Denedim Biliyorum: Essence Lash Princess Maskara

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

Uygun fiyatı, hepsi ülkemize gelmese de sık sık çıkardığı koleksiyonlar, fiyatına nispeten orta ve hatta bazen ortanın üzerinde kalitesi ile Essence markasını ben ayrı bir seviyorum öncelikle bunu bir deyivereyim :) Kaş farı, kaş rimeli, dudak kalemleri ve ojelerine baya baya bayılıyorum hatta!


Bu hafta ise kendi aramızda "piremses" olarak zikrettiğimiz rimeli yorumlayacağız sizlere.
Yorumlara geçmeden önce, Essence markasının rimellerinin kendiliğinden koruyucu bandının olmamasını esefle kınayarak başlamak istiyorum söze, zira son zamanlarda stantlarda sanıyorum gratis çalışanları çözümü ağzını bantlamakta bulmuş ama o rimeller kaç kere açılıyor bilemiyoruz ve kaç kere kurumuş/kullanılmış ürün satın aldım bilmiyorum :s Bunu da burdan yetkililere duyurmak boynumun borcu olsun!!!


Dış görünüş de önemli diyerekten şirin mi şirin bir tasarımla sunulmuş bu arkadaşın iddiası dramatik/etkileyici/çarpıcı/belirgin hacim sağlamak. "Kobra" şeklinde olduklarını söylemişler fırçanın, dünya gözüyle bir kobra görmedim bugüne kadar anacım, kıyaslama yapamayacağım (!) ancak kıvrımlı ve ince başlayıp orta kısımdan itibaren kobra kafası kıvrımı misali dolgunlaşıp ilerleyen sentetik kıllı bir fırçaya sahip, ne bileyim tasvir edemedim bir fotolara bakın derim :)


Tek kat uygulamada kirpikleri hafif kıvırıyor, kuruması orta vadede, ikinci katta belirgin bir dolgunluk veriyor ancak kirpikleri hafiften birbirine yapıştırıyor gibi, fırçasının enteresan şekline elim alışana kadar biraz bulaştırdım göz kapağıma ama genel olarak vaadini yerine getiren başarılı ve sevimli (!) bir rimel olarak gördüm bu arkadaşı (zaten artık insanlar eline yakışmayan ürünü almıyor değil mi :))
Sol tarafta tek kat rimel, sağ tarafta sıfır rimel :)



Sol tarafta tek kat rimel, sağ tarafta sıfır rimel - yakın çekim!


Soltarafta çift kat rimel, sağ tarafta tek kat rimel - yakın çekim!

Gözü yakından çekmek kadar beceremediğim birşey yok, kusuruma bakmayın, umarım fikir vermesi açısından en azından bir kuple birşeyler gösterebilmişimdir.

Kirpikleri hafif de olsa kıvırıyor, dolgunluk ve hacim veriyor, waterproof/suya dayanıklı olmamasına rağmen (kışın tabii) akma dökülme yapmıyor, 12TL civarı bir fiyata satılıyor, kirpiklerde hacim isteyenler bir deneyebilir diyorum ben ve 3,5/5 veriyorum - pek bir olumsuz yönü olmasa da şekil şemal dışında pek bir yenilik de göremedim, vasatın bir tık üstü diyorum yani :)

Bir elin nesi var, dört elin sesi var! :)

Esen kalın efenim!

You Might Also Like

2 yorum

  1. dünya gözüyle kobra görmüş biri olarak (tabii ki hayvanat bahçesinde:)) "way anasını aynısını yapmişlar anacığım" diyebilirim :)) .. essence benim de sevdiğim bir marka ,bu rimelini de merak ediyordum ama gördüm ki bana olmaz...aramaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. way anasını kobra boyle miymis diyorum ben de :))
      hem uzunluk hem de hacim istedigim icin baz ustu iki cesit rimel kullanıyorum ben tabii ki vaktim veya sabrim varsa, hepsini tek seferde verene de henüz rastlamadim, o nedenle denemeye devam :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)