Denedim Biliyorum: Pastel Day Long Lipcolor Kissproof (No: #17)

10:00

Mutlu haftalar iyi kalpli insanlar!
 
 

Kalıcı ruj tüm genç kızların hayali, tüm rujların pazarlama sloganı, porselen bardakların korkulu rüyası ve nihayet bu hafta da bizim için bir 'denedim biliyorum' konusu oldu! :)
 
Bendeki numarası #17, bronz-şeftalimsi-mercanımsı pırıltılı yazlık bir renk diyebilirim. Pino kozmetikten 19TL civarı bir fiyata aldım, ikinci ürüne %50 gibi bir kampanya vardı o yüzden net fiyatı sormayı unutmuşum, kendi sitesindeki satış fiyatı da 18.90TL.
 
Pastel de benim için oldukça nostaljik markalardan, lisede ilk satın aldığım far pastelin tekli gümüş rengi farıydı ve bittikten sonra yıllarca aynı tonda gümüş renkli bir far aradım durdum... Ojeleri hakeza öyle, son bir iki yıldır gerçekleştirmiş oldukları atakları da seviyorum bu anlamda.
 
Ruju değerlendirecek olursam, vaat ettiği kalıcılık konusunda şaşırtıcı derecede başarılı olduğunu söylemem gerekir. Bulaşmama iddiası da var ama o noktada kupalarımın hepsinde iz bıraktı, sınıfta kaldı... İçerik hususunda ise temiz değil maalesef, paraben, silikon türevleri, vb. hepsi var.
 
Pastel'in renk skalasında daha açık tonlar olmasını da dilerdim ama bu yapıdaki kalıcı rujlarda da açık tonlar dudağı daha kötü pütürlü de gösterebiliyor, yine de daha çok renk çeşidi olsa ben çok mutlu olurdum, n'olurdu beni mutlu etselerdi :) Bir de gözüme en açık görünen rengi satın aldığımı da belirtmek isterim.
 
Ve üşenmedim saatler geçtikçe dudakta nasıl durduğunu gün boyunca fotoğrafladım, bu manyaklığımı da taktir etmenizi filan beklemiyorum, o benim kendi manyaklığım bir kere :))
 
 
Lipglosslarda mevcut olan süngerli aplikatörle uygulanıyor, sürdükten sonra dudakta kuruduğun verdiği hafif gerginlikten anlıyoruz. Dudaklardaki çizgileri ve çatlakları belli ediyor maalesef ama her şeyin altına baz kullanma olayından gına geldiğinden - büyük konuşmak istemiyorum ama :) - dudak bazı filan kullanmayı düşünmüyorum ne yalan söyleyeyim :) Bir şeyler içtiğinizde uzun süre gözle görülür bir fark olmadan, çok hafif farkla da olsa kalıcılığını devam ettiriyor.  Yemek yedikten sonra ise yarı yarıya siliniyor, bu silinme gün içerisinde devam ediyor. Yemek yemezseniz baya uzun süre gider bence, ama yapmayın siz öyle şeyler, evde denemeyin! :) Gün sonunda dahi tam silinmiyor aslında.
 
Dudakları diğer kullandığım kalıcı rujlar kadar kurutmadı, bunu da artı bir özellik olarak belirtebilirim. Bir de 17 numaranın sarı alt-tonlu tende duruşu gelsin efenim...
 
 
Benim kendisine puanım 4/5, kalıcılığı görece olarak uzun süren, dudakları nispeten az kurutan bir kalıcı ruj seçeneği bana göre, daha fazla renk çeşidi olmasını iste çok isterdim :)
 
Peki siz hiç Pastel'in bu serisini denediniz mi? Aslında şuna benziyor, ya da şöyle bir kalıcı ruj var aman Tanrım! dediğiniz bir şeyler var mıdır ki?
 
Ve gitmeden; birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için diyoruz:
 

 

You Might Also Like

11 yorum

  1. gerçekten hiç tazelemedinmi bütün bu arada ben dayanamam kesinlikle..ama fena değil bence başarılı kalmış gün sonunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofiste hiç kimsenin olmadığı bir gün yaptım vallahi, normalde ben de dayanamam :) Amaaan kim görecek dedim :) Kesinlikle başarılı kalıcılık konusunda, beni de şaşırttı açıkçası.

      Sil
  2. Gün sonunda böyle kalıyorsa almalı hemen..çocukla sadece bir kere ruju sürüyorsun akşama değil kalması bi saate yok oluyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün sonuna az da olsa kalıyor, bir şans verin derim ben de :)

      Sil
  3. O manyaklık dediğin emeğini takdir ettim ben açıkcası :)) Renk güzelmiş belki bazla daha kalıcı olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takdir için yapmadim ama :)) O herşeyin altına baz sürme olayı beni cok yoruyor yahu..

      Sil
  4. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim instagramdan da takip ediyorum sizde benim izleyicim olurmusunuz http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosgelmissiniz :) Ben de geldim, gördünüz mü? ^.^

      Sil
  5. Rengi çok hoş kalıcılığı da gayet iyiymiş,gün sonuna kadar böyle dayanabiliyorsa şans verilmesi gereken bir ürün :) Bu arada bende beklerim bloguma sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsiniz :)
      Ben de çok severek kullanıyorum, özellikle indirimler de varken bir şans verilmesi gerekir diye düşünüyorum, denerseniz fikrinizi öğrenmek de isterim.
      Selamlar, sevgiler! :)

      Sil
    2. Elbette, ürünü edindiğim ve kullandığım zaman fikirlerimi sizinle bende paylaşmak isterim..Sevgiler.. :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)