Denedim Biliyorum: BEBAK Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Sütü & Makyaj Temizleme Pamuğu

10:00

 
♥Günaydın iyi kalpli insanlar♥,
 
Bu hafta sizinle BEBAK tarafından bize denememiz için gönderilmiş olan süt ve pamuğu değerlendiriyor olacağız.
 
BEBAK'ın acıbadem serisini bilmeyen yoktur sanıyorum, bir de zeytinyağına el atalım demişler... Bakalım iyi etmişler mi :)
 
 
 
 
Paraben yok demişler, peki ne var içeriğinde? Parafin ve parfüm var ilk göze çarpanlar olarak, bu iki içerikte hassas olanların bilmesinde fayda var...
 
Parfüm demişken ürün buram buram zeytinyağı kokuyor, koku hassasiyeti olanlar için de böyle bir bilgi geçmiş olalım...
 
 
 
Yeşil renkli sütümüzün kıvamı yukarıda gördüğünüz üzere ince yapılı, ancak ben yüzüm hariç tüm vücutta (duş sonrası dahil) kullandığımda bir türlü yediremedim bu sütü cildime, zor emiliyor ve koku vermesi dışında herhangi bir olayı yok maalesef...

Manikür sonrası ellerime sürdüğümde ise yine uzun süre emilmemesi nedeniyle ellerimi yıkama isteği uyandırdı, gece yatmadan önce ellerime sürüp sabaha kadar bekletiyorum ben de şimdilik, başka türlü kullanamadım...

Ha bu arada üzerinde her ne kadar "el ve vücut nemlendirici sütü" yazsa da arkasında kullanım kısmında bu bir makyaj temizleme sütüdür filan da yazıyor ya hadi hayırlısı diyerek makyaj temizlemeye de çalıştım kendisiyle!?

Göz makyajına pek dokunmuyor (ki suya dayanıklı makyajı temizleme iddiası var?),
cilt makyajını ise vasat bir temizleme sütü kadar çıkartıyor.

Peki şimdi bu ürün vücut sütü mü,
makyaj temizleyici mi,
öncelikle buna bir karar verilse iyi olur...
 
Makyaj temizleme pamuğuna gelecek olursak:
 
 
 
 
Disk pamuk oldukça ince, bir yüzeyi başka diğer yüzeyi başka desen ve yalnızca tek yüzey kullanılmak üzere tasarlanmış (baklava dilimli olan kısım), resimlerde görülüyordur umarım diskin kenarlarında serbest pamukçuklar var ve makyaj temizlerken bu pamuklar bağımsızlıklarını ilan edip yüzde dağılıyorlar.
 
Genelde devam filmlerinde bir "olmamışlık" hasıl olur ya o hesap,
acıbadem ne kadar güzeldiyse bu o kadar "olmamış" dedirtti.
Şimdi ben bu sütü ne için nereye sürsem karmaşası da cabası...
 
Süte puanım 1/5, pamuğa puanım 2/5
:(
 
Bizim kızlara da uğruyorsunuz, değil mi?
 
 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Klasik acıbadem sütü ve makyaj temizleyicisinden çok memnundum, bunu da denemek istiyordum ancak koku dedin orda kaldım. Hele temizleme etkisi de sıkıntılıysa hiç yanaşmamak en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben az daha insaflı davranmışım sanki ya :D

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)