Denedim Biliyorum: Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan

10:00

Günaydın iyi kalpli insanlar!


Geldi bahar ayları gevşer gönül yayları...

Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır...
Kork Nisanın beşinden öküzü ayırır eşinden...
:)



Cemreler patır patır düşerken havalar ısınmaya içim de kıpraşmaya başladı a dostlar!
Hava azıcık ısınmaya görsün kendimi eve sokamıyorum, hayallere dalmaya başladım bile ben ve tabii ki ben böyle olduğum için bahar! :)

Öhömm, konumuza dönecek olursak, bu hafta sizlere Elidor markasının kuru şampuanını yorumlayacağız, hızlıca konuya giriyorum efenim:

Öncelikle, kuru saç dipleri ve de uçlarına sahip olan bendeniz kuru şampuana daha önce hiç ihtiyaç duymamıştım ama heyhat! yanlış şampuan seçimi nedeniyle benim saçım dahi yağlanabiliyormuş meğer, benim benim bengüşün!

Sonra tabii ki kısa bir araştırmaya giriştim, kullananlar başka markalar önerse de ve benim aklımda başka marka satın almak olsa da bir akşam ani gelişen bir plan ile yağlı saçlarla arkadaşlarımla buluşmak istemediğimden o anda ilk erişebildiğim Elidor kuru şampuan ile tanıştık... Hikaye böyle başladı...




Benim kullandığım boyalı saçlar için olan kırmızı tasarımlı basınçlı teneke kutudaki sprey. Kuru şampuandan herkesin ortak beklentisi saçı yıkayacak vakit olmadığında o yağlı görüntüden hemencecik kurtulmak ve kafamıza yapışık duran saçların biraz olsun hacim kazanması, eh ben de daha fazlasını beklemiyorum ve benim beklentilerimi yeterince karşıladı diyebilirim.

Öncelikle tek ve en önemli dezavantajını söylemem lazım, bu spreyi mümkünse iyi havalandırabileceğiniz ya da mümkünse açık havada filan sıkın, ya da nefes tutma egzersizi yapın! o nasıl buram buram bir kokudur ya rabbi! kötü değil ama yoğun ve ağır bir kokusu var, saçta da kalıyor o koku, gün içerisinde biraz hafifliyor ama bariz yoğun bir koku mevcut.

Saçımda kullanım sonrasında herhangi bir irritasyona sebep olmadı, temizmişcesine güzel görüntü ve biraz da olsa hacim sağladı, bana saç yıkama süremi uzatmamda yardımcı oldu, kokusu dışında da herhangi bir şikayetim olmadı.




Benim beklentilerimi karşıladı dediğim gibi, kullandığım ilk ve tek kuru şampuandı kendisi, daha iyileri vardır elbette piyasada, bir de yağlı ve ince telli saça sahip arkadaşların yorumları çok daha doğru yönlendirir diye düşünüyorum, kendisine puanım 4/5 - o koku olmasaydı o koku! :))

Siz ne düşünüyorsunuz peki kuru şampuanlar hakkında, olmazsa olmaz mı - pazarlama harikası mı? 
Talk pudra da aynı işlevi görüyor diyenler var aslında, deneyen var mı?
Favori markanız var mı peki, şunu mutlaka dene diyebileceğiniz?
Sizin oralara da bahar geldi mi?
Siz de her bahar aşık olur musunuz?

Esen kalın iyi kalpli insanlar 

Peki ya ekibin geri kalanı ne demiş, buyursunlar efenim:






You Might Also Like

6 yorum

  1. koku dedin beni bitirdin...zaten kuru şampuanlara bir önyargım var, bir de koku böyleyse hiç denemeden uzaklaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku evlerden ırak gerçekten! bir tek ben yüksek puan vermişim zaten, daha iyileri elbet vardir :)

      Sil
    2. Şu kuru şampuan işine hiç girmeyim ben en iyisi..zaten saçım yağlansın diye bekliyom...ne gerek var o zaman, dimi ama ???

      Sil
    3. yok yok hiç gerek yok :))

      Sil
  2. Enee puan kardeşliğimizi bozmuşsun ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ben iyi demişim ya buna :D :D
      Ben soruyu yanlış okumuşum hep ondan :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)