#SedaveSenaİleKışaMerhaba - 2

12:00

Merhaba iyi kalpli insanlar! 

Bir önceki yazımda etkinliğe dair ilk yorumlarımı belirtmiştim, bugün kaldığım yerden sponsor teşekkürü ve katılımcı blogger'ları belirttiğim yazımla devam ediyorum.

Blogger arkadaşlarım aşağıda yer almakta :)





Gülümseyerek poz verenler vs. Tüm ciddiyetiyle yemek yiyenler :)
Soldan sağa, bendeniz, Sena, Derin, Ekin, Nazlı 

Seda'sız olmuş bir önceki foto, bu olmamış deyip yenisini çekmişiz 
@purple_events'in ♥ hazırladığı aynalarımızla ruj tazeliyoruz efenim :)
Ayakta: Shewgy  & Ben
Oturan fıstıklar: Neslihan, Nazlı, Sultan 


PS. Fatmachan, senin için her fotoda fotoşokluk boşluk bıraktık, bilmem fark ettin mi :))

Sponsorlarımız ise aşağıdaki gibiydi, hepsine tekrar ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Blogger'ları yalnız bırakmayan sponsorları ayrı bir seviyoruz! 
diyerek mesajımı da vermiş olayım :)







Ve niceleri...
*Pakmaya kocaman bir paket göndermişti, içinde yok yok ancak mutfağa yerleştirmeden önce fotoğraflamayı unutmuşum, kocaman teşekkürler :)
*Essence Cosmetics, gönderdikleri hediyeler çekilişle sahiplerini buldu, teşekkürler :)
*Fruit Flowers, lezzetli çiçeklerinden bir önceki yazımda bahsetmiştim :)
*Gırla Fikir, tüm tatlışlığıyla kendisi de bizzat oradaydı, ellerine sağlık :)
*Hazel Takı'nın hediyeleri yine çekilişle verildi, teşekkürler :)
*Noramore'nin hediyeleri yine çekilişle verildi, teşekkürler :)
*Periferi Bodrum'un hediyeleri yine çekilişle verildi, teşekkürler :)
*Plus Canvas'ın hediyeleri yine çekilişle verildi, teşekkürler :) 
*Purple Event ise tüm süslemeleri üstlenmişti, ellerinize sağlık, teşekkürler :)
*Selin kocaman hasır sepeti ve içerisinde göndermiş olduğu kolonya, el sabunu, duş jeli ürünleriyle evimizdeki mevcut ürünlerinin yanında yerini aldı, sepet de o kadar şık ki, bir şey yaparım ki ben onunla :))
*Zeren Professional, 1 hafta kalıcı ojelerden hediye etti bize, denemek için can atıyorum, teşekkürler :)
*Rituel de Beaute Burun bandı ile aramızdaydı, bunu özellikle beyimde deneyeceğim, özel günler için ısıtıcı bandı da kendimde :))

Sedacım ♥ ve Senacım , tekrar ellerinize sağlık bu güzel etkinlik için.

Mutlu haftasonları diliyorum, esen kalın efenim!


You Might Also Like

3 yorum

  1. keremın tipe bakın yauu :) yemelik :))

    YanıtlaSil
  2. Geldiğin için teşekkürler tatlım ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş görseller öyleee^^ Ben de yazdııım senden de bahsettim dedikodunu yaptım hıh:P

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)