Denedim Biliyorum: Nivea Makyaj Temizleme Suyu

10:00

Merhabalar efenim,

Eğer size henüz gına gelmediyse, bu hafta bir makyaj temizleme suyu yazısı ile karşınızdayız :) 

Makyaj temizleme suları konusunda son bir - iki yıldır bir bereket bir bolluk, hepsinin çeşit çeşit iddiası var, beni tonik olarak da kullanabilirsin diyeni de var, cildini yatıştırırım yımışacık yaparım diyeni de, iç beni diye haykıranları da var sanıyorum :)

Bu kadar saçmaladıktan sonra ürün hakkındaki kendimce incelememe buyurun efenim:

- Kendisi hem yüz hem de göz makyajı temizliğinde kullanılabiliyor.
- Ürünün cildi derinlemesine ve nazikçe temizlemenin yanı sıra nemlendirme ve canlandırma iddiası da var.
- Paraben, alkol ya da parfüm içermiyor.

Misel sular, yapı itibariyle yağ içerdiğinden ben makyajımı bu sularla temizledikten sonra dahi ya yüzümü temizleme jeli vb. ürünle yıkıyorum ya da yıkamaya üşeniyorsam en son bir tonikle üzerinden geçiyorum, çok yağlı bir his bırakmasalar da cildi makyajdan tamamen arındırıp %100 temizleyenine ben rastlamadım henüz :(

Günlük makyaj formülüm [BB krem+ince bir tabaka pudra] & [allık+aydınlatıcı] &[bir-iki renk iddiasız far+wp eyeliner/wp göz kalemi+ wp rimel]. Bu noktada beni en zorlayan kısım göz makyajımın temizlenmesi oluyor, göz kapaklarım yapı itibariyle düşük, kirpiklerim düz ve aşağı bakıyor ve ne kadar kıvırsam da bir şekilde aşağı inmeyi beceriyor, bu nedenle suya dayanıklı (wp) ürün kullanıyorum ve çift fazlı temizleyiciler ile çıkartabiliyorum. Ürünün gözde suya dayanıklı makyaj ile sınavında, eyeliner, kalem ve farla arası iyi, zorlanmadan çıkartıyor; ancak benim kullandığım rimellere nanik yapıp hiç ellemiyor bile :) Gözümde 30-40 saniye pamukla bastırarak da bekledim ama sonuç pek değişmedi...

Gelelim ten makyajına, ten makyajını temizlemede diğer makyaj sularından bir farkını göremedim, görevini layığıyla yerine getiriyor. Benim kendisiyle tendeki tek sıkıntım, cildimi hafiften germesi, böyle birşey beklemiyordum açıkçası, gerim gerim gerilmese de ilk defa bir misel su cildimde bu etkiyi yarattı, çok hassas cildi olanlara ufak bir notum olsun bu da :)

Hafiften bir kokusu var belli belirsiz, sürerken hissedilmiyor bile.

Benim kendisine puanım 3 - suya dayanıklı rimel konusunda sınıfta kalıyor ve diğerlerinden bir farkını görmedim açıkçası, cildimin daha güzel anlaştığı başka ürünler de olduğu için tekrar almayı düşünmüyorum kendisini.

Başka türlü birşey benim istediğim? diyorsanız:

Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Bubu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

You Might Also Like

1 yorum

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)