Denedim Biliyorum: Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı

10:00

Merhabalar efenim,
Moshos Garden markasını duymayanınız kaldı mı acaba? Bana sorarsanız, kendileri tanınmayı layığıyla hak ediyorlar; tamamen katkısız, hiçbir kimyasal bulunmayan, sadece doğada bulunan bitkisel hammaddelerle hazırlanmış doğal bakım ürünleri hazırlıyorlar ve bu noktada bizim kalplerimizi çoktan çalmış durumdalar, bir de yakın zamanda PETA kendilerine "cruelty-free" dedi ki, ohh miss! :)


Hemen denediğimiz tırnak bakım yağının kendi sitelerinde belirtilen ürün bilgilerini aktararak değerlendirmeye geçmek istiyorum:


Özellikleri
• Güçlü nemlendirme özelliği ile tırnakların ihtiyacı olan nemi sağlar
• Kolay kırılan tırnakları güçlendirir
• Güçlenen tırnakların daha çabuk uzamasını sağlar
Nerelerde Kullanılır?
• Güçsüz, yıpranmış tırnaklarda
• Kırık, çatlak veya onarıma ihtiyaç duyan tırnaklarda
• Uzamakta zorlanan, yumuşak tırnaklarda
Nasıl Kullanılır?
• Temiz ve ojesiz tırnaklara tercihen gece yatmadan önce her tırnağa birkaç damla olacak şekilde uygulayın
• Uyguladığınız alana masaj yaparak yedirin
İçindekiler

• Tırnakların kuruyup çatlamasını engeller, nefes almasını sağlar

* hint yağı, * badem yağı, * fındık yağı, * jojoba yağı, * aloevera yağı
* doğal/organik

Yaklaşık bir aydır kullandığım bakım yağını el ve ayak tırnaklarımda kah temiz tırnağa kah ojeli tırnaklarımın kenarına sürdüm. Çabuk emiliyor ve yapış yapış kalmıyor, yumuşaklık ve nem veriyor, bir damlası bile bir tırnağa yetiyor ve kesinlikle bereketli bir ürün. 

İlk defa temiz tırnaklarıma sürdüğümde tırnaklarımın soyulmasına neden oldu, kızlar da aynı durumla karşılaşmış sanıyorum. İçeriğindeki yağlar nedeniyle mi böyle oldu, neden böyle oldu hiç bir fikrim yok.

Tırnaklarımda boylu boyuna çizgili bir yapı var son bir kaç yıldır, ne yaptıysam geçiremedim ve bu nedenle kesinlikle tırnak uzatamıyorum. Kırılma konusunda da pek bir yardımı olmadı bana, ama sorunlu tırnaklarım var zaten, bu yüzden iyi bir referans noktası olmayabilirim. 

Tırnak etlerini yumuşatır, kütikülleri kolay ayıklarız diyorsanız, hiç de öyle bir işe yaramıyor bunu da belirtmek isterim.

Bende çizgili görünüm de hala devam ediyor yalnız, bu durumdan çok çok muzdarip olduğumdan ne olduğunu bilen varsa aranızda bir el atarsanız onyüzmilyon sevap point kazanırsınız vallahi :)

Pek çok ürününü denemek istediğim bu markanın tırnak bakım yağı kendilerinden satın aldığım ilk ürün oldu, ama bundan memnun kalmadım malesef, artık önümüzdeki maçlara bakacağız!

Bu vesileyle benim bu yağa puanım temiz içerik, güvenli alışveriş ve nazik müşteri hizmetleri nedeniyle şimdilik 2/5! Tırnaklarımı gerçekten adam edebilirsem kendisinden daha da faydalanabilirim diye düşünüyorum.

Paralel evrenlerde kim ne demiş derseniz:

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

You Might Also Like

2 yorum

  1. Efendim paralel evrenden selamlar :D Şu çizgili görünüm olmayaydı iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvittt çiçeem, yalnız nail rescue mucize resmen ya, tekrar çok teşekkür ediyorum ♥

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)