Denedim Biliyorum: Essence Burun Bantları

10:00

Merhabalar efenim,

Bir Denedim Biliyorum yazısında daha buluştuk, bu defa da siyah noktalarla savaşmak için Essence'in burun bantlarını denedik.


Bir paket içerisinde 3 adet var ve biz bunları Gratis'ten 5tl civarı bir fiyata satın almıştık. İçeriğine bakacak olursak özet olarak alkol de var, silikon da var parfüm de var...

ACRYLATES COPOLYMER, PVP, AQUA (WATER), POLYVINYL ALCOHOL, SILICA, PEG-12 DIMETHICONE, DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, ALLANTOIN, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) EXTRACT, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Her bir paketin bireysel olarak ayrıca paketlenmiş olması güzel, birini açtığınızda diğer ikisi hiç ellenmeden kalabiliyor böylece.


Ben talimatlarda önerildiği şekilde, burnumu hafif ıslattıktan sonra bandı yerleştirdim, bir 10dk. kadar bekleyip tekrar ıslattım ve öyle çıkarttım. 

Öncelikle belirtmeliyim ki, cildim kuru olduğu için siyah noktalarımı sıkarak bastırarak çıkartmak benim için büyük işkence, bir iki siyah noktayı temizleyinceye kadar burnum patlıcan gibi oluyor zaten. Ancak bu bant - ki kendisinden beklentim o kadar düşüktü ki - burnumdaki siyah noktaların %60'ından fazlasını tek seferde alıverdi. 

İçeriği pek temiz değil, bunun yanı sıra çok garip bir kokusu var, beyim dahi bir garip kokuyor bu dediyse (ki kendisini de kobay ettiğim doğrudur :)) garip kokuyor işte :)

Temizleme performansı bizde ailecek olumlu bir izlenim bıraktı, kuru cilt ben ve yağlı cilt eşimde. 

Kendisine puanım 3/5 - kokusuz olmasını tercih ederdim, bir de daha temiz içerik daha çok yakışmaz mıydı?

Selamlar, sevgiler, saygılar efenim!

NOT: Bu arada instagram'da mini mini şeker bir çekilişimiz var, bakmadan geçme haaanııım :) IG: @denedim_biliyorum

Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Bubu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com


You Might Also Like

3 yorum

  1. hiç görmemişim essence'de bunları..benim cildimde hassas olduğu için bant daha kolay geliyor. Ama koku olayı fenaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pureskin serisi yeni geldi sanıyorum TR'ye, biz de kimseler görmeden ilk biz deneyelim dedik :))
      Hassas cilt malesef kaderimiz buymuş diyorum... Cettua bantları bitirmişsin sen de, kokusu yoksa onlara geçiş yapayım ben en iyisi.

      Sil
  2. Kız bunların topunda garip bi koku var, böle izmaritimsi >.< Bu gene hafifti, Watsons bantlar en berbatı >.<

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)