Yeni Yıl, Eski Ben, Yinelenen Umutlar, Eskimeyen Dostlar & #SafirGüzellik2015

10:00

♥ Merhaba iyi kalpli insanlar! 

Biz çekirdek ailemle bu seneye pek neşeli girmedik, eşimin amcasının vefatı nedeniyle 31 Aralık günü cenazeye katılmak üzere ayrıldık Ankara'dan ve 3 Ocak sabaha karşı geri geldik... Yeni yıla yollarda girdik efenim, olumsuz düşünceleri hemen kovalayıp - bu sene de bol bol gezeriz artık diyerek olumlu mesajlarımı gönderiyorum buradan evrene! :) Evrencim sen beni anladın biliyorum ^.^

3 Ocak gününde Angara'ma dönmüş olmaya ayrıca mutlu olmuştum, çünkü eskimeyen blogger dostlarımdan Sibel'cim günler öncesinde bizi çok güzel bir etkinliğe davet etmişti ve bizi hiç bir organizasyonda yalnız bırakmayan, defalarca kez evine davet eden (ama biz nedense henüz gidemedik orası ayrı :)), desteğini bizden hiç esirgemeyen güzel arkadaşımızın bu davetine katılmamak olmazdı, vardık gittik biz de :) 

Sibelciğimin ablası Nilgün, Bahçelievler 7. Cadde üzerinde, Denizbank'ın hemen üstünde Safir Güzellik Merkezi diye bir mekan açmış, aslında daha önceden de aynı şekilde hizmet veriyorken isim ve mekan değişikliğine gitmişler ve tertemiz ferah bir yer açmışlar, biz de hayırlı olsun'a gittik gibi birşey oldu :) Tekrar teşekkür ediyorum bizi davet ettiğiniz için :)

Mekan insanın içini açıyor gerçekten de, bir de balonlar, süsler, yılbaşı ruhu devam ediyordu.



Dedim ya hayırlı olsuna gittik bir nevi diye, ağzımız tatlansın diye ikramlıklar da hazırlamışlardı bize. Buradan shewgy çiçeğimin de kullaklarını çınlatmak isterim, zira demleme çay ikram etmeleri bizi bizden aldı, şimdiye kadar hiç bir etkinlikte sıcacık çay ikram edenimiz olmamıştı diyerek çok doğru bir noktaya parmak bastın çiçeem :))





O gün 11 blogger, çok samimi ve bol sohbetli bir davette çok güzel vakit geçirdik. Çekilişsiz olmaz diyerek Angara'nın cupcake'ten sorumlu kurumu VeryCupCake'in lezzetli mini cupcake'leri ile bir de çekiliş yaptı Nilgün ve aramızdan 4 kişiye cilt bakımı hediye ettiler, bana bu çekilişlerden neden hiç bir şey çıkmıyor yeaa :'( Ben de verdim kendimi cupcake'lere :))


Mini minnacık bu dedim, bi'şeycik olmaz dedim ve gözümü kapatıp yedim vallahi ne yalan söyleyeyim! :)
Çekilişte cilt bakımı kazanan arkadaşlarımız; Sena, Pelin, Nazlı ve İlknur oldular. Ama bizi de eli boş göndermediler ve orada uygulanan mis kokulu maskelerden hediye ettiler, tekrar çok teşekkür ederim! :) 


Hoş sohbet bol kahkaha, yeni yılda hep böyle gülsün yüzlerimiz inşallah  :)


Çekiliş kazanan hatunların yan yana oturmasından mütevellit işkillenmedim değil! :)))


Bir toplu, pardon balonlu resmimiz de olmasa mıymıştı yani? :))
Not: Bu foto Sibelciğimden indiragandi ^.^

Yazıya son vermeden önce, Şubat sonuna kadar tüm uygulamalarda %50 indirim olduğunu da belirteyim! Angaralı hanımefendiler, bir uğrayın derim ben :)


Safir Güzellik Merkezi
Adres Bilgileri:
Bahçelievler 7.Cadde 17/8 
(DenizBankÜzerinde)

Telefon Bilgileri:
0312 213 31 88
0312 215 92 25
0530 150 94 98

-Epilasyon
-Profesyonel Cilt Bakımı
-Leke Tedavisi
-Akneli Ciltler Tedavisi
-Detoks Tedavisi
-Bölgesel İncelme
-Diyetisyen
-Kavitasyon
-Vücut Bakımı
-Selülit Tedavisi
-Depilasyon
-Kalıcı Makyaj
-Profesyonel Makyaj
-El Ayak Bakımı
-Kaş Tasarımı


You Might Also Like

3 yorum

  1. Canım yeni yıla giriş üzücü olmuş maalesef, allah sabırlar versin tüm sevenlerine..
    Birazcık geç kalınmış bi parti olmuş senin için..
    Güzel sözlerin için ne kadar teşekkür etsem azdır canımm.
    Geldiğin içinse ayrıca teşekkürler ;) Çok optüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben davetin için çok teşekkür ederim asıl, sen çağırırsın da gelmez miyiz :))

      Sil
  2. Kuzuuum yarasın, kapkeykler köpeen olsun senin :D Sen yeter ki hep gül, hep mutlu ol bu yıl ♥

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)