Denedim Biliyorum: Organique Yosun Maskesi

10:00

Kışa henüz giriş yapmış bir Angara sabahından merhabalar efenim! (baharı beklerken ömrüm kış oldu, gözümde her zaman biraz yaş oldu... serbest çağrışım böyle bir şey )

Çatlayan dudaklar, kuruyan eller, pul pul dökülen bir cilt yine kapıda bekliyor olabilir ama ben bu sefer çok hazırlıklıyım, haydi bakalım :)

Organique blogger'lara kil maskesi, serum, yosun maskesi ve nemlendirici krem testerları içeren çok tatlı bir paket gönderdi. Bizim paketlerimizi bu kadar güzel yapan şey hepimizin cilt tipine göre ürünlerin uygun çeşitlerinin gönderilmiş olmasıydı (ayrıca teşekkür etmek istiyorum kendilerine). Gönderilen ürünleri nasıl hazırlayacağımızı ve hangi sırayla kullanacağımızı belirten açıklayıcı ve eğlenceli mektupları da vardı paketin içerisinde. 

Kurallara uymayı bir yaşam biçimi olarak benimsemiş, duble başak burcu bendeniz elbette ki sıralamaya uyarak kullandım bu ürünleri: beyaz kil maskesi, keçi sütlü serum ve zeytinyağlı yosun maskesi en son da eternal gold anti-aging gündüz bakım kremi şeklinde, ancak biz size sadece yosun maskesini yorumlayacağız bu hafta. Bu nedenle lafı daha fazla uzatmadan ürün özelliklerine bakarak yorumlara geçelim efenim...

ZEYTİNYAĞLI YOSUN MASKESİ

Kuru ve olgun ciltlere önerilir. Zeytinyağı cilde E ve C vitaminleri kazandırarak yaşlanmaya karşı korur, cildi besler ve yoğun nemlendirir. İçeriğindeki yağ asitleri cildin elastikiyetini ve korunma direncini arttırır.

Kullanım: Ürün ılık suyla pürüzsüz krema kıvamına gelinceye kadar hızlıca karıştırılır. Organique 1 paket Peel-off maske ile bir defada yüz, boyun ve dekolte kısmına maske uygulaması yapabilir. Maske uygulaması sadece yüze uygulanacaksa 2-3 defa uygulama yapılabilir. Maske miktarı uygulanacak yüzeye göre ayarlanır.

• Günlük cilt bakımınının bir parçası olarak haftada bir veya iki kez uygulanır.
• Yüksek verim almak için, cildin bütün cilt tipleri için uygun olan Basic Cleaner Mild Cleaner Gel  ile temizlenmesi önerilir.
• Temizlenmiş cilde sadece göz ve dudak çevresi açıkta kalacak şekilde, saç diplerine getirmeden, ince bir tabaka halinde uygulanır.
• Tamamen kuruyana kadar bekletilir. (15-20 dk.)
• Kuruyan maske ıslak el ile kenarından başlayarak çıkarılır.
• Kalan ürün artıkları ılık suyla temizlenir.
   


Sıralama yukarıdaki gibiydi, yosun maskesinin içerisinde toz karışım bulunuyor, talimatlara göre tozu normal sıcaklıkta su ile karıştırıp krema kıvamına getiriyor ve yüzünüze ince tabaka şeklinde sürüyorsunuz (bu arada benimkinin zeytinyağlı olduğunu belirtmem gerekir, kuru ve olgun ciltlere uygun diyor, 30 yaşında olunca hemen olgun sıfatını yapıştırıyorlar adama, siz siz olun yaşlanmayın anacım :(( ) 

Sürdükten sonra 15-20 dk. kurumasını bekledim, sonrasında soyma aşaması gelmeliydi. Ama gelemedi, yani ben bunu soymayı beceremedim, bütün halinde soyanlar bile varmış, demek ki ben beceriksizim :( Ilık suyla ıslata ıslata üç dört yıkamaya yüzümden arındırdım, saç diplerine bulaştırmışım biraz, çıkartması o yüzden de zorladı beni. Yalnız ganimet bu çabaya değermiş efenim. Yımış yımış bir yüzüm oldu, hem temiz hem yumuşacık, yüzüme dokunmaktan alamadım kendimi, bu yumuşaklık ertesi gün ve ertesi gün de devam etti ki, buna ayrıca memnun oldum. 

Hiç yosun kokusu almadım uygularken, benim maskem yoğun zeytinyağı kokuyordu, bu da beni hiç bir zaman rahatsız eden bir koku olmadı, yani bana göre sıkıntılı bir kokusu yoktu.

İçinde ufak (bana kekik tanelerini andıran ama sanırım zeytin parçaları olan) partiküller de vardı. Hazırlanmış hali ve yüzümdeki hali şu şekildeydi:




1 paketi 25 TL'ye satılıyor. Bir paketten 3-4 uygulama çıkar diyorlar ama çok daha fazlası çıkar bence, boynuma da sürdüğüm halde 1/3'ü fazla geldi, artanı da bir cam kavanoza koydum ama kurumuş bulundu, bir daha kullanırken su ekleyip tekrar canlandırmaya çalışacağım, nasip kısmet :) 

Maskeyi soyamamam dışında bir sıkıntı yaşamadım ben, kokuda da sıkıntı yoktu, cildime de oldukça iyi geldi (ki mucize beklemiyordum gerçekten), içerik gayet güzel ilerlerliyor ancak ayrıntılı bilgi için bu konuda yüksek kimyagerimiz ne der ona da bir bakın efenim.

Ben bu maskeyi bitince kesinlikle tekrar alırım, bugüne kadar denediğim nem maskelerinden çok daha iyi sonuç aldım bu üründen, resmen acil durum maskesi olabilecek bir ürün benim için. Kendisine puanım 5/5, pek bir seviştik efenim 

Denedim biliyorum ekibinin geri kalanı neler demişler derseniz böyle buyrun lütfen:

Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Bubu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

NOT: Bu arada instagram'da mini mini şeker bir çekilişimiz var ki bizim :) IG: @denedim_biliyorum

You Might Also Like

6 yorum

  1. bengüşüm çok ince sürmüşsün çünküü o yüzden soyamamış olabilirsin. bol bol sürmek gerekiyo bunu.. bi de kötü bi haber o kurumuş maske asla yeniden kullanılmıyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama ince sürün demişlerdi ama :'( Hayır geri kalanı da ziyan olmuş oldu, puff :(

      Sil
  2. öncelikle 30 yaşa olgun cilt diyen anlayışı en derinden kınıyorum :)) Soyulabilen maskelere bayılıyorum, ancak bazısı insanı canını yakabiliyor. Sen biraz fazlaca mı sulandırdın aceba :) Aslında mevcut çeşitler içinde en uygun seninki belki biraz da Fatma'nın ki uygun gibi göründü bana ama ah o zeytin parçacıkları da olmayaydı..Yağına ok ama kendisine tahammülüm yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ince sürmüşüm bunu :( beceremediğimi fark etmiştim de bu kadar beceremediğimi bilememişim, ince sürün demişlerdi halbuki :(

      Sil
  3. Bir bacım 30 olgun ve yaşlı falan değil, hele sen bunların iç biri değilsin! Sen bir çıtırsın hem de gitgide daha da çıtırlaşan cinsinden ♥
    Kıııız ama nası soyamadın, benim ki öle kolay soyuldu ki :D Acaba senin ki parçacıklı falan diye mi zor oldu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anacım becerememişim ben bunu sürmeyi, bir dahakine daha kalın sürücem, ince sürdüğüm için olmamış muhtemelen :(

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)