Denedim Biliyorum: Isana Saç Maskesi

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

Bu hafta size Rossmann mağazalarının kendi bünyesinde bulunan Isana markasının saç maskesini yorumlayacağız.

Vaatlerine bakacak olursak:

  • -Üzüm çekirdeği yağı içerir.
  • -Hasarlı saça derinlemesine etki ederek besler ve parlak görünüm verir.
  • -Saçları kökünden ucuna kadar besler, yeniler ve kolay taranmasını sağlar.
  • -Saçlar daha parlak, daha güçlü ve daha canlı olur.
Kendisi durulanabilir maskelerden, ki ben böylesini daha çok seviyorum, öteki türlü saçımı ağırlaştırıyor, sanki saçım daha kısa sürede kirleniyor gibi geliyor.

Saçımızı yıkadıktan sonra fazla suyunu alıp (ki bu aşamada ben havlu kullanamayangillerdenim, şöyle bir elimle sıktırıveriyorum :)) saç uçlarına uyguluyor ve bir iki dakika bekledikten sonra duruluyoruz ve ben bu kremin verdiği yumuşaklığa kesinlikle kefilim! 

Diğer etkilerini bilemem, derinlemesine etki edip etmediğini gözümle göremem zira, ancak parlaklık yumuşaklık vaatlerini gayet güzel yerine getiriyor, saçlar kolayca taranıyor. 

Ağır bir kokusu yok ve saçtan kolay durulanıyor. Resimde görmüş olduğunuz minnak boyu 3TL gibi bir fiyata satılıyor ve orta uzunluktaki saç uçlarıma kullandığımda 6-7 uygulamalık malzeme çıkıyor içinden. Büyük boyu çok daha ekonomik (5-6TL civarı?), deneme amaçlı bu boyunu satın alabilirsiniz ama büyük boyunu almak en hesaplısı. 

Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, bu da ayrı bir güzellik. 

Benim kendisine puanım 4/5, zira bunun bir de turuncu kabı olanı var ki kayısılı falan, hah işte o tam benlik, yolum Rossmann'a düştükçe yenisini alıyorum, o bir tık daha fazla yumuşaklık sağlıyor bence. Benim gibi asıl derdiniz yıpranmış saç ise turuncusunu tavsiye ederim diyerek son sözü söyleyeyim. 



You Might Also Like

10 yorum

  1. Evde tonlarca spreylerden var artık hiç bişi almak istemiyorum :) bitmek de bilmiyorlar...
    Deney yapmaması tercih sebebim olur ama rossman'a gidersem alırım dayanamam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde stok var benim, kıtlık çıkma ihtimaline karşı! :))
      Bu boyalı saçlar için öneriliyor, turuncusu ise gerçekten çok başarılı, onu daha fazla tavsiye ederim. Seni ve minikcani kocaman operim :* :)

      Sil
  2. anaaaa....ben bunu hep gördüydümde almadıydım...aliim turuncusundan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneeem al al al aaaaalll! :)))

      Sil
  3. ya niye bu markaya ısınamadım bilmiyorum, şu turuncuyu alıp şeytanın bacağını kırayım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vebali bana, bi dene bakalım :))

      Sil
  4. Turuncuyu herkesler önermiş, bi ara ondan alayım bari Bengüşüm ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girdim mi kanına Fatmachan! :)
      Ehehehe ^^

      Sil
  5. pek aman aman bir etkisi yok ama tam seyahatlerde yanında taşımalık di mi :)
    turuncusunun o kadar bahsi geçince pek merak ettim ama, en kısa zamanda Rossmann'a o vakit :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! :)
      Turuncusu gerçekten beklenmedik bir performans sergiledi, bi şans vermek lazım bence minnağa :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)