Denedim Biliyorum: C20 Serum

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

Geçtiğimiz hafta ne de güzel geçti, ekibimizin konumu uzak - kalbi yakıncacık dördüncüsü Fatmachan Angara'daydı ve bol bol gezip hasret giderdik onunla. Ama her güzel şey gibi bu da kısa sürdü, işten çıkıp Fatma'nın yanına koşmak hepimizde ortak bir alışkanlık yaratmaya başlamıştı ki, İzmir'e geri gönderdik onu, hoş daha gitmeden özlemiştik ya..."Açeydik gollerimizi gitme diyeydik" demeyeceğim zira "gitmeeaa!" diye çok söyledik :) Hepimiz birimiz birimiz hepimiz içinse eğer sıra bizde efenim, bir İzmir çıkartması neden olmasın! Hazır hepimiz bir aradayken pek çok yer gezdik, pek çok ürün belirledik, eğlenirken çalıştık bir yandan tabii ki de ve ilerleyen zamanlarda sizinle ufak tefek sürprizlerle beraber neler yapmışız hepsine ayrı ayrı göz atacağız. Takibe takip like'a like tabii :))

Lafı yeterince uzattığımı sanıyorum bu yüzden hızlıca ürün yorumuna geçmek istiyorum, benimle misiniz İskoçyalılar?



Ürünümüzü bize wishtrend çevrimiçi satış sitesinden Fatmacım sipariş etti, ederken de bol bol övdü ve merakımızı arttırdıkça arttırdı :) Serum minik turuncu bir karton kutu içerisinde, koyu renkli bir cam şişede geldi bize. Cam şişenin koyu renkli olmasının nedeni ise serumun güneş ışığı ile temas etmemesi gerekiyor ve hatta serin bir yerde saklanması lazım ve biz ekipçe bu ürünü buzdolabında saklıyoruz :) 


Ürünün kapağını açtıktan sonra ucunda damlalık bulunan diğer kapakla kullanmaya devam ediyorsunuz. Buzdolabından çıktığı halde oldukça sıvı kıvamda bulunan serumu öncelikle kokladım tabii ki, çocukluğumun öksürüklü ateşli gecelerinin vazgeçilmezi calpol şurubunun portakallısının tıpkısının aynısı kokuyor :) Rahatsız edici ya da kullandıktan sonra kalıcı bir koku değil - ki zaten ürünü çok çok az almak dahi tüm yüz ve boyun bölgesine yetiyor. 



C vitamini serumunu kullanırken dikkat edilmesi gereken bir diğer husus ise, gündüz mutlak surette güneş kremi kullanılması, mazallah kaş yapayım derken göz çıkartmamak için! C vitamini serumu bir yandan ciltteki lekelerle savaşıp rengini eşitlemeye çalışırken üstüne bizim yüksek doz UV almamızı eminim tarih ya da cildimiz affetmeyecektir! :)

Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum bu serumu, sadece geceleri temizlenmiş cildime sürüyorum, ilk kullanımda yüzüme bolca sürme gafletinde bulunmuştum ancak minik bir damla tüm yüze yetiyor ve fazla sürüldüğünde ciltte yanma, kızarıklık ve kaşıntı yapıyor, yani bu üründe ne kadar az o kadar iyi! (Less is more!) Kullandığım süre boyunca vitakremin çıkartmış olduğu sivilcelerle mi savaşmadı, önceden kalmış yerleşmiş sivilce izlerimle mi müzakere masasına oturmadı, velhasıl geceden bu arkadaşı sürüp sabaha dinlenmiş bir cilt hissiyle uyandım ben hep ve bunu çok sevdim! 

İlk sürüşteki ayı balı bol bulmuş hadisesindeki yanma ve kaşınma haricinde hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım ve cildimin günden güne aydınlandığını da hissediyorum (gerçi kendimi geceden çamaşır suyuna yatırdığım söylentileri de var ortalıkta ya :)). 

Kendisine puanım 4.5/5 o yarım puanı da muadili bir serumu daha önceden kullanmadığımdan elimde tutmak istiyorum, belki yarın öbür çok daha güzel bir serumla karşılaşırım, ona ne puan veririm o zaman, ha sorarım size? Memur çocuğu olduğum her türlü statükocu hareketimden belli sanırım!

Kuru ve hassas ciltli Bengüş böyle böyle dedi, peki ya ekibin geri kalanları?



You Might Also Like

7 yorum

  1. cilt tiplerimiz aynı olduğundan pek bi merak sardı beni, bir kaç kez denk gelmiştim bu ürüne kore sitelerinde de almaya cesaret edememiştim.
    en iyisi ben bi bakayım wishtrende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipi kardeşliği! :)
      Ben gercekten pek memnun kaldım, ciltte farkı belli oluyor :) Denersen bana da söyler misin?

      Sil
    2. tabi ki söylerim :)

      Sil
  2. Eee yolculuğa yolculukla cevap verilmeli değil mi ama :D Bekliyorum hepinizi ♥♥
    Puan konusunda bu kez tutturamadık puan kardeşim :D Ama ben bu hafta neden ürüne 3,5 puan verdiğimi de yazıcam, bekleyin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bi yaz gelsin, koşup gelicez yanına :))
      Ben de puan kardeşliğimizin neden öldüğünü sana yorum bıraktım :)

      Sil
  3. çok merak ettim..hemen siteye ışınlanıyorum :) gerçi daha ne kadar beyazlayabilirim bilmiyorum ama lekeler konusunu önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leke mühim şey Nilgün'cüm :)
      Yorum yazan ellerin dert görmesin, öperim :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)