Denedim Biliyorum: Isıtıcı Bant - Rituel de Beauté

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

Bir bu kalmıştı denemediğimiz evet! :)


Regl döneminde ağrı sızı kramp şikayeti olan hatun kişiler için üretilmiş olan bu bantları uzun zamandır görüyordum ancak bu tarz şikayetlerim pek olmadığı için hiç de alıp deneme niyetim olmamıştı. 


Lafı fazla uzatmadan;


Ürün vaatlerine bakacak olursak:



Sancılarınız başladığında, bir adet ısıtıcı bandı çamaşırınızın üzerine yapıştırın. 
Isıtıcı bant, ısınmasını takiben, hızla ağrı ve sancılarınızın giderilmesine yardımcı olur. 8 saat boyunca sizi rahatlatır ve özel günlerinizi daha kolay atlatmanızı sağlar.
Rituel de Beauté Özel Günler için Isıtıcı Bantın sıcaklığı ve dokusu da hassas bölgenizde gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz şekilde ayarlanmıştır.
Özel dizaynı ile de çantanızda rahatlıkla taşıyabilir, bir kaç saniye içerisinde uygulayabilirsiniz. İnce bir yapısı sayesinde, kıyafet üzerinde potluk yapmaz, dışarıdan belli olmaz.
Üstün Japon teknolojisi ile üretilen Özel gün bandı, Japon Sağlık Bakanlığı standartlarına uygun ve hijyenik şartlarda üretilmektedir. 
Klinik araştırmalar ve testler neticesinde, insan sağlığına herhangi bir zararı olmadığı bilimsel olarak da onaylanmıştır.
Ürün cilde değil iç çamaşırına yapıştırılıyor, cilde temas etmemesi herhangi bir irritasyon olasılığına karşı güzel olmuş. 

Taktığınız andan itibaren ısıtıcı etkisini gözlemliyorsunuz ve kesinlikle rahatlatıcı bir etkisi var. 


En büyük avantajı da, uyurken hariç, tüm gün yanınızda taşıyabileceğiniz, gerektiğinde kullanabileceğiniz, çantaya atmalık güzel bir düşünce ürünü olması.

Bir pakette 2 ürün var ve 2,5TL gibi bir fiyatı var.

Ben karın bölgeme normalde sıcak hiçbirşey koymuyorum, pek de faydalı olmadığı kulağıma çalındığından mıdır nedir, öyle bir hissiyatım var, bu nedenle (çok şükür ihtiyaç da duymadığımdan) tekrar alacağım bir ürün olmayacak ancak Denedim Biliyorum ekibi olarak bizlere bu ürünü denememiz için gönderen Rituel De Beaute'ye teşekkür ederim.

Kendisine puanım 4/5, karın bölgesini sıcak tutmayı seven arkadaşlar buldukları yerde bir şans versinler derim :)

Esenlikler dileyerek aranızdan ayrılmadan evvel, sözü kıymetli saz arkadaşlarıma bırakıyorum:


You Might Also Like

4 yorum

  1. Aslında ağrı durumlarında vücuda sıcaklık vermek iyi değil, çünkü eğer vücutta enfeksiyon varsa, bu sıcaklık o enfeksiyonun artmasına ve vücuda daha hızlı yayılmasına neden olabiliyor. Ancak ben bu bantları ani sırt tutulmalarımda kullanıyorum, verdiği sıcaklık hissi rahatlama sağlıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay ağzın bal yesin Nilgüncüm!
      Ben de bi yerlerden duymuşum sıcaklık iyi değil diye ama nedenini bilememiştim :)
      Sırtıma deneyeyim ben de, bu aklıma gelmemişti :*

      Sil
  2. Bişey danışmak istiyorum ben arkadaki yazıyı okumadan direk tenime yapıştırdım 3-4 saat kullandım sonra çıkardım tenimde hiçbir kızarıklık veya tahriş durumu yok acaba neden tene direkt temasta bulunmayın yazmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjik reaksiyon ihtimaline karşı böyle bir uyarı bulunuyordur diye tahmin ediyorum, özellikle yapışkan maddeler ciltte tahrişe yol açabiliyor. Firmaya ayrıca sormakta elbette ki fayda var.

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)