Denedim Biliyorum: Vitacreme B12 Regenerative Cream

10:00

Günaydın iyi kalpli insanlar! 

Bu hafta bize hediye edilmiş olan  Vitacreme'in dünyaca ünlü meşhuur pembiş B12 vitaminli kreminin incelemesini yapacağız. Ürün için bir kere daha teşekkür etmek isterim!


Hazırsanız buyurun efenim :)


Kendi internet sitelerinde ne demişler önce ona bir bakalım:



Vitacreme Regenerative Cream

Canlandırıcı Krem 50ml

B12 vitamini ile formüle edilmiş tüm cilt tipleri için 24 saat etkili yenileyici bir kremdir. Özellikle kurumuş, esneklik ve yumuşaklığını kaybetmiş ciltlerde nemlendirici yapılandırıcı ve anti-oksidant özellikleri ile yaşlanma belirtilerini önlemek için etkilidir. Zengin ve çok çeşitli formulü ile cildi dolgunlaştırır, epidermsin nemlenmesini sağlar ve cildin yapıtaşalarını bir araya getirerek cildi besler. Hasar gören ciltlerde yenilenmeyi ve yumuşaklığı sağlar. Uzun süre güneşe maruz kalmış ciltlerde, yanma  hissini azaltır ve iyileşmeyi hızlandırır. Cildi yumuşak kadifemsi bir dokuya kavuşturur.

Kullanım Şekli:
Günlük olarak sabah ve akşamları, temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel masaj hareketleri yaparak tamamen emilinceye kadar uygulayn. Daha etkili sonuçlar için, kremden önce, Vitacreme B12 cilt bakımı serisinden ANTİ-AGEING SERUM uygulayın.

İçeriğindeki Temel Maddeler

Mısır Yağı:
Esansiyel yağ asitleri yönünden zengin olan mısır yağı; ciltteki su kaybını azaltır, U.V. ışınlarına karşı cilt toleransını artırır, ölü hücrelerin yenilenmesinde etkilidir, cildin optimal düzeyde nemlenmesini ve yumuşamasını sağlar. Yaşlanmış, yorgun, kuru ciltler için idealdir.

Salisilik Asit
Anti-mikrobiyal, keratolitik ve cilt yenileyii özellikler sunar. Akne, psoriasis, seboreik dermatit gibi cilt problemlerininde tedavisinde yardımcıdır.

Vitamin B12 (Siyanokobalamin)
Farmakolojik çalışmalar gösteriyorki topikal uygulanan vitamin B12, elastin ve kolajen liflerinin yapılanmasını sağlayarak doku esnekliğini artırır. Bu etkisi “cilt gençleştirme” olarak bilinir. VITACREME B12 ürünleri için yapılan klinik teslerle desteklenmiş farmakolojik çalışmaların sonuçlarına göre: kırışıklıklarda ciddi boyutlarda azalma, esneklik ve yumuşaklık kazanılması, kuruyan ciltlerde gözle görülür bir düzelme gözlemlenmiştir.

Krem tüpte geliyor, yanında kullanım kılavuzu ve içerik bilgisiyle detaylı bir şekilde. Pembe renkli ve pudralı parfümsü bir kokuya sahip ancak bu koku uzun vadeli yüzde kalmıyor ve kesinlikle ağır bir koku değil. 


Ekibin geri kalanı alır almaz bu kremi kullanmaya başlasalar da, onların yorumları nedeniyle ben (ve sanıyorum Sevgi çiçeeem de öyle :)) başlayıp başlamamak arasında kalmış, biraz tedirgin olmuş ve sonrasında spf içermediğinden ötürü sadece geceleri kullanmaya başlayarak bir cesaret örneği göstermiştim, klişe soru: risk nedir? deseler bugün vitacreme kullanmaya başlamak derim :)


Bir nohut büyüklüğünde krem, tüm yüzüme hatta boynuma yetiyor, öncelikle bunu belirtmeliyim, oldukça bereketli bir ürün. Tüm yüzüme yaydığımda ise pembelik kayboluyor ve mat sıkı bir cilt etkisi bırakıyor ve bu özelliği ile makyaj öncesi hemen sürülebiliyor (evet sonradan cesaret seviyemi bir üst noktaya taşıyıp gündüz de sürdüm!:).


Krem benim gibi kuru ciltliler için tek başına nemlendirici görevi görmeyecektir ve özellikle uzun süreli kullanım gerektirmekte, daha ilk kullanımdan bir aydınlanma yaşamak istiyorsanız eğer  bu krem size göre değil. Ben kendisini yaklaşık üç aydır kullanıyorum, ancak tek başına değil elbette diğer cilt bakım ürünlerimle beraber, sivilce izlerimde renk açılması gerçekleşti ancak kendisi de arada bir yeni sivilcelerin çıkmasında rol oynadı, birer ikişer olsa sivilce çıkarttı, ki galiba bu hainliği hepimize yaptı! :( 


Ancak uzun vadede sürekli sıkıntı yaratmadığından ve sivilce boyutu seyrek kaldığından kullanmaya devam ettim ve şu anda makyaj altına, gece yatmadan önce, banyodan hemen sonra, kısacası cildim ne zaman gerilse ne zaman tonu değişse elim bu arkadaşa gidiyor kurtarıcı olarak, cilt tonunu dengelediği ve sabah tazelenip uyandırdığı için orta şekerli anlaştık  kendisiyle :)


Kendisine puanım 3/5, 2 puanı da cikardigi sivilceler nedeniyle kırdım! 50ml. bir ürün ve 65-70TL bir fiyatı var, ilk defa yurtdışında 40-45$ arasında satılan bir ürün ülkemizde daha uygun bir fiyata sahip, bu da ayrıca sevindirici bir durum ^.^


For further info, please refer to :)




You Might Also Like

5 yorum

  1. çok merak ediyordum bu kremi, sivilce konusu biraz aklımı karıştırdı !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce hepimize bonus oldu :(
      Denemen için sana getiririm ben ama mesuliyet kabul etmem! :)

      Sil
  2. Bu kremin rengine bayılıyorum sırf rengi için bile denemek isterim ama sivilce konusu aklımda soru işareti bıraktı biraz. Blogunu yeni keşfettim takibe aldım bana da beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba efenim, hosgelmissiniz :)
      Sivilce konusunda mesuliyet kabul etmem onu diyim :)))

      Sil
    2. Hoşbuldum her zaman gelirim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)