Scarlet abla, Morgan abi, bir filmi kurtarmaya yeter mi Lucy?

10:00

Merhabalar,

Yaz günü sinemaya gitmeyi hiç ama hiç sevmesem de eşimin ısrarlarını kıramadım, vizyondakiler arasından en izlenebilir film olarak "Lucy" yi seçtik.

Neyse serin salonda uzun uzun fragman izleyince keyfim yerine geldi, fragman izlemeye bayılıyorum zira, Sin City 2 geliyormuş misal a dostlar! (Bir zılgıt patlattım varsayın :)) Saatlerce fragman seyredebilirim, ona göre hangisine gitmeliyim diye not alıyorum, sonra imdb olsun başka kaynaklar olsun eleştirileri okuyorum, öyle sırf sinemaya gitmek için gitmiyorum yani (o ne demekse, neyse beni anladınız sanıyorum) ona göre vakit ayırıyorum, illa sinemada çıkar çıkmaz izlemek istediklerim hariç tabii...

Hal böyle olunca da o anda karar verip girdiğim filmlerde ayaklarım geri geri gidiyor... Bu nedenle filmin 90 dk. olması ayrı bir sevindirdi beni tabii :)

Filmimiz çok güzel bir aksiyon sahnesiyle başlıyor ve 90 dakika boyunca hep haldır haldır bir yerlere yetişmeye çalışıyoruz Lucy ile birlikte. 



Sadece bir haftadır Taipei'de bulunan kızımız o aralar takıldığı adamdan hayatının kazığını yiyerek kendisini uyuşturucu kuryesi olarak buluyor, yanlışlıkla karnına aldığı darbe neticesinde çok tehlikeli bir miktarda uyuşturucu vücuduna giriyor ve aslında çoktan nalları dikmesini beklediğimiz Lucy bu madde sayesinde beyin kapasitesi kullanımını hızla arttırıyor. 


İhtiyar delikanlıyı hatırlayanlar? ^.^

"Matrix"vari sahneler serpiştirilen süre içerisinde kızcağız uyuşturucu mafyasının peşine düşüyor, dağıtım ağını ortaya çıkartıyor, bir nevi intikam alıyor bir nevi dünya barışına hizmet ediyor, sonra bir de Morgan abimiz var - ki beyin kapasitesi kullanma alanında uzman bir profesör, arada belgesel tadında bilgiler veriyor bize. Lucy kızımız durur mu tabii, hemen buluyor profesörü ve diyor bende kafa bi' milyon ama ne yapacağımı bilmiyorum diye, profesör de güzelce yönlendiriyor Lucy'yi (sanırsınız beyin kapasitesi artan profesör de Lucy böyle ne yapacağını bilmeyen ama her haltı becerebilen bir süper beyin - işte öyle bir şey!) işte sonra olaylar olaylar...




Yoklukta gideri olan bir film, ha bir de sonunu neden vay efendim tartışmalı falan dediler onu da ben anlamadım, gün gibi ortada anlatılmaya çalışılan şey, neyini tartıştılar acaba?

Bilmiyorum, düşünerek mi yapıldı (ki ben düşündüysem herkes düşünmüştür) kızımızın isminin Lucy olması münasebetiyle The Beatles'in "Lucy in the Sky with Diamonds" şarkısına selam çakmışlar sanırım (ki LSD için yazılan bir şarkı olduğu varsayılıyor :)).

Filmden çıktığımda sadece bu şarkıyı bana hatırlatmasına sevindim, ha bir de ben mevcut beyin kapasitemizle zaten pek çok şeyin mümkün olduğunu düşünüyorum ki, böyleyken böyle, var mı sizde son zamanlarda izlenebilecek güzellikte birşeyler?

Esen kalın efenim.

You Might Also Like

22 yorum

  1. Sinemada fragmanını izleyince merak etmiştim bu filmi, vizyona girsin de izleyim diyordum ki hakkında bir tane bile güzel yorum okumayınca kaçtı hevesim.

    Evde izlenmeye mahkum bir film olarak kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde izlenmesinde hiç bir sakınca yok bence de, yoklukta gideri var işte :) Kadroyu görünce bir heyecan sarıyor ama içerik bekleneni vermiyor işin özeti bu aslında :)

      Sil
  2. Yoh anam yoh, ne Morgan ne Scar kurtaramadı filmi. Eh işte böle sinemada efektli kısımları hoştu falan filan gerisi hele ki sonu fıs.. Aaa hiç şarkıyı düşünmemiştim kızz, vallaha ben düşünemeyenlerdenim işte :D bu arada tabisii ihtiyar delikanlıyı tanıdım, kaçar mı litfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin ehtiyarı tanımama ihtimalin üstünde dahi durmadım ki ben canısı ^^
      serbest çağrışım bende almış başını gidiyor tatlışım, nereden nerelere kafa binbeşyüz olduğundan mütevellit, hemi de hiç uyuşturucu almadan :))
      bi de ben seni çok özlüyorum bildin mi ♥♥♥

      Sil
    2. Büüle ilk başta ehiehi gülerkene sonda ağlak moda bağlattın be Bengük'üm.. Bende pek çok özledim seni, sizi.. Zalım çalışma hayatıııı :(((

      Sil
  3. Bu filmi bende merak etmiştim,yokla gideri varsa gitmiyeyim eniyisi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara tv'de falan denk gelirse, hani ojelerini sürmüşsündür de kurumasını bekliyorsundur, böyle koltuktan da kalkasın yoktur falan, heh işte öyle bir zamanda izlenebilir (nasıl gömdüm iki dakikada yea :))

      Sil
  4. Henüz gidemedim filme ama sırf İhtiyar Delikanlı uğruna gidelim diyip durmaktan öteye geçemediydim bu iyi geldi bana :D O diil de biz senle hiç sinemaya gitmemişiz gitsek ya la oturup fragman izleriz ziraa bende bayılıyorum fragman izleyip not almaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herbişeyin bir ilki var çiçeem, benle sinemaya çıkar mısın? ♥♥♥

      Sil
  5. haha...ters tepki yaptı hiç aklımda yokkrn seyredesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyredersen haber et o vakit :))

      Sil
  6. Öncelikle sürpriz beni pek bir memnun etti. Bekliyorum merakla Sin City'i...

    Ben de filmi vasat, en fazla vasat üstü buldum.Filmin sonunun -daha doğrusu fikrin- bunca tepki almasına bir anlam veremedim. Özellikle evrim teorisi konusunda saydırmışlar da saydırmışlar.
    Eh ne diyeyim herkesin beklentisi farklı.
    Bir de yönetmen Besson olmasaydı sanırım bu kadar mercek altına alınmazdı diye düşünüyorum. Sen ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetmenden ötürü görsel zenginlik beklentisi oldukça fazlaydı tabii ki, oyuncuları da katınca beklenti doğru orantıda yükseliyor. Biz filmden çıkınca bundan çok güzel mini dizi serisi olurdu aslında dedik. Ne dersin, böyle haldır haldır aksiyon yerine doya doya 8-10 bölümlük efsane bir mini dizi çıkmaz mıydı?

      Sil
  7. ben sonunu pek sevmedim : ) ama güzeldi bizde geçenlerde gittik.. Sin city duyunca o zılgıtı bende attım hatta gideceğimmmm : ) öperim çook özledimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ne kelime hasret seli hüzün sağanağı... gelin oldun bizi bıraktın gittin ühüüü:(

      Sil
  8. ay ben de dün gece yazdım ya bu filmi. film havalı gösterişli ama luc amca sadece görsellik yapmış. felsefik gibi ama komik ama izlemesi keyifliydi aksiyon olaraktaaan :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon iyiydi gerçekten hic sikilmadim 90dk, onu birak da sin city2 geliyor amaneeeyyy :))

      Sil
    2. eveeeet en cool ooooo :)))))

      Sil
  9. Film bence cok karısıktı, bazı seyler nedensizdi ama beni epey dusunmeye sevk etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı hareket etti film evet ama düşündürücü olması guzeldi tabii :)

      Sil
  10. bana çok vasat geldi. Kötü değil ama beklentimin altında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte beklentileri arttıran bir sürü faktör olunca böyle oluyor, yoklukta gideri var dediğim tam da bu :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)