Denedim Biliyorum: Ginger&Co. Hand It To Me Dreamy Hand Cream

10:00

Merhabalar efenim,

Bu hafta da sizler için Watsons'larda satılan ve görünüş itibariyle Soap and Glory'ye göz kırpan Ginger&Co. markasının klavyeyi tıkırdattığımız ellerimizin bakımı için denediğimiz el kremini yorumlayacağız (of ne uzun tamlamalar falan).

Ebegümeci, melisa ve gül yazıyor tüpün önünde, koku olarak ise çiçeksi, pudramsı ve ferah bir kokusu var ve ben pek çok kişiyi rahatsız etmeyecek hoş bir koku olduğunu düşünüyorum.

İçeriğine kısaca bakarsaki alkol ve petrolatum ihtiva etmesi dışında pek bir yamuğunu göremedim ben, paraben vs. içermiyor ama alkol ve petrolatum içeren bir el kremi tatsız bir ironi sanki...

Sürdüğümüzde hafif bir yapıda ve el tarafından hemen emiliyor, ellerim normalde kışın çatlama derecesinde kurur ancak yazın o kadar kurumuyorlar, kış performansını önümüzdeki aylarda göreceğim artık. 

Temiz içeriğe doğru yöneldiğimden ve özellikle kışın el kremi sürmeden bir yaşam idame ettiremediğimden, temiz içerikli el kremi arayışlarım devam ediyor, bu vesileyle bu arkadaşa puanım 3/5 - keşke daha temiz içerik olsaymış, kokusu ve yapısına bayıldım çünkü!

Esen kalın, Eylül hepimize iyi davransın inşallah :)


Instagramda da varız ki:


@denedim_biliyorum

You Might Also Like

10 yorum

  1. benden 3 puan! :) keşke bu sevimli ambalajı daha temiz içerikli bi ürünle doldursalarmış.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puan kardeşliği ♡ cici mi cici bi de temiz olaydi...

      Sil
  2. içeriğinde neler oldugu onemli gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bilmediğim neler kullaniyorumdur ama goz göre göre de alasi gelmiyor insanin temiz icerik olmadiginda... butun dünya buna inansa hayat bayram olsa keşke ^^

      Sil
  3. sırf ambalajları için alacağım bunlardan .. evet içerik önemli ama bazen merakıma ve renkli ambalaj sevdama yenik düşüyorum :( ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayna önü aksesuarları arasinda tatlış durur tabii bir de temiz olsa degil mi :(

      Sil
  4. Bence de dışına aldanıp almamak mümkün değil ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışı bizi içi de yine bizi yakıyor ama di mi ;)

      Sil
  5. İçerik böö ama hastanede cebime koyup her 10 dakkada bir sürünce kremi pek takmıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de devamlı el yıkayıp krem sürdüğüm için her türlü gideri var bana :D

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)