Denedim Biliyorum: Gosh Forever Kalem Far

10:00


Merhaba iyi kalpli insanlar,

Bu hafta sizinle ülkemize Gratislerde satılmaya başlayarak hızlı giriş yapan Danimarkalı Gosh markasının binbir merakla aldığımız jumbo kalem farlarının incelemesini paylaşacağız, ar yuu reediii? :)









Markanın sadece makyaj ürünlerinin bir kısmı henüz güzel ülkeme gelmiş gibi görünüyor, yoksa 1945'te kurulmuş olan firmanın başka başka bir sürü ürünleri var ve onlar da gelirler umarım kısa bir süre içerisinde.

Öncelikle jumbo kalemleri açma derdi beni pek gerer efendim, bunlarda bu derdi yaşamıyoruz çünkü döndürmeli çevirmeli kendiliğinden açılmış bir ucu var!


Işıl ışıl makyaj sevenler daha bir dikkatli okusun derim, zira tek başına kullanılıp da böyle bir pigmentasyon ve ışıltı daha önce hiç bir kalemde denk gelmedi bana, bakınız şekil 1-a:



02 Beige ve 03 Light Copper uygulanmış hali sadece kenarlardaki koyu renk gölge başka bir far, ancak baz vb. kullanılmamıştır efenim! #nofilter ve #noprimer :))

Bilek içi "swatch" da mı gelmesin yani diyerek buyurun diyorum :) :


Tüm göz kapağına rahatça uygulanabilir kremsi yapıda bu farlar, gün boyu da mıh gibi olduğu yerde duruyor. Dağıtmak isterseniz sürdükten sonra hızlı hareket etmeniz gerekiyor, zira biraz bekledikten sonra gün boyu bazsız sabit kalıyor. 

Tek başlarına kullanım için idealler (sür-ve-çık) ve tüm renkleri benim olsun istiyorum ama ben bu cicişlerle indirimde tanıştım ve bulabildiğim renkler bunlardı. NŞA Gratis satış fiyatı 32TL olan bu kalemlerin diğer renklerini yılbaşı indiriminde toplamayı amaçlıyorum! :)

Markanın "cruelty-free" olması ayrı bir güzellik değildir de nedir a dostlar, lilililiiliiiii :)
Kendisine puanım 5/5 (indirimli fiyata denk gelinmesi şartı ile!).
Derin manalar içeren bakışlarımla yazıma son verirken, bir yere kaybolmayın ve kıymetli dostlarım neler demişler, hangi renkleri denemişler bir okuyun diyerek esenlikler diliyorum...







You Might Also Like

8 yorum

  1. Yalniz alali ne kadar oldu resmen yemisin annem farlari, helal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşili pek kullanamadim ama beige ile light copper i yidigim dogrudur :))

      Sil
  2. Tey tey tey teeyyy :))) hakkat o farları yemişin be anam ama helal olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi, seviyosan git yi bence :)

      Sil
  3. 02 ve 03 listede ama o canım yeşili nasıl kaçırmışım...bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi benim olsun istiyorum gözüm donmus olabilir:))

      Sil
  4. Ne de güzel yakışmış ❤️❤️ o hepsi benim olsun kısmına bende katılıyorum kuzum 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bizim olsun diyerek ortak niyet işine de giriyorum o vakit :)))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)