The Body Shop Ankamall // Fuji Green Tea Lansman #detokszamani

08:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!

TBS Ankamall'de bizi o gün yalnız bırakmayan MUA Polat YALÇIN her hafta kara tahtaya birşeyler çiziyormuş efenim!
Biz gittiğimiz zaman yeni çıkan seri ve lansmana özel bu çizimi vardı, ben çok beğendim :)

Geçtiğimiz haftasonu The Body Shop Ankamall şubesinde yeni çıkartmış oldukları Fuji Green Tea lansmanındaydık efenim. Öncelikle bu lansmanda bizi bir araya getirmiş olan Neslihan'a teşekkür ederek başlayayım. 

Sonrasındaki teşekkürüm ise, The Body Shop Ankamall personelinin güler yüzü, yeşil çay ikramı, el masajı ve hediyeleri ile bizi sonsuz şımartmasına gelsin :) 


"The Body Shop - Fuji Green Tea™Japonya'nın Fuji Dağı'ndan elle toplanan ve özel olarak işlenen yeşil çay içeriği ile YENİ Fuji Green Tea™ vücut bakım serisi vücudunuzun ihtiyacı olan mükemmel detoks seremonisini sunuyor." diyorlar! 

Yeşil çay dendi mi bendenizde akan sular durur zaten, serinin beni çeken özelliği de #detokszamani diyerek Japonya'dan toplanmış yeşil çay ile hazırlanmasıydı. Yeşil çayın yatıştırıcı ve ferahlatıcı kokusu tüm ürünlerde mevcut, aslında bu ferah koku tüm ürünlerde olsa da en çok kolonyasında hissediliyor ve ilk indirim döneminde tüm seriyi toplamayı düşünüyorum, zira kokusuyla beni bu kadar rahatlatan başka bir ürün serisi olmadı bugüne kadar, bu kadar da net söylüyorum!


Seriyi bize ayrıntılı bir şekilde anlatmakla kalmadılar, tek tek hepimize peelingi ile el masajı yapıldı ve ardından losyonu uygulandı, masaj tek başına dahi rahatlatıcı iken ürünlerin vermiş olduğu o ferahlık hissini gerçekten çok beğendim. Hepimizin en çok ilgisini çeken ürün ise şüphesiz banyo çayı ve banyo demliği oldu, banyoda spa keyfi fikri aklımı çelmedi değil :)

Ha bir de ürünleri alınca eve masaja geliyor musunuz diye de sorduk, ne yalan söyleyeyim :)


Seride bulunan ürünler:

Body Butter
Arındırıcı Sabun
Vücut Peelingi
Duş Jeli
Banyo Çayı
Banyo Demliği
Vücut Losyonu
Sorbe
Eau de Cologne


Aslında Bilkent Body Shop'ta çalışan, MUA Polat Bey lansmana özel Ankamall'deydi ve de vlogger arkadaşımız Öykü'ye makyaj uygulaması yaptı. 


The Body Shop'a ve Ankamall şubesinin tüm güleryüzlü çalışanlarına çok teşekkürler. 
O gün orada bulunup iki çift laf edebildiğimiz tüm blogger&vlogger arkadaşlara selam olsun! 

 Esen kalın efenim 

You Might Also Like

10 yorum

  1. ne eğlendik, o duş demliğinden biran önce alıp küvet keyfi yapmak için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir küvetim bile yok, anlıyor musun :'(
      Duş başlığına takılabiliyor muydu ki...

      Sil
  2. ben de yazıyı yazarken bu tahta üzerindeki resimleri kim çiziyo acaba diye düşünmüştüm, ayrıntıyı kaçırmışım demek ama neyse ki bir başak burcu var burda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başak burcunun görevi detaylarda boğulmaktır elbette ki Bubucum :)

      Sil
  3. yeşil çay özlü ürünleri çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Yeşil çayın kendisini de galon galon içtiğim için, yeşil çaylı herşey beni fazlasıyla cezbediyor :)

      Sil
  4. Keske eve masaja da gelselerdi ;)) Kokular gercekten muhtesemdi. Indirimde ben de kolonyasini almayi dusunuyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o masaj olayını da halledebilseydik mükemmel olurdu :)
      Kolonyayı garanti alıyorum ben de :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)