Denedim Biliyorum: Real Techniques Miracle Complexion Sponge & Blogger Dergisi

10:00

Günaydın iyi kalpli insanlar,

Bu hafta sizinle daha önce blogger dergisi için ekipçe hazırlamış olduğumuz bir incelemeyi paylaşacağız. Senem kuzumun hazırlamış olduğu bu dergide sadece biz yokuz elbette, Yekta Kopan'dan başlayarak başka pek çok değerli blogger yer almakta. Dilerseniz önce dergiyi okuyun sonra burayı :)

Az biraz makyajla ilgilenip de Pixiwoos kardeşleri bilmeyenleri ıslak odunla dövüyorlar efenim, yoksa siz hiç real techniques makyaj fırçaları Türkiye’ye ne zaman gelecek, bilmem-neredeki sitede daha ucuzmuş, bunlar ABD’de 10 dolar burada niye 50TL feryatlarını duymadınız mı? Eğer, ne dediğin hakkında en ufak bir fikrim yok diyorsanız, kaçın kendinizi kurtarın, biz kendimizi durduramıyoruz zira, her yeni üründe illa ki bu da neymiş bir deneyelim diyoruz :)

Fırçaları ile hali hazırda aşk yaşadığımız RT markasının makyaj süngeri Türkiye piyasasına biraz geç girdi ama geç olsun güç olmasın dedik ve denemek için hemen birer tane kaptık bu süngerlerden; ki kendileri Watsonslarda 20TL civarı satılıyorlar. 
 
 
Şeklen bir elips - bir kinder sürpriz yumurta havasında olan süngerimizin totosu kesilmiş ve alt kısmında düz yassı bir yüzey şekli verilmiş. Bu özelliği ile benim bugüne kadar gördüğüm ve kullandığım süngerlerden farklı. Tahmin edilebileceği üzere yassı yüzey ile geniş uygulamalar sivri burun kısmı ile ise daha minimal uygulamalar yapılabilmesi hedeflenmiş.
 
Fondöten mevsimine kendi adıma henüz geçmemiş olduğumdan, BB krem uygulaması ile denedim ben bu arkadaşı. Önce su ile ıslattım ve fazla nemini aldım, bir güzel şişti, pofuduk ve nemli olarak uygulama yapmaya hazır hale geldi.
 
Yalnız, uygulama esnasında ürünü fazlasıyla yutmakta bu pofuduk eleman, fotoğraftan da anlaşılacağı üzere kapatıcılığı da biraz azaltmakta bu nedenle iyi kapatıcılık için bol ürün kullanmak gerekecektir.
Denediğim diğer süngerlere nazaran kesik olan yayvan yüzeyi daha geniş bir alana nüfuz ettiğinden daha hızlı bir uygulama sağlıyor.
 
Süngerin herhangi bir kokusu yok, plastiğimsi ya da garip gelen bir kokusu olmadı bana, bu da bir artı puan!
Son olarak da, gerçekten doğal bir bitiş sağladığını belirtmem gerekir, ten ürünlerini fırça yerine süngerle uyguladığımda kuru ciltli biri olarak çok daha iyi verim alıyorum ben.
Ve bir denedim biliyorum klasiği olarak kendisine puanım 5 üzerinden 3,5 diyerek yazımı sonlandırmak istiyorum, maddiyat ve ulaşılabilirlik ve de kullanım kolaylığı hep artı puan ancak kullanılan ürünü biraz fazla yutması nedeniyle kırdım puanını.
Bu sünger farklı cilt tiplerinde farklı uygulamalarda nasıl yorumlanmış derseniz:
 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Benim bloguma da bekliyorum :) www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)