Denedim Biliyorum: Synergen Hydro Fluid (Nemlendirici Sıvı)

10:00

♥Günaydın iyi kalpli insanlar!♥

Bu hafta sizinle Rossmann mağazalarında satılan Synergen markasının nemlendirici sıvısını çekiştireceğiz efenim, hazırsanız şöyle buyurun lütfen çekinmeyin:

Öncelikle vaatlerine bakacak olursak:

- Genç cildi nemlendirir ve cilt tarafından hızlı bir şekilde emilir,

"Genç"cilt diyor, orada kaldım ben :) hızlı bir şekilde emiliyor ama orası doğru!

- Salisilik asit kalıcı olarak aknelerden kurtulmanıza yardımcı olur,

Bu yaşımda hala akne çıkartabildiğime göre cildim de gençmiştir elbette ki :) Benim akneler malum günlere özel çıktığından onları hangi çılgın durdurabilecekmiş şaşarım! Ancak kullandığım süre zarfında kendisi herhangi bir sivilcelenme/kusma yapmadı bunu söyleyebilirim.

Cildin yağ tabakasını dengeler ve mat bir görünüm kazandırır,

İşte en çok bunu beceriyor, çabuk emiliyor ve mat görünüm bırakıyor, yağlı ciltler bir şans versin derim ben!



İçeriğe baktığımızda salisilik asit dışında benim yorumlayabileceğim bir etken madde olmadı, bu hususta konunun uzmanına bir danışın derim :)

Nemlendirici sıvı dediği için akışkan bir ürün beklentisindeydim ama bildiğimiz krem yoğunluğunda bir ürün, bkz. şekil:

Nitekim ciltte hemen emiliyor, kesinlikle yapış yapış bir hissiyat bırakmıyor. Ancak kuru ciltlilere derman mıdır derseniz, ne alakası var yea! diyerek çemkirebilirim :) Ama çok yoğun nemlendirici kullanıyorum zaten ben, makyaj altına şöyle çok parlamayacak bir şeyler istiyorum derseniz, buyurun buradan yakın efenim :)

Kokusuna gelecek olursak, buram buram kalıcı bir kokuya sahip değil öncelikle bunu belirteyim. Niveanın klasik kokusu değil de sonradan el kremlerinde falan kullandığı koku var ya, hah işte ona benziyor, bilmem anlatabildim mi :)

Fiyat olarak 10 TL civarıydı diye hatırlıyorum, uzun zaman oldu satın alalı, belki aramızdan birileri fişini atmamıştır ya da hala hatırlıyordur :)

Kendisine puanım 3/5, cilt tipime tam olarak uygun olmaması nedeniyle tekrar satın alacağım bir ürün olmayacak maalesef. Fiyatına göre oldukça başarılı bir performansı var bunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Marka Rossmann marketlerinin markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar diye biliyorum, bu da ayrı bir güzellik bonusu olsa gerek ^.^

Peki siz rutin kremlerinizin dışına çıkıp arada böyle şeyler deniyor musunuz? Yani cesaretiniz var mı aşka? Ya da ay ben uğraşamam öyle mi diyorsunuz? Bu aralar cildime neyi denesem diye düşünmüyor değilim, var mı bir öneriniz?

Not: Günlerdir ettiğim duaların kabul olmasıyla :) Angara'mıza kar yağdı ve uzun zaman sonra dün sabah musmutlu bir kız çocuğu olarak kalktım yataktan. Yağan karın hala neşelendirebildiği bir yüreğim olduğu için daha bir mutlu oldum! Aç açıkta kimseler kalmaması dileğiyle daha çok ve daha çok kar yağsın istiyorum :) Bembeyaz ve musmutlu bir dünya hayal ediyorum, neden olmasın? :*

Esen kalın efenim, gitmeden bir de günlerdir kar yağdırma çalışmalarımda beni sabırla çeken hatunlara da bir uğrayın ama :)

You Might Also Like

9 yorum

  1. ben kolay kolay yüzüme hiç bilmediğim ürünleri süremiyorum..Ancak emin olduğum markaların veya kişilerin önerilerini dikkate alıyorum tabii ki :) Ayrıca kar kar dediğiniz yağdı tamam, artık yaz gelsin,yürüyemiyorum düşüyorum ayrıca donuyorum !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de en çok sen ve Sevgi etkiliyorsunuz zaten hep diyorum :)
      Kar konusunda abartmışım kabul ediyorum! Yarından sonra ayaz ve buz beklenmesi de tuzu biberi oldu, -20leri göreceğiz, nasıl da kuvvetli mesaj göndermişiz :)) Havalar ısınsın diyorum şimdi de, yerse :))

      Sil
  2. Sabah işe 1,5 saatte geldim be vicdansız sabuha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya tamam ya vurmayın, biraz abartmış olabilirim :))

      Sil
  3. hala kar diyo yahu! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha, doydum ben tamam yağmayabilir biraz izin veriyorum :P

      Sil
  4. Bebeğim sen mi yağdırdın karı??? Bu suçlamalarda neyin nesi ? :)) bu arada napiyoz? Bilmediğimiz şeyleri oramıza buramıza sürmüyoz 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar ihalesi bana kaldı ya, bugün burada tipi var bir de 1,5 saat yolda kaldık, ihale de bende kaldı zaten :(
      ama macera istiyor insan arada sırada :)

      Sil
  5. Duruuuun hepsi benim suçuuumm!! O karı oraya ben yağdırdım arkadaş!! O kar buraya yağacak tatil olacak didim oldu! :D :D
    Çiçeeem bildiğin cascavlak bir ürün bu neresi krem yaee ben anlamadım :D

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)