Denedim Biliyorum: EOS Lip Balm

10:00



Merhabalar efenim,

Bu hafta sizin için lip balm dünyasının minnoş fenomeni eos'ları denedik ve yorumladık, bakalım neler demişiz...

Bu minişlerin en büyük dezavantajı SPF içermemeleri, sonrasında da çantanıza attığınızda dışının kirlenmesi (yok benim çantamın içi her daim çöplük olduğundan değil, ne yani yere çöp mü atsaydım, hıh!:)) ve güzel ülkemde ederinin 3-5 katına (30 TL'ye satan bile var!) satılmasıdır. 

İçeriğine baktığımızda ise %100 doğal ve hatta %95 organik olması, hayvanlar üzerinde deney yapmamaları, petrolatum, paraben, fitalat, vb. türevi kimyasallar içermemeleri yüzümüzü güldürüyor. 

İlk EOS lip balm'ımı bana sevgili Nilgün hediye etmişti geçen seneki blogger yılbaşı partimizde, tangerine (mandalina) aromalı bu lip balma ilk görüşte aşık olmuştum, burdan tekrar teşekkür ediyorum Nilgün'cüm 

Bütün kış kendisiyle pek bir seviştik, kokusunun çok güzel olması bir yana, tadı da pek güzel, şekerli sakız tadında (ki kendisi glikoz içermiyor) nemlendirmesi de ortanın biraz üstünde, çatlayan patlayan dudakları onarma gibi bir etkisi yok ama rutin kullanımda nemlendirme etkisini beğeniyorum ben. 

İtiraf ediyorum ki sırf tipi şirinliği için bile alırım ki ben bunları, elimde henüz kıyıp da kullanamadığım iki çeşidi daha var, bunun dibini görmem yakın, sonrasında onlara da kıyacağım, nihohahaha :)

Evde, işyerinde, tüm çantalarımda, farklı şehirlerde konakladığım evlerde, vs. vs. her yerde en az bir lip balm muhafaza ettiğimden en çok tükettiğim ürün nedir sorusunun cevabıdır kendileri, saç & cilt bakım ürünlerinden sonra, anladım ki benim için bakım yumuşacık saçlar, ipek ten ve kiraz dudaklar, e o zaman yaşasın lip balmlar!

Bir de buradan gratis, watsons ve rossmann yetkililerine seslenmek istiyorum, karaborsa düzenine bir dur deyin getirin bunlardan n'olur!

Benim kendisine puanım 4/5 :)




Kıymetlilerim ne demişler, bir de böyle buyurun efenim:

Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Bubu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com


Instagramda da varız ki:
@denedim_biliyorum







You Might Also Like

11 yorum

  1. canım benim, ne mutlu bana sevdiysen. Benim EOS'larla ilgili beklentim çok yüksekti. NY'ta reyonunun önünde gözlerim yaşarmış EOS'ları seyrederken beni gören satış elemanları birbirlerini dürtüp beni göstermişlerdi o derece :) Sonra sürünce bu ne ya oldum. Nemlendirmesini hiç sevmedim. Hele babylipslerden sonra çok sevimsiz geldi. Bir de TR'de satış fiyatlarını görünce hepten soğudum. Bloggerız ya ayıp olmasın diye çantada bir tane gezdiriyorum ama hala aramız çok iyi diyemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmek ne kelime :) Küçük şirin minnoşum o benim :)
      Babylipsler ise TR'ye geldikten sonra cherry'li olanına bayıldım ama diğerlerinin rengini beğenmedim, bir de neden bir kısmı geldi bir kısmı gelmedi ona da anlam veremedim, bir sürü tatlış modeli daha var halbuki, neyse kısmet diyelim, belki şehre bir film gelir :)

      Sil
  2. nuxe'ten sonra seni EOS Kraliçem ilan ediyorum bengüşüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni yorum kraliçem ilane ediyorum, onu napicez bubucum ♥♥♥

      Sil
  3. Ben de Amerika'dan dönen arkadaşıma sipariş ettim, bekliyorum. Dudaklarım çok çatlamadığı için ve temiz içerikli olmasından dolayı seveceğimi düşünüyorum. Bu arada limonlu olanında SPF 15 var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet limonlusunda varmış, onu istisna kabul edelim mi :)
      Temiz içerik olsun da canımı yesin, bir de tadı çok güzel, umarım beğenirsin :)

      Sil
  4. kutusu çok hoş. Sizi izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz efenim, ben de geldim, gördünüz mü :)

      Sil
  5. kutusu çok hoş. Sizi izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. Sende olmasan bi Eos sahibi olamiciktik Bengüşüm♥ Tatlı, düşünceli bıdığım benim :*

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)