Mim gibi gibi: Allah Beni Böyle Yaratmış

08:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

Suya eğilmiş ürkek bir ceylan tedirginliğinde hakkımda herkesin pek de bilmediği, bilenlerin de belki pek hazzetmediği, ya da bilmezlikten geldiği, olur olmadık ipe sapa gelmez gerçekleri paylaşacağım. Nereden mi çıktı bu yazı, öncelikle Shewgy sonra da Esra topu attılar, ee istop! 

- En sevdiğim renk lacivert, evet sarı-lacivertteki lacivert aynı zamanda! :) Lacivert renkte birşey giydiğimde herkes bugün neşen pek yerinde bile diyor, lacivertin enerjisine ve güzelliğine hayranım, in lacivert i trust!

- Yıllardır kilo konusunda fizyolojik ve psikolojik sorunlarım var, upuzun maceralarım var aslında, sırf bu başlıkta dahi 32 kısım tekmili birden yazı dizisi çıkartabilirim. Ama bu konuda hakkımda bilmeniz gereken (nedense bilmeniz gerekiyormuşcasına yazıyorum?:)) en saçma takıntım, yeni tanıştığım insanların yanında yemek yiyememem; bu yiyememe durumunu bazen genişlettiğim de oluyor, kişilere de bağlayabiliyorum bunu, durumlara da, havaya, kokuya, suya, amaaan neyse dedim ya saçma ötesi saçma!

- Sıcak havaları hiç sevmem efenim, mümkünse üstüme hırkamı alıp gezeyim dört mevsim ama o sıcaklar beni kavurmasın, aldığım nefes serin, girdiğim deniz diş takırdatan, güneş hep eğik açılı olsun, amin!

- Rahmetli Müslüm Baba'dan Metallica'ya, Andrea Bocelli'den Muse'a, Yaşar'dan Iron Maiden'a, Allah ne verdiyse dinlerim efenim, her dönem playlist'im değişir ancak değişmeyen birkaç şarkı mutlaka olur, misal: İlhan İrem'den en az bir şarkı, PES soundtrack'inden o senenin şarkılarından en az birkaç tane (bu sene Wake me Up ve Best Day of My Life var, geçen senelerden Ruby var :)), metal müzik olmazsa olmaz, Yann Tiersen olmazsa kulaklarım çürür, Cranberries dinlemezsem gençliğim ölür, Alanis Morisette dinlemezsem çüküm düşer!

- Beni sokakta görürseniz, sadece siz görürsünüz, yani ben sizi görmem. Şöyle ki, sokakta kulağımda kulaklık elimde sigara, kambur ve mütemadiyen yere bakarak yürürüm, öyle selam verdik almadın azarlarını çok işittim ama kalabalıkta en rahat böyle yürüyebiliyorum, psikolojik sorunlarım var demiş miydim? :)

- Roman okurken ara vermekten nefret ederim, ne yaparsan yap ama beni bölme yani! Film izlerken böl, oyun oynarken böl, hatta uykumdan kaldır (yok yine de o kadar ileri gitme!!) ama kitap okurken bölme, o hayal dünyasından çıkarma arkadaşım beni :/

- Kendimi bildim bileli sabahları afyonu geç patlayanlardan(dım). Di'li geçmiş zaman, çünkü eşim geçen sene "Lanet gelsin senin sabah asabiyetine!" minvalinde upuzuuun bir konuşma yaptı :) Yıllardır bezdiğini söylüyordu ama ben bu durumu değiştirebileceğimin dahi farkında olmadığım için herhangi bir aksiyon almıyordum. Bir yılı aşkın süredir sabah şekeri modunda kalkıyorum efenim, çok nadir arıza veriyorum, işin özeti 30'unda huy da değişebiliyormuş ya la? 

- Para konusunda konuşmayı sevmem (eşimle yaptığımız aylık-altı aylık-senelik-beş yıllık kalkınma planları haricinde!), bana göre varsa harcanır yoksa yoktur, kredi kartı kullanmam, nakit çalışırım bebeğim! :) Dedim ya pek sevmem bu konuda konuşmayı, öyle işte...

- Kahve bağımlısıyım, yeşil çay delisiyim, yine de nazar değmesin gayet güzel uyuyabiliyorum, arada bir kalp çarpıntım oluyor kendimi çok yorarsam ama o her daim düşük tansiyondan kaynaklı sanıyorum, öldürmüyor süründürüyor meret! (teyzde modu off!)

- Çocukluğum hep bisiklet tepesinde geçti, hatta ilk regl olduğum gün annem 'bisikletten düşmüş falan olmayasın?!' demişti, o derece. Yıllardır seni en çok mutlu eden fiziksel aktivite nedir deseniz ikinci sırada bisiklete binmek geliyor ;) ve bir gün tekrar bisiklet tepesinde dolaşabileceğim bir yerde yaşamanın hayalini kuruyorum...

- Fotoğraf çektirmekten hiiiç hoşlanmıyorum, hiiç fotojenik değilim ve hiiç sevdiğim - aha burda birşeye benzemişim dediğim fotoğrafım yok ama sevdiklerimin fotoğrafını çekmeyi çok severim, paparazzi misali ortalıkta dolandığım çoktur :)

- Sade süt içemiyorum, evet sanırsınız beş yaşında bir bebe - öyk diyorum, midem bulanıyor, düşüncesi bile ööyyk!

- Oyun oynarken içimden bir canavar çıkıyor, karşımdakini burnumdan çıkan ateşle yakabilirim! Genellikle bu yüzden rekabet içeren olaylara çok yakınlarım hariç girişmem, bu iğrenç yüzümü herkes görsün istemem :))

- Duble başak burcuyum ama bazen tam bir başak burcu gibi bazen de tam bir ne idüğü belirsiz gibi davrandığım çok olur :) Dolunayı, burç yorumlarını, Susan Miller teyzemizi, TwitBurc'u filan hep takip ederim, gezegenlerin üzerimizdeki etkileri ilgimi çekiyor diyelim :)

- 30 yaşıma girdiğim gün... hiç bir şey olmadı la! Öyle büyük bir dönüm noktası filan bekliyordum ben, hani ya nerde ya? 30 yaş bana çok ama çok yorucu geldi ama pek de bir numarası yok yani?

- Lise yıllarıma kadar meslek konusunda aklım çok gel-gitliydi, mühendislik/askerlik/diplomatlık! o kadar gel-git sonrası bir film izledim ve kararımı verdim: tercüman olacaktım :) Er Ryan'ı Kurtarmak değildi izlediğim film! :) İngiliz Hasta idi ve çöl ortasındaki bedeviyle bilmem hangi dilin bilmemne lehçesinde konuşan adam hayatımı değiştirdi, dil bilmek ne güzel birşeydi ve bu yüzdendir, bir değil iki dil öğrendim ve hemen hemen her dilde mutlaka ufak tefek birşeyler söylemeyi becerebilirim :)

Ay yeter, kendimden tiksindim, bu mimi yapmak isteyen herkesi merakla bekliyorum! Dökülün bakalım!

Esen kalın efenim :)

You Might Also Like

14 yorum

  1. uuu beybi, çok hızlısın ;)

    Valla çoğunda kendimi gördüm, ben de duble başak bir insanım, müzik zevkimiz aynı, ay benzer olanları yazmaya devam edersem bu post kadar bi yorum olacak. Kısaca bisiklet, kahve, yeşil çay ve uyanma mevzularına uymuyorum sanırım :)

    Çok güzeldi valla bir çırpıda okuyuverdim, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi konu geyik yazmak olsun, çok ama çok hızlı gelişiyor herşey, bir solukta konuşuyormuşcasına yazıyorum zira :))
      Süt konusunda da anlaşamıyoruz bak, bunu da bir düşün istersen :)
      Ben teşekkür ederim bana da teklif ettiğin için, çok eğlendim yazarken, okurken de eğlendirmeyi başarabildiğime göre benden mutlusu yok ki :)
      Öperim :*

      Sil
    2. ay evet o gözümden kaçmış, yazıklar olsun bana :/

      aynen ben de ya, geyik yapmak bizim işimiz tatlım :p

      xoxo ;)

      Sil
  2. valla şekerim, seninle sohbet etmek ayrı, yazılarını okumak ayrı keyifli...Çok eğlendim....ortak noktalarımız da ne çokmuş, kan çekmiş işte...ay benim de çok yapasım geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap yaaap! tabii kii!
      Çok ama çok mutlu oldum böyle düşünmene, sohbetlerimiz ayrı keyifli gerçekten, eğlenmeyi seven insanlarız en nihayetinde :)
      Hadi sen de yap, çok merak ettim şimdi :)

      Sil
  3. ben de yapıcam da kaptırıp bütün sırları ortaya sererim diye çekiniyorum :))) yaw insan soğuk havayı sever mi? Ama roman/kahve ve sabah uykuları konusunda tamamen aynıyım :))) seviyom seni her halinle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar minnak sırlar yahu, yoksa yanıma yaklaşmazdınız :))
      Beni her halimle sevmek, uuu beybii çok iddialı :))
      Ama ben de seni pek seviyorum, biliyısın diiyy mii ♥♥♥

      Sil
    2. Bu arada yap tabii ki, çok merak ediyorum, bir gün ben evine sızmayı başarmazdan önce yap bence, beni biraz oyalar :))

      Sil
  4. Çiçeeeemm!! Sen nasıl olursan ol ben seni çok acaip seviyorum biliyorsun değil mi!! :D
    Sabah kahven olayım bebeeem, roman okurken bölenin kafasını kırayım, dur sana bir de bisiklet alayım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeeem! Ben de seni cok seviyorum biliyı mısın:) Allaaahalllaaah yirim ama ben seni :D

      Sil
  5. Yaa ne desen haklısın ben anca okudum bu yazıyı. Allah seni nası yaratmış olursa olsun, her halinle giderlisin be yavrum :D Çok seviyom, pek bi seviyom kocaman seviyom!! ♥
    Bende kendi yazımı yazarken senden esinlenecem gibi ama ehehehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bi yürüdün mü sen nedir? piremsesim benim :D
      Esinlenmek tüm yazarlara mahsus bebeğim, dök bakalım eteğindeki taşları küçük büyük demeden :))
      Ben de seni çok kocaman bir sürü seviyorum, bir milyonuncu kez tekrar belirtmek isterim!
      ♥♥♥

      Sil
  6. oh bee çoğunu biliyomuşum dedim okurken, senin hakkında bi test olsa ben de 80 alırım bence <3 ayrıca çok kıskandım, ben de çok seviyorum belirtmeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Kıskanmana hiç gerek yok bi kere Bubucum, hepinizi ayrı seviyorum ki been :) ♥♥♥
    Ben de mi bir test yapsam, beni tanıyanla tanımayanı bir ayırsam acaba :))

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)