Uma Thurman sen de mi? :'(

10:00

Karla kaplı bir Angara sabahından merhaba iyi kalpli insanlar 

Şu sıralar başa alıp alıp dinlediğim şarkılardan birine de isim annesi olan, palpfikşınım, kilbilim, karakteristik suratına kurban olduğum amatörmınım Uma'ya bir haller olmuş...

Tamam kadın olarak doğamız gereği mütemadiyen savaşıyoruz yaşlanma etkilerine karşı, kozmetik, cilt bakımı vb. tonla para yatırıyoruz, daha genç, daha sağlıklı en güzel en birinci görünelim diye uğraşıp didiniyoruz. Ama bir yerde birinin bize bir dur demesi lazım değil mi... 



Ben de mesela fazla takıyorum bazen alnımdaki mimik çizgilerine, etrafımda birileri mutlaka bir "hoyyt bi dur bakalım, biraz daha bekle" diye durduruyor beni, onlar durdurmasa beş milyonuncu botoks/dolgumu olmuştum çoktan, arada biri beni durdursun diye boşuna demiyorum. Şu sıralar da kahkül mü kestirsem de o çizgileri görmesem derdindeyim, geliyor işte, esiyor bazen rüzgar böyle üstüme üstüme...



Demek ki ünlü olmak da zor arkadaş, durduranın da yok be annem, gaza getireni de çoksa zaar... Yoksa bir insan kendini bu kadar belirgin bir şekilde şıppadanak nasıl değiştirebilir, yoksam depresyonda mısın Uma'cım? Ama bak gülmüşsün, depresyonun bozulmuş! :S


Bense seni Kill Bill'deki sayko hallerinle hatırlamak istiyorum, estetiği çok taze yüzü biraz daha oturur diyorlar, bir umut inanmak istiyorum, ne yaptın be Uma, ağlamak istiyorum :'(

Bu arada Fall Out Boy - Uma Thurman şarkısını dinlemediyseniz, şiddetle tavsiye ediyorum! (dikkat yalnız ben kaç gündür ortalıkta "she wants to dance like uma thurman bury me till i confess" diye dolanıyorum, bağımlılık yapıyor)



Siz neler yapıyorsunuz bu aralar? Estetik/benzeri uygulamalar hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim gibi bir yanınız istiyor, diğer yanınız aman efendim ben almayayım mı diyor yoksa istemem yan cebime koy falan mı diyor? Kendi kendinize siz de benim kadar konuşuyor musunuz yoksa bir anormal ben miyim? Yazın bana, monologdan ziyade diyalog en bi sevdiğim :)

Esen kalın efenim...

You Might Also Like

14 yorum

  1. Dudağım ince diye dolgu yaptırayım dedim :) hatta halamı kendime sponsor yaptım,kafaya koydum yaptıracaeazz başka yolu yok. Beni de durduran sefgilim oldu :// yok ne gerek varmış yok gerçekten halam mı yaptıracakmış bıdı bıdı derken bende vazgeçtim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de en başta kocam durduruyor, bir de aklı başında arkadaşlarım :)
      Tırsmasam yemin ediyorum cozutmuştum :))
      Dudağa dolgu da istiyorum, alnımdaki çizgilere de taktım, ne bileyim yea :))

      Sil
  2. ben kesinlikle dozunda yapıldığı takdirde, oldukça sıcak bakıyorum, hatta yaza doğru yaptıracağım.
    bu işi çok iyi yapan doktorlar da var denedim biliyorum :))
    benim anlamadığım tonla paraları var, en iyi uygulamayı yaptırabilirler, nasıl kandırılıp bu hale geliyorlar anlayamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en çok şaşırdığım nokta da o zaten, en iyisini en güzelini yaptırabilirler, bu başka bir kafa ürünü bence, yani bir delilik anına denk gelmişcesine... Yoksa nasıl kıyar insan kendine böylesine...
      O doktorlardan birine ben de gideceğim muhtemelen biraz daha oyalanıyorum işte... :)

      Sil
  3. Uma annem nettin demek istiyorum kendisine O.o Ama bende dozunda yapılırsa gayet arkasındayım ya, hatta bende yaptırticiim eheheh :D FOB dinlenmez mi, hele ki yıllar sonra tekrar birleşirlerse, özlemle bekliyordum ben onları be ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmaaa,
      Senin yorumun olmadan yazım eksik,
      Sen benim sevdiğim bir şeyi bilmezsen o şey eksik,
      Sen yoksun ya burda Angara hepten eksik :'(
      Özledim diyorum ulennn! :D

      Sil
  4. Hadi hayırlısı dozunda olan her şey güzeldir..ama kesinlikle uzmanına yaptır..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühim olan da uzmanına yaptırmak, güzellik salonu/vb. türevleri yerine uzman doktorlara gitmek doğru olan. Tırsıyorum işte birazcık, bakalım, zaman kader kısmet :)

      Sil
  5. Aslında estetik amaçlı küçük uygulamalar yaptırmayı çok istiyorum.. Ama o kadar kötü örnekler gördüm ki bir türlü karar veremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de tırsıyorum Ayşegül hanım, ya pişman olursam diyerekten... Bir uzmana görünmek en iyisi sanıyorum, ürün satmaya çalışan yerlerden ziyade, neye ne kadar ihtiyacım var biri bir akıl versin istiyorum :)

      Sil
  6. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsin, ben de geldim gördün mü? :)

      Sil
  7. ne kadar değişmiş. ://

    bu arada benim de artık bir blog'um var. takibinizi ve yorumlarınızı beklerim. :)

    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba efenim, hoşgeldiniz:)
      Elbette ki iade-i ziyarete geliriz :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)