Denedim Biliyorum: The Balm Put a Lid on It!

10:00

Merhabalar efenim,

Kasım'da aşk sizce de başka mı? yoksa "Sweet November" i kim böyle tercüme etti ki? diye 'acabalanan'lardan mısınız? :)

Bu haftaki ürünümüz bilmeyeni duymayanı kullanmayanı ve yorumlamayanı ıslak odunla dövdükleri meşhuuuur göz bazı put a lid on it! :) Biz de eksik kalmayalım dedik efenim, bizi de okuyun ama, milyonuncu kere okuyor olsanız da okuyun lütfen bir şans tanıyın :)

Ambalajından başlayacak olursak, TheBalm markasına ait tüm ürünlerde olduğu üzere espirili düşünülmüş bir  isim ve aynı şekilde kutusu var, hatun yanaşmış yağuşukluya put a lid on it diyor. Beyoncé'nin put a ring on it dediği single ladies şarkısına gönderme var sanıyorum - yani seviyorsan yüzüğü tak bence manasında, gözünü sevdiğim bir baz sür hele demeye çalışıyor olabilir - siz benim tercüman hislerime güvenmiyor musunuz yoksa? sweet november neyse bu da o! :)

Kendisi 11.8 ml ve bir tüpte yer alıyor (küsuratlı rakam veriyorum ki attığım belli olmasın hesaabı :)), tüpün küçük ağzı sayesinde az az istediğiniz miktarda alabiliyorsunuz ürünü, ürün silikonlu krem kıvamında, rahatça alınabiliyor ve bir mercimek ebatında baz iki göze de rahatlıkla yetiyor, yani oldukça bereketli bir ürün. 

Bu bazı ilk defa bu sene Şubat ayında bulup alabilmiştim, Ankara'da nerelere sorsam yoktu, zaten kader ağlarını örüp de beni Adanalara yollamasa ve gezenti bendeniz dolanmasa Mersin Forum'daki Gratiste kendisiyle karşılamayacakmışız! Hala aynı tüple beraberiz, içinde ne kadar kaldığını malesef renkli ambalaj nedeniyle bilemiyorum, son altı aydır aktif bir şekilde kullanıyorum ve kullanım süresi için 12 ay demişler, biter mi bitmez mi kestiremiyorum. Velhasıl daha küçük miktarda ve daha az fiyatla piyasaya sürülebilirmiş bu ürün diye ilk teşhisimi koyuyorum kendisine. Bu arada, ben bir türlü bulamıyorum bunu ne indirimli ne indirimsiz diyorsanız bana söyleyin ben size bulurum efenim, Şubat ayından bu yana kendime iki adet stok yaptım, bir sürü bulamayan arkadaşıma satın aldım, indirimli de denk geldim indirimsiz de, yani baz kısmetim pek açık :)

İçeriğini Bubucum size daha iyi değerlendirecektir ancak benim gördüğüm kadarıyla talc ve silikon türevi içeriyor paraben ise yok, işte bu ürünü beğenmeyen azınlığın neden beğenmediğini anlamak bu noktada kolay, göz kapağım yağlıya dönük olduğu için sıkıntı yok ancak acele edip hunharca tüm göz kapağıma bulaştırırsam sıkıntı var! Kaş altım dahil göz çevrem kuru olduğu için pütür pütür kurutuyor. Kuru göz kapağına sahip kişilerde yanmaya dahi neden olmuş, talc alerjisi olanlar için de aynı durum söz konusu olabilir, tikkat tikkat! diyorum.
- bu arada silikon ve talc içermeyen yüz ve göz bazı önerileriniz olursa ayrıca memnun olurum!

Ürün sarımtırak renkli gibi görünse de, göz kapağında herhangi bir renk vermiyor, renk eşitleme vb. gibi de bir marifeti yok, tek başına kullanayım aydınlık/renk versin gibi de bir olayı yok. Sürüldükten sonra 1-2 dk. beklenip üzerine uygulama yapılması tavsiye ediliyor, ben de bu şekilde uyguluyorum. Sürülen toz farların renklerinin oldukça başarılı yansıtılmasını sağlıyor, ancak renkleri birbirine geçiştireyim stippling brushlarım var benim kombo renkler kullanayım süpsüper birbirlerine geçsinler derseniz işte o noktada bu baz renkleri mıh gibi çaktığı için (en azından beni) oldukça zorluyor, renk geçişlerini yapabilmek için epey uğraşıyorum fırça izi belli olmasın diyerek. Bir de göz makyajınızda hata yaptınız diyelim öyle parmak ucuyla farın kenarını sıyırayım derseniz de kabul etmiyor, dedim ya mıh gibi öyle duruyor o far orada. 

Hazır o kadar mıh demişken; bu far bazı bende 14 saatten fazla eyeliner + far ikilisini %90 hiç bozulmadan bir arada tutuyor, bozulan nokta genellikle göz pınarımla gün içerisinde oynamamdan kaynaklanıyor. Eyeliner ve farla uyuduğumda da (siz sakın evde denemeyin!:)) sabaha kadar pek bir bozulma olmadan dayandığını söylemem gerekir, öylesine başarılı!

Aynı başarı krem farlar için biraz daha zayıf ama gözle görülür bir şekilde dayanma süresini arttırıyor; krem far insanı olmadığımdan, Maybelline color tattoo serisi ile denediğimde sabahtan akşama çok az topaklanma ile dayandığını söyleyebilirim, krem farlarda pek bir mucize yaratmıyor açıkçası :(

Suya dayanıklı rimel kullandığım için çift bazlı temizleyici kullanıyorum ve baz üzerine yaptığım makyajı çıkartırken herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.

Ürünle ilgili genel yorumlarım yukarıdaki gibi, TheBalm ürünlerinin nispeten temiz içerikli olmaları ve hayvanlar üzerinde deney yapmamaları ise ayrı bir tercih sebebi tabii ki. Bir de ABD'de 18$ olan bu ürünü Türkiye'de NŞA 32TL indirimli 16TL'ye alabiliyoruz bu da ayrı bir güzellik.

Kendisine puanım 4/5 şu anda daha iyisine ihtiyacım olmadığı için hayatımın bazı olduğunu da ayrıca söyleyeyim, ne diye 1 puan kırdın derseniz ona da cevabım hazır: daha temiz içerik, anti-aging etkisi, göz kapağı rengini eşitleme ve üstüne bir uygulama yapmadan tek başına da kullanılabilme gibi etkileri olan bir ürün de vardır belki diyorum... Hatta belki uslu durursam şirinleri de görebilirim, ha ne dersiniz?

Not: Benden bazlı far bazsız far fotosu bekleyenleri kırdıysam kusura bakmasınlar ama milyon kere yapılmış şeyi bir daha yapmayayım dedim :)

Hey, durun daha karpuz keseceğidik!:

Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Bubu için: aliceinshoppingland.blogspot.com
Fatma için: bubenimpartim.blogspot.com

You Might Also Like

15 yorum

  1. ben severek kullanıyorum, far toplanmıyor katlanmıyor arkadaşıma zorla aldırdım neden daha önce almamışım diye üzüldü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de herkese tavsiye ediyorum, zorla aldırıyorum - oldukça başarılı kendileri :)

      Sil
  2. komiksiiiin ve daha çok yazmalısın:)))) adını duyup hiç kullanamayanlardanım ben, çünkü kesinlikle bulamıyorum..öpüldünüz efeeem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek bulamıyorum! bulundu bil, bu cumartesi belirtilen saatte belirtilen mekanda olursan sen de sirinleri görebilirsin ki :))

      Sil
  3. alakasız yorum yazıcınız geldi haanııım:D
    ne zaman bir postunu okusam sağ tarafta turuncumsu saçlarınla gülüyorsun ya, o minnoş yanaklarını sıkasım geliyor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni yerim ama bunu bil bi önce! yanaklarimi sikarken beni kim ısırdı diye dusunme sonra :))

      Sil
  4. bendeniz, sizin ısrarlarınız sonucunda kendisiyle tanışma şerefine ermiş ve bu tanışıklıktan ötürüde çoookkkk memnun olmuş bir şahsiyetim...Kısacası çoookk seviyorum, bayılıyorum vs...vs....Vede seni kocamannn öpüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. opucukler sarilmalar bizden efenim :) :*

      Sil
  5. Merhaba. Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsanız çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunuzu da tanıtırsanız daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah canım tüm detaylarıyla anlatmışsın ben de yılbaşı indiriminde mutlaka alacağım bu bazı :) Blogunu izlemeye aldım ben de beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba efenim :)
      Öncelikle tatlış yorum için çok teşekkür ederim!
      Aslında herkes anlattı ama bizi de okuduğun için ayrıca teşekkür ederiz:)
      Indirimde bulamazsan haber et olur mu, ben denk gelirsem mutlaka alırım sana :)
      Ben de geldim bloguna gördün mü :) :*

      Sil
    2. Canım benim çok teşekkür ederim ne kadar tatlı bir yanıt bu :) Böyle samimi insanlara bayılıyorum ! :)

      Sil
    3. Riciderim :)
      Yorum birakanla birakmayan bir olur mu hic! Selam sevgi bizden ;*

      Sil
  7. bunu ıllakı alıcıgım bu harıka enfestoo yorumlardan :Sonraa :) öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulabilirsen kaçırma tatlım, ben de öpüyorum :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)