Denedim Biliyorum: Missha Super Aqua Refreshing Cleansing Foam

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar,

Missha markasını BB kremle duymuş olanlardanım ben. İlk bb kremimi de bu markadan almıştım yıllar önce ve internetten sipariş vermiştim ama Kentpark'ta tükkan açılınca gitmemek olmazdı tabii ki, cilt bakım ürünleri renkli kozmetik ürünleri, makyaj fırçaları, süngerleri, vb. pek çok ürünüyle tanışmış oldum bu vesileyle ve o ilk günün heyecanıyla aldıklarımın arasında bu temizleyici de vardı. Açılış için indirim de yaptıklarından 25tl civarı bir fiyata almış olduk bu arkadaşı (net olarak 25.83tl! Bubucum aldın sen mesajı :)).

Öncelikle vaatlerine bakacak olursak:

"Nemlendirici temizlik kremi, kullanım sonrası ciltteki tüm makyaj kalıntılarını temizleyerek Tatlı Zambak Özü ve Kuşburnu yağı ile ferah bir his bırakır." 

Kullanımı ise:

"1 Yüze küçük bir miktarda içeriği 1-2 dakika dairesel masaj yaparak uygulayınız
 2 Sünger ve ya mendil ile siliniz, ılık su ile yıkayınız."


demişler internet sitesinde. 

Temizleyiciyi alalı üç aydan aydan fazla oldu ve ben aldığım günden itibaren her gün sabah akşam kullandım kendisini. Havalar bu kadar soğumadan önce vaad ettiği gibi cildi kurutmadan temizlik yapmayı beceriyordu, ancak ben hali hazırda kuru ve hassas ciltli olduğum için bu aralarda gene çorak topraklar misali kurumaya başladım, yine de nemlendirici ürünlerle yatıştıramayacağım türden bir kuruluk değil bu ve ürün beni bu açıdan şimdiye kadar kullanmış olduğum ürünlere kıyasla tatmin etti. 

Makyaj kalıntılarını temizleme hususunda ise, "sakin ol şampiyon!" demek istiyorum! O kadar da değil, en azından benim makyajımı çıkartmıyor diyeyim (BB krem + pudra formülü), göz makyajım suya dayanıklı olduğu için öyle bir beklentim dahi yoktu. 




Ürün 200ml. ve açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor, kullandığım süre içerisinde yarılamadım bile sanırım (ambalaj renkli olduğundan, elimle tarttığım kadarıyla artık bu ifadeler, muallak biraz!), nohut tanesi kadar az bir miktar tüm yüzüme yetiyor. Bir de güzel köpürüyor kendisi, kokusu da temiz ferah sabunumsu bir koku, kesinlikle rahatsız edici değil bence ama sorarsanız belirgin bir kokusu var mı diye evet efenim var.




Lafı dolandırdım gibi geldi, pek de içime sinmedi bu yazı ancak özet geç la bebe diyecek olursanız:
+ cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı, 
+ kurumaya meyilli cildimi ekstra kurutmadı,
+ ücret - miktar kıyaslaması yaparsak pek bereketli,
/ cildi ekstra kurutmasa da, nem oranını arttırmaya yönelik bir hareketini de gözlemlemedim,
/ günlük cilt temizleyici olarak kullanıldığında, ekstra sorunlar yoksa oluru var gibi,
- makyaj temizlemede pek etkili değil,
- marka hayvanlar üzerinde deney yapıyor.
- paraa paraa parabeeen...

O kadar nötr kaldım ki bu ürüne, tıkanıp kalıyorum, ne yazsam bilemiyorum, kötü mü - değil, iyi mi yani sayılır, ayol resmen ikircikte kaldım! Hala başka temizleyici almayıp kendisiyle yola devam ettiğime göre memnunumdur değil mi :) Bu yazı da böyle oldu efenim kusura bakmayın, beceremedim bunu ben galiba, olmadı bu!..

Aramızda Korece bilmeyen olabilir (!) diye içerik...:

Water (Aqua), Myristic Acid, Glycerin, Potassium Hydroxide, Lauric Acid, Butylene Glycol, Stearic Acid, Ceteth -20, PEG -40 Stearate, Glycol Distearate, Lauramide DEA, Sea Water, Salix Nigra (Willow) Bark Extract, Rosa Damascena Flower Water, Amethyst Powder, Pearl Powder, Tourmaline, Acorus Gramineus Root/Stem Extract, Fragrance (Parfum), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Blue 1 (CI 42090)

Kendisine puanım 3,5/5 - çok arada derede kaldığım bir ürün oldu, daha iyisini bulma arayışlarım elbette ki devam edecek...

Gitmeden şunu kalbine yaz çiçeğim çiçeğim çiçeğiiiimm:


You Might Also Like

4 yorum

  1. Aynen bende o kadar arada derede kaldım ki ne desem bilemedim, zannımca çok kötü bir ürün değil ama sınıfı da kanaat notuyla geçiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kanaat notu filan da 3,5tan 4 degil be çiçeeem :)
      clarisonic ten sonra pek de fark etmiyor hani :))

      Sil
  2. Köpüğü öyle zengin, öyle yumuş ki.. Doğrudur ekstra nem vermiyor. Ama gerim gerim de germiyor. Bu fiyata alınabilecek en iyi ürün olduğunu düşünüyorum. Aksini düşünen varsa söylesin lakin ben denemeyi pek severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bereketli ve güzel bir üründü gerçekten de, elimdeki stokları erittiğimde kesinlikle tekrar alacağım bir temizleyici olarak listemde yer aldı bile. Zaman ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)