Dur bakiyim, hala başak burcuyum! :'(

09:00


Ne olacak benim bu halim, herkesin burcu değişiyor benimki aynı kalıyor...
Çok matah bir burç mu sanki, bir başak kadını hiç unutulmaz demiyor kimse, yani bir akrep kadını havası var mı Allaasen?
Halbuki yılan burcu olsam, birileri tırssa falan en azından, mesafeli yaklaşsa...
Koç burcu olsam, inadım inat totom iki kanat falan diyebilsem...
İkizler dengesizliğine, yengeç duygusallığına sığınsam muayyen günlerimde en azından...
Yani neden başak burcuyum ki ben hala, titiz düzenli dakik duygulara temas etmeyen kusursuzluğu arayan falan, benden diktatör olur başka da bir halt olmaz bu tanıma göre...
Neyse efenim, yükselenim de başak demiş miydim?..

Slm, Nbr, ASL?
:'(

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben de basak burcuyum :) yukselenim de basak ama ben na bileyim kendi burcum diye demiyorum :p cok zarif bir burç geliyo bana . Ilginc oldu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyy, iyi niyetli başak kardeşim benim :) Zarafet desen bizde, güzellik desen bizde zaten, benim demeye çalıştığım neden akılda kalıcı çarpıcı bir özelliğimiz yok :'(

      Sil
  2. ben de seviyorum burcumuzu sen neden böyle dedin ki şimdi diktatör falan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle değil miyiz ama Güneş'cim yea :'(

      Sil
  3. Ben de başak burcuyum. Başaklar en hoş kadınlardandır. Sophia Loren, Beyonce, Blake Lively, Cameron Diaz, Salma Hayek. Düzenli olmak evet bazen sinir bozucu olabiliyor ama zararımız kendimize. :) Ben seviyorum burcumuzu ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararı etrafına olan birileri olsaydık keşke ama :)
      Unutmazdı kimse bizi, kötü de olsa hatırlanırdık, ama şimdi sanki yokluğumuz varlığımız bir be burçdaşım, ha ne dersin?

      Sil
  4. Laaan seni unutanın gözlerini oyarım bak o kadar!! Koç burcuyum ya ondan öyle :D Değişti mi la benimki de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneem çiçeem, değişti mi ki bi bakak bakak :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)