belirteyim.

Peki bizim kızlar ne demişler derseniz, buradan buyurun efenim:


Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

4 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)