Denedim Biliyorum: Ceradolin Nemlendirici Losyon Hidro & Lipo

10:00

Günaydın iyi kalpli insanlar!

Angara'ya gelmeyen bahar yapmışlar, sizin oralara geldi mi acaba bahar?

Bu hafta bize #sedavesenailekışamerhaba etkinliğinde deneme boyları hediye edilmiş olan Ceradolin losyonları yorumlayacağız, hazırsanız buyurun efenim.

Öncelikle "Ceradolin losyon ve kremler çift bariyer maddeli olması nedeniyle cilt üzerinde (epidermis tabakasında) daha güçlü bir koruyucu örtü sağladığından, deriyi daha uzun süre nemli tutar. Bu nedenle de fiyat avantajının yanı sıra, kullanım dozu bakımından da ekonomiktirler. Gün içinde diğer nemlendiricilere oranla daha az sayıda sürülerek, daha uzun süre nemlilik sağlarlar" demişler.



Kendi internet sitelerinde belirtilen kullanım alanları:
  • Çok kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.

şeklinde.

"Hidro" çeşidi su bazlı, "lipo" çeşidi ise yağ bazlı. Kuru ve hassas cildimin her daim neme ihtiyaç duyduğu doğrudur ve bu ürün bize hediye edilir edilmez ilk deneme alanım duş sonrası oldu. Kış günü elbette ki öncelikle yağ bazlısını deneyimledim, yapısı çok yoğun sanki hiç emilmeyecekmiş gibi gelse de, benim cildim bir güzel emdi hatta yuttu gitti bu losyonu :) Sonrasında verdiği yumuşaklık ertesi gün de devam etti ancak günlerce kalıcı bir nemlendirme mevcut değil.

Sonrasında su bazlı olanı yaza saklama niyetindeydim aslında ben ama kızlar yazısını yazalım deyince yüzümde ve ellerimde denedim ki kolay emilimi ve hafif yapısıyla bu losyonu daha çok sevdim. Ben genellikle hafif yapılı ürünleri daha çok seviyorum ancak cildim çok kuru olduğu için özellikle kışın daha yoğun yapıda ve mutlaka yağ bazlı ürünleri seçmem gerekiyor. Bu nedenle eğer cildinizin neme ihtiyacı bendeki çorak topraklar misali değil ise su bazlısını hafif yapısı ve kolay emilimi nedeniyle tercih etmek isteyebilirsiniz.

Bu losyonlara benim puanım 4/5, cildimle gayet güzel anlaştılar, parfüm içermemeleri de hoşuma gitti. 

Siz neler kullanıyorsunuz peki bu aralar, kuru ciltlere en iyi gelen şudur diyebileceğiniz bir losyon/krem var mı, peki siz bu ürünleri kullandınız mı?

Esen kalın efenim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. ben bu kremlerin ikisine de bayılıyorum. Yüzüm için su bazlıyı tercih ediyorum, cildim kuru ama yine de yağlı ürünlere bir mesafem var, ne olur ne olmaz diye :) Yağ bazlıyı kupkuru olan ellerim ve vücudum için kullanıyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullandim, kış da bitmek bilmedi kullandikca kullandim :)

      Sil
  2. Daha da nemlendiren bişey lazım bana, daha fazla nem, daha fazlaaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka türlü bir şey, benim istediğim
      Ne hidroya benzer ne de lipoya!
      Allahını seven üstüme toprak atsın! Pazartesileri hiç çekilmiyorum ben :S

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)