Denedim Biliyorum: Buluştuk!

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar 



Geçtiğimiz haftalarda duyurusunu yaptığımız üzere Angaralı Blogger'lar olarak 29 Ekim'de buluştuk. Mekan olarak ulaşım açısından kolay olsun, ortak bir nokta olsun diyerek Armada'daki Downtown Food Club'ı seçtik, o kalabalığa rağmen bize rezervasyon konusunda yardımcı olmalarına tekrar teşekkür ediyorum.

Malumunuz sponsor yok, dert yok, tasa yok, bol sohbet var gerisi bahane demiştik... Ne de güzel etmişiz... Eski dostların yanı sıra yeni arkadaşlar da edindik, bol bol fotograf çekildik, hem de hiç
çekinmedik :)

Bu bir tepki buluşmasıydı, Sevgi'nin amaç belirten konuşması da bir hayli beğeni topladı: sponsorlu etkinliklerde getirilen kısıtlamalar nedeniyle pek çoğumuz aynı mekana dahi çağrılmaz olmuştuk, o gelirse ben gelmem diyenler mi ararsınız, çekemezlikler, kıskançlıklar, kaprisler ve daha nicesi...


Sevgi'cim tepkimizi gösterirken! :))
Bu nedenle o gün önyargıları bir kenara koyup sadece sohbet etmeye gelen kişilerin yeri hep ayrı olacak bende, ki ben 30 küsur kişi nasıl böyle bir araya gelebildi hala bunun şaşkınlığındayım :)

Sözü fazla uzatmadan, gelen tüm arkadaşlarımıza tekrar teşekkür etmeyi bir borç biliyorum, zira siz gelmemiş olsaydınız bu serzenişin ve tepkinin hiç bir anlamı olmayacaktı, hepiniz tek tek iyi ki geldiniz :)







Yavaştan toparlanıyoruz, Kübra bizden neyin hesabını soruyor acaba :)
Ahh hatırladım, iki cevapsız çağrı bıraktım sana, o telefon neden açılmıyor diyor :)
Başak, Ben, Hilal, Burcu ve Müge - çok mu çok güzeliz be? :) 



Soldan sağa, Nilgüncüm, Demetcim, Neslihancım ve bendeniz :)
Kadınlar kafa kafaya verdiklerinde üstesinden gelemeyecekleri hiç bir şey yok bence! :)

İki kişi farkına varmış foto çekildiğinin, Gamze ve Rengarenk Yakamoz :) 

Ege, Müge, Mine - kafiyeli güzellikler, iyi ki geldiniz yahu :)

En miniğimiz RüzRüz - Sevgili Başak'ın iki numaralı yakışıklısı :)

Mekana sığamayıp bir süre ayakta kaldığımız doğrudur :)
Ortaya karışık kolaj resmi sanırım Nilgün'den indiragandi :)

Bu fotoyu koymasa mıydım ney, çok güzelsiniz la siz, çirkin miyim ben :S
Çok seviyorum ki sizi 

Sibel'cim ayrı bir seviyorum seni, bizi hiç yalnız bırakmıyorsun ya, ayrıca teşekkür ederim ♥ :*


Eksiklerimiz olsa da, kalp kalbe can cana bir arada olmak ne güzel  

Eski yeni hep bir arada, işte bu yüzden güzel bu buluşmalar :)

Kübra ve Neslihan, ne iyi ettiniz de geldiniz, sizsiz olmazdı :*

Tekrar gelenlere içten teşekkür ediyorum, gelenekselleştirmek istediğimiz bu buluşmaların bir sonrakinde görüşmek dileğiyle, esen kalın efenim...

Not: Fotoların bir kısmı katılımcı arkadaşlarımdan alıntıdır, hakkınızı helal edin a dostlar :)


You Might Also Like

14 yorum

  1. ne kadar ayıp bir şey o gelirse ben gelmem ben gelirim ama onu çağırmayın falan koskoca kadınlar liseli kızlar gibi trip mi atıyor :) benim hiç haberim olmuyor bu olaylardan :) neyse ki güzel geçmiş, eğlenmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taraf olmayan bertaraf oluyor bir de hiç sorma :))
      Güzel bir mola oldu, küslük hasetlik nedir bilmeden bir araya gelmiş olduk güzel oldu :)
      Ankara'ya yolun düşse ya, ya da ben gelsem yedi tepeli şehrine...
      Vakit ayırıp yorum bıraktığın için ayrıca teşekkür ederim ♥ boncuk gözlü anne adayı :*

      Sil
  2. haha indiragandi'leri sevsinler :))) çok eğlenceli bir gündü canım, emeğinize sağlık. En kısa sürede tekrarlanmasını talep ediyorum öpücükler koccaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrarında fayda var hep diyorum :)
      Ben çok şükür artık hep buralardayım, bir whatsapp mesajı uzağınızdayım :)
      Fotolar için ayrıca teşekkür ederim, öpüyorum kocaman ♥♥♥

      Sil
  3. Çok güzel bir buluşmaydı. Ben dahil herkes çok keyif aldı..Emeğinize sağlık..En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi oldu değil mi, tez vakitte tekrar goruselim :)

      Sil
  4. İlla diyonuz ki bana paintte kendini ekle tüm fotolara asafdass bi tanesine yaptım kesmedi tabi beni o :D (oldu kıskandım, anlaşılmıştır heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmachan,
      Hasretinle yandı gönlüm!
      Fotoşok motoşok kesmez artık, çık gel yamacimiza :* :)

      Sil
  5. ya asıl sen çok güzelsin sarışınım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanınızda sönük kaldigimin farkinda olmakla beraber guzel sozlere de ayrica simarmiyor degilim Gunescim, iyi ki geldiniz ya :) bu arada bir ic toplantiyi da becerebilsek ne güzel olurdu :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bir dahakine bekleriz efenim :)

      Sil
  7. Yalnız bendeki şişkoluk almış başını gitmiş ben daha bu kazak beni zayıf gösteriyor kafasındayım ama her şey bahane buluşma şahaneydi be çiçeeem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne beş beden büyük kazak giymek de nereden çıkmış ya, o nasıl bir moda ki :))
      Şişko mişko değilsin, hele benim yanımda bi sus allaasen! :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)