Denedim Biliyorum: Urban Care Argan Oil Bakım Yağı

10:00

Merhabalar,

Hayat bana pek güzel değil bu aralar, umarım size güzeldir, size de güzel değilse, kime güzel la bu hayat? diyerek başlayayım söze...

Bu hafta size pek yakından tanıdığımız bir marka olan Urban Care'in arganlı bakım yağından bahsedeceğiz - ki kendisini Down Under Naturals olarak da bilenlerimiz olabilir; piyasada nispeten uygun fiyata mümkün mertebe temiz içerik sunarak benim gönlümü kazanmış olduklarını da belirtmek isterim.


Kendisi bloggerlara göndermiş olduğu basın bülteninde ürün hakkında böyleyken böyle diyor:

İçerdiği doğal mineral yağlar ile saç ve cilt bakımı için gerekli olan bakımı sunar. Hızlı ve kolayca emilerek nemini ve sağlığını kaybetmiş saç ve cilt yapıları için gerekli bakımı sunar.


URBAN Care ArganOil Bakım Yağı içerdiği Argan, Avokado, Tatlı Badem, Jojoba, Ayçiçeği Yağı gibi özel doğal mineral yağlar ile saç ve cilt bakımı için gerekli olan bakımı sunar. Yoğun ve özel geliştirilmiş formülü ile hızlı ve kolayca emilerek nemini ve sağlığı kaybetmiş saç ve cilt yapıları için gerekli olan bakımı sunar.

Hem cilde hem saça kullanıldığı söylense de ben minnak ebatı nedeniyle sadece saçıma kullandım bu yağı. 

Saç uçlarımda geçen seneden kalma, kestirsem de henüz kurtaramadığım miktarda yanık kısımlar var, bu yüzden saçlarımı yıkama ritüelim özellikle son birkaç yılda fazlasıyla değişti. Son iki üç yıldır ufak çaplı saç sorunları yaşıyordum ve bu nedenle her zamankinden farklı özen göstermeye başladım. 

Argan içerikli bakım yağları ise favorilerim ne yalan söyleyeyim, bu bakım yağını da o yüzden çok sevdim. Kökten uca kuru saça sürülüp maske misali 15-20dk saçta bekletilip sonra durulanması gerekiyor. Ama ben kendisini duştan sonra (diğer argan yağlarına yaptığım gibi) avucuma azıcık sıkarak saç uçlarıma uyguluyorum ve durulamadan bırakıyorum. Çok ağır bir yapısı olmadığından durulamadan bırakmakta bir sakınca görmedim. Saçımı yumuşatmasını ve kolay taranmasını sağlamasını beğendim, kokusu da çok güzel bu yüzden severek kullandım.

Ancak elbette ki yanık saça çözüm bu değil, uzadıkça kestirerek kurtulmam gerektiğini biliyorum, kınalı yapıncak olmamak için biraz sabrediyorum sadece...

Saçıma o kadar çok bakım yapıyorum ki, hangi biri daha çok işe yarıyor şimdilik söylemem çok zor ama argan yağları favorim ve uzun bir süre daha kendileriyle haşır neşir olacağım, ancak elimdekiler bittiğinde bu arkadaşa tekrar şans veririm elbette.

Bir kuru + yıpranmış saçlı zavallı olarak benim kendisine puanım 4/5, biraz daha uygun fiyatlı olaydı eyiydi :)

Kendisine Watsons, Gratis ve Rossmann ile diğer parfümerilerde rastlayabilirsiniz ve fiyatı 25,50TL.

Ama benim saç tipim başka, başkası ne demiş, neler oluyor, lan yoksa?? diyorsanız sizi aşağıdaki tatlışlarımın bloglarına alayım:

Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum

Esen kalın efenim.

You Might Also Like

9 yorum

  1. Ürün maske gibi kullanmak zor geliyo be bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yea, uclarina sursem yetiyor, tum saca yag surmeye ve onu arindirmaya usenirim ki ben zaten:))

      Sil
  2. urban care argan. amma havalı isim. yüzüklerin efendisi isimleri gibi. çok gizemliiii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arganyanların en küçüğü bu, küçük ama marifetli pek :))

      Sil
  3. bu argan herşeye çare..öncesinde ne yapıyomuşuz acep..mecbur bunu da deniycez, pahalı mahalı..uygun fiyatlı arganlarda argan yağı yok maalesef :) ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ucuz bişey begensem sasarim zaten :)) Ama cok guzel bir sey bu argan yağı kii ;)

      Sil
  4. güzel bir post olmuş.alınacaklar listeme ekledim bile. bloguzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım banada beklerim sevgiler:) http://lapermstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsiniz sefalar getirmişsiniz, ben de geldim gördünüz mü :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)