Holika Holika Ziyareti &11 Nisan Açılış Haberi!

14:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!



Uzak Doğu kozmetik/cilt bakımı ürünleri hangimizi cezbetmiyor ki, hele bir de Holika Holika gibi şirinliğiyle gönülleri fethetmiş bir marka olunca ve ilk önce Ankara'ya açılınca gitmemek olmazdı.



Aslında Mart ayının başlarında Armada'da açılan mağazayı çoktan ziyaret ederdik etmesine de Denedim Biliyorum ekibimizin sevgili dördüncüsü Fatmachan'ın Ankara ziyareti vesilesiyle birkaç arkadaşımızı da yanımıza alıp geniş bir ziyaret yapalım istedik ve 22 Mart günü oradaydık :)



Sağolsunlar, Holika Holika ekibi, özellikle Sinem hanım, bizi kırmadılar ve uzun uzun ürünleri tanıttıkları, tatlı ikramları ve hediye ettikleri aloe vera bitkisi ile uğurladıkları mükemmel bir evsahipliği ile ağırladılar. 



Ama hani bize diyorsanız, bu haftasonu 11 Nisan'da resmi açılışları var ve neden Ankara'da değilim diye hayıflanıyorsanız benden duymuş olun, çok yakında bir-iki ay içerisinde online satışa başlayacaklar :)

Tüm ürünleri tek tek bize tanıtmakla kalmadılar, hepsini mıncırmamıza da izin verdiler hatta bu konuda ısrar da ettiler! :) Bir de MUA Selim Bey o gün prensesimiz olan Fatma'ya Holika Holika ürünleriyle makyaj uygulaması yaptı ve hepimiz kullandığı ürünlerden birkaç tanesini hemen aldık! :) Kızarık yanaklarda allık yerine gölgelendirme ve renk verme amaçlı kullandığı bronzer Fatma ile benim ortak aldığımız makyaj ürünü oldu. 

Penguen şeklindeki kabıyla el kremleri ise bizi bizden aldı size bırakmadı efenim - ama ben o karmaşada bu minnoşlardan almamışım, sonra fark ettim :( Bir dahaki gidişimde biri bana hatırlatsın lütfen! :)



Cilt maskelerini ise hepimiz ikişer üçer aldık sanıyorum (denedim biliyorum yazı dizimizde elbette ki incelemeler gelecek :)), ben bir de makyaj uygulama süngeri aldım, morlu beyazlı şeker desenli! :)



Elimde neden toplu bir fotografımız yok ki diyerek üzüldüm şimdi, halbuki o gün bizim ekibin yanında Nilgün, Gizem, Elvin ve Hande de vardı. Toplu fotomuz olan biri bana atsa ya? :)

Yediğimiz içtiğimiz bizim olsun, gördüklerimiz çok ama çok güzeldi. Ferah iç mekan, düzenli ve gereksiz kalabalıktan uzak raf düzeni (ki bu düzen dünyadaki tüm Holika Holika mağazalarında aynıymış) güler yüzlü, son derece ilgili, bilgili, nazik ve güler yüzlü personeli ile ve aydınlık, morlu beyazlı kelebekli dekorasyonu ile bir gidenin bir daha gitmek istediği, ilk önce Ankara'ya açılarak gönlümüzü baştan fetheden Holika Holika: Tekrar Hoşgeldin! :)


Esen kalın efenim! :)

You Might Also Like

11 yorum

  1. yaa ürünler de siz de pek sevimlisiniz :)

    Yalnız fiyatlar pek sevimli değil, tamam hak veriyorum onlara burada vergiler tavan zaten bir de dükkan kirası, marka hakları falan derken aynı ucuzluğu beklemiyorum ama bazı ürünler gereksiz pahalı geldi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli dedin banaa, güzel değilim yani öyle mi?! :)))
      Şaka bir yana, evet hepsi için geçerli olmasa da fiyatlar çok uygun değil, belki online satış/kampanyalar ile daha uyguna alınabilir bir hale getirilebilir. Umut fakirin ekmeği bebeğim ^.^

      Sil
  2. baştan sona sırıtarak okudum he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeter ki sen gül be Deep'can! :)

      Sil
  3. süngeri merak ettim, ben de blending fırçayı almayı unutmuşum..Neyse birdahaki sefere artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar uzun vakit geçirdik ama bir afallama yaşamışız hepimiz demek ki, evet evet bir dahaki sefere alacak ürünler de kalmış oldu ama :)

      Sil
  4. İyi ki geldim,iyi ki gittik minnoş minnoş gezdik :D
    Piremses demek ha, şımarıyorum ehi ehi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piremses tabiisi, daha küçük unvanlar kurtarmaz bebeğim seni :)
      Fatmachan! Büyük düşün ^^
      Seviyorum seni <3

      Sil
    2. Burda böle bi yorum bulacağımı biliyodum ya :D Think big benim işim bibiim :D

      Sil
  5. Çiçeeemm ben aldım o kremden ya sana vereyim nası olsa kullanamayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeeemsiin kiyamaaam
      Hasretimsiiiiin doyamaaaaam
      Yirim yirimm ^^

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)