Denedim Biliyorum: Ipelina Oje Temizleme Pedi ve Makyaj Temizleme Pedi

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!


Pamuk, bildiğiniz pamuk (!) inceledik bu hafta :)

Haydi gelin yakından bakalım, önce oje temizleme pedinden başlamak istiyorum. 

Bu pedler kutu içerisinde bir arada 50'li olarak ya da ayrı ayrı paketli bir şekilde 5'li olarak satılmakta. Bizdeki hediye edilmiş olan ürünler de tekli olanlarından.

Oje Temizleme pedi aseton içermiyor, tek tek paketlenmiş olması da kuruma, kullanamadan atma olasılığını önlemiş oluyor. Bunlar hep artı puan :) Gliserinli formüle sahip bu pedler tırnakları beslerken ojeyi tırnaklara zarar vermeden çıkartmayı hedefliyor.


Ancak malesef asetonsuz oje çıkartıcılar pek benim kalemim değil, şöyle ki ben önce tırnaklarım kırılmasın diye zemine koruyucu sürüyorum. Üzerine bir ya da iki kat oje ve üşenmezsem desen çiziyorum, haydi çok üşendim diyelim en azından yüzük parmağıma Anadolu kuaförlerinin güzide gelinbaşına ithafen bir sim attırıyorum :) En üste de elbette ki parlatıcı & kurutucu üst kat sürüyorum. Kat kat kat yazarken yoruldum yeminle ama sürerken bu kadar uzun sürmüyor :) Zurnanın zırt dediği nokta ise bu tüm katmanları çıkartmak tabii ki! Bu noktada asetonsuz oje çıkartıcılar benim için hep sınıfta kalıyor. Ne kadar daha sağlıklı olsa da bende bu elli kat oje sürme aşkı varken şimdilik bana uygun değiller.

---------------

Gelelim Makyaj Temizleme Pedlerine, bu pedleri de yine 5'li ayrı paket ya da 50'li kutu içerisinde şeklinde satın alabiliyorsunuz. Makyajı kolay temizlemenin yanı sıra içerdiği aloe vera ve E vitamini ile yağlandırmadan nemlendirme, bakım ve canlı bir görünüm ve yanı sıra bununla da kalmayıp tonik etkisi ile gözenek sıkılaştırmayı vaad ediyor. Çook iddialısın bebeğim :)


Gözenek sıkılaştırma ve tonik etkilerini bilemeyeceğim ancak, biraz garip yoğun bir kokusu var, koku hassasiyeti olanlara bunu baştan söyleyeyim. Makyaj temizlemede ise başarılı bir ürün, kullanılan makyaj malzemesi suya dayanıklı değil ise şıp diye, eğer suya dayanıklı ise üzerinden birkaç kere geçildiğinde kolayca temizliyor. 

Tek hamlede suya dayanıklı X suya dayanıklı olmayan ürünlerle etkileşimi bu şekilde :)
Benim cildimde herhangi bir gerginliğe ya da hassasiyete yol açmadı. Evde zaten kırklanıyorum ben her akşam, mendil filan öyle kabasını alıp bırakamıyorum ama tek tek paketlenmiş oluşu sayesinde ofiste kurtarıcı bir ürün olarak çekmecemde yer aldı, hatta spor öncesinde ten makyajımı bu mendillerle silip spora öyle başladığım da oldu. Epey memnun kaldım anlayacağınız.

Üçüncü fotoda biraz ovalayarak çıkartılmış suya dayanıklı ürünler.

İkisine ortak bir puan vermeye gönlüm el vermiyor aslında, zira asetonsuz oje çıkartıcı benlik değil ama makyaj temizleme pedi tam benlik! O sebepten ben bu puanı makyaj temizleme pedine verdim sayın efenim: 3,5/5  - zira o koku kalıyor yahu :(

Hepsi benim bebeklerim:



You Might Also Like

4 yorum

  1. hmmm, oje temizleme mendillerini almayacağız o halde, çünkü benim de en az 4 katım var :)) hele dokulu ojelere meraklıyım ki bu mendillerle düşünmek bile istemiyorum..Makyaj temizleme mendillerine alışamadım ben ama dediğin gibi spor öncesi ve bi beş dakka uyuyacağım deyip derinlere daldığım zamanlar için elimin altında olması işime geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj mendili ben de kullanmıyorum, arada bir lazım olur diye alıyorum bir paket, aylarca çekmecede duruyor tabii kullanılmadan, sonra bir bakmışım kurumuş bile... Ondan sonra at gitsin... Ama böyle tekli ambalaj olması güzel, unutup kurutma derdi yok :)

      Sil
    2. Ay kız ama benim ojelerimi cidden güzel temizledi ki ojelerimi bilirsin, en az 4 kat artı simler falan :D

      Sil
  2. o nasıl bir oje rituelidir yahu ben okurken yoruldum ikinci kat ojeyi sürmeye üşenen bir insan olarak :)

    Yalnız bu tarz ürünler seyahatlerde falan iş görür sanırım sürekli kullanılmasa da.

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)