Denedim Biliyorum: Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

10:00

Günaydın iyi kalpli insanlar!
(Bilmem fark ettiniz mi, kalbi iyi olmayanları dışlıyorum ben, böyle de çok pis ayrımcılık yaparım işte!)



Bu hafta bize firma tarafından denememiz için gönderilmiş olan Nivea Soft Nemlendirici Bakım kremini inceleyeceğiz.




Klasik Nivea kokusunu pek bir severim, hani şu lacivert teneke kutu içerisinde olan yoğun kremin kokusu = çocukluğumdan bir kuple diyebilirim. Annemin teyzelerinden biri (ki ben kendilerine teyzanane derdim, ben mi uydurdum yoksa annemler kolaylık olsun diye mi alıştırdı bilemiyorum :)) Almanya'da yaşıyordu ben küçükken. Her ziyarete geldiğinde bu klasik nivea kreminden de getirirdi. Her bir halta alerjim olduğu için getirilen en güzide hediye olan çikolataları annem özenle saklardı, az dolaşmadım gardrop tepelerinde (!) çikolata arama-kurtarma-hüpletme çalışmalarım esnasında, çikolatalardan ümidi kestiğimde ise kozmetik adına ne varsa onları kurcalardım, bu krem de benim can sıkıntısı anlarımda ayı balı bol bulmuş misali her yerime sürerek canına okuduğum ganimetlerden biriydi :) (ne yapalım çikolataları bulsaymışım da canım sıkılmasaymış o zaman! :)) 



Nivea'nin stick şeklinde lip balmlarının çıkmasının lise yıllarıma denk gelmesi... çilekli olanı ♥ ben... ilk öpücük (!)... falan dersek nostaljinin dibine vurabileceğim bir yazı yazabilirdim, ama sizi daha fazla bunaltmadan bize hediye edilen ürüne teşekkür edip yorumlarıma geçmek istiyorum, böyle buyrun efenim:

75ml. tüp ambalaja sahip ürünümüzün Sevgi'nin sevmediği şekilde içi görünmüyor :) diyerek söze başlayayım. El, vücut ve yüzde kullanıma uygun denmiş ama ben yüze önyargılarımdan ötürü sadece yüz kremi sürüyorum diyerek, el vücut kısmında denedim diyerek girizgahı da yapmış olayım.


Ürün vaadettiği gibi günlük kullanımda hemencecik emilen ve akabinde yapış yapış yapmadan yumuşacık bırakan, kıvam olarak yoğun görünse de hafiflik hissiyatı ile neticelenen bir yapıda. İçerisinde jojoba yağı ve e vitamini varmış, kokusu bildiğimiz tanıdığımız bana az önce satırlarca nostalji yaptıran nivea kokusu ve evet böyle bir kavram var bence "nivea kokusu" diye :)


İçerik hususunu yüksek kimyagerimize bırakıyorum her zamanki gibi, görebildiğim kadarıyla: alkol, silikon ve parfüm içeriyor :(

Etkilerine gelecek olursak, Angara ayazında süper bir koruma sağlamıyor, ki bize gül bahçesi vaadetmemişti zaten. Ancak ciltte ekstra bir sıkıntı yoksa günlük kullanım için hafif bir nemlendirici olarak tanımlayabilirim ben.

Fiyatı 5-6TL civarında diye biliyorum.

Kendisine puanım ise eski yılların hatrına 2,5/5 - ana firma hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarını belirtiyor ama ambalajda buna dair bir amblem göremiyoruz, kendileri yapmıyor ama taşerona yaptırtıyor diyenler var, biraz şaibeli anlayacağınız...

Dur okuyucu! daha karpuz keseceğidik:

You Might Also Like

11 yorum

  1. haha bende vişneli olanı alırdım çaktırmadan lisede onu sürerdim :)))
    niveayı seviyorum kokusu, yapısı her zaman tercih sebebi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz lisedeyken şeffaf rimel ve nivea lip balm yegane makyaj malzemelerimizdi :)) ben de kokusuna bayiliyorum ya :)

      Sil
  2. son kararım seviyorum Nivea'yı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kokusu var ya, hep o yuzden seviyoruz bence :))

      Sil
  3. ama bende niveasevergillerdenimmmm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni de alalım o zaman aramıza, gizli gizli etkinlikler planlayalım :)
      Nihohahahahaooo :)

      Sil
  4. Niveaguzeldir ya. Bende bu dönemde.deneyecegim ins.dokunmaz.kemodan ötürü kremler dokunuyor ama cildim cok.da.kurudu, ayrica ayrimciligina da bayildim 😀boyle ayrimciliga can.kurban

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuumm,
      Sen bence daha temiz içerikli birşeyler kullan, ne olur ne olmaz.
      Nive klasik tabii ki, her daim çok seviyoruz ama daha az kimyasal içeren bir krem seçeneğini düşün derim ben :)
      Ayrımcılığım da çok pistir heee :))

      Sil
  5. Merhaba Bengü Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor. Nivea ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Bendede var bu, bende bayiliyorum kokusuna😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu hem çok güzel hem de nostaljik :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)