9 Mayıs '15 Anneler Günü Etkinliği #DemetveNilgünle #HerAnneÖzeldir

08:58

Merhaba iyi kalpli insanlar!



Geçtiğimiz haftasonu anneler günü vesilesiyle, iki birbirinden tatlı hatunun evsahibeliğinde Ankara'lı anne ve anne adayı blogger'lar olarak Ramada Otel Cafe Rosso'da buluştuk. 


Nilgün ve Demet'in aylar öncesinden hazırlanmaya başladıkları bu etkinliği bizler de sabırsızlıkla bekliyorduk :) 



Pek kıymetli anneler ve anne adaylarıyla beraber 9 Mayıs'ta güneşin de bahara yakışır şekilde bizimle birlikte olduğu, eski dostlarımızı yeniden gördüğümüz, yeni blogger arkadaşlarla tanışma fırsatına eriştiğimiz, sponsor firmalarımızın desteğiyle şenlenen çok güzel bir etkinlik geçirdik.





Sponsor firmalarımızdan, methini çoktandır herkesten duyduğum, tamamen bitkisel içeriğe sahip, kadın-erkek-bebek-çocuk ayrımı yapmadan üretim yapan Revox Şampuanları, tüm sorularımıza içtenlikle cevap veren firma temsilcisi eşliğinde ürünleriyle o gün yanımızdaydılar. 


Özellikle bahsetmek istediğim masa düzenimiz var ki, marifetli eller ve yaratıcı tasarımlarıyla bizden biri olan Purple Events yine hünerlerini konuşturmuştu, ellerinize sağlık tekrardan Bubu ve Fulya


Etkinlik olur da çekilişsiz olur mu hiç, Rüya Tokgöz'ün Beni Sensiz Bırakma romanını hediye ettiler bana da, hem de yazar imzalı, bir kitapkurdunu sevindirmek hiç de zor değil azizim :)  



"Selfie-stick" çıktı çıkalı ilk defa deneyimledim Ayşegül hanım sayesinde :) pek eğlendiğimiz aşikar değil mi ama :)) Polaroid foto tandansında pek sevdim ben bu kareleri :) O sağ arkada eli kolu oynayan, parmak ucunda durup fotoda görünmeye çabalayan gariban bendeniz efenim :))


Çok şükür ki benim elimin kolumun rahat durduğu ve hepimizin sığabildiği güzel bir karemiz de var :)



Denedim Biliyorum'un Angara'daki üçlüsü (hep bir eksiğiz be Fatmachan :( ) ve pek bir sevdiğimiz, grubuna sızmak için sabırsızlandığımız eskimeyen dostumuz Sibel :)

Hoş sohbet ve bol muhabbet eşliğinde şen kahkahalarımızın eksik olmadığı o gün yanımızda bulunan blogger arkadaşlarımız:


Bu arada iki Sevgi ya da iki Sibel arasına girip dilek tutmayı nasıl akıl edememişim ki ben, halbuki bu küçük işlere ben bakarım! :)



Desteğini esirgemeyen tüm sponsorlarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum:




ABC Deterjan - http://www.abcdeterjan.com.tr/

Her birimize özel kart ile mesaj yazmış olmaları çok inceydi doğrusu.


Muratbey Peynir - http://www.muratbey.com.tr/
Hem masalarda ikramlıkları hem de evdekilerle paylaşmamız için gönderdikleri lezzetli peynirleriyle bizimleydiler.

Pierre Fabre Dermokozmetik  -  http://www.pierre-fabre.com.tr/  
Avene güneş koruyucu spreyleri (yetişkin ve bebek için) Klorane ve Elancyl marka ürünlerini denememiz için göndermişler.

Dermadolin Kozmetik   -   http://www.dermadolin.com.tr/
Severek kullandığım serinin yenileri hediye edilmiş oldu :)

Unnado  - http://www.unnado.com/
Bu bebek ürünlerinden oluşan set ve indirim kartını yeni bebeği olmuş bir arkadaşıma hediye edeceğim :)

Mutlu Mumlar – instagram: mutlumumlar
Masalarda gözümüzü süslediler ve evde baş köşede yerlerini aldılar bile.

Purple Events – instagram: purple_events
Marifetli hanımlar tekrar ellerinize sağlık :)

Gratis - http://www.gratis.com.tr/
Splat diş macunları ile Gratis de bizi hediyesiz bırakmamış.

Bebak - http://www.bebak.com.tr/
Acıbademini sevmiş, zeytinyağlısına mesafeli yaklaşmıştım, gül kokulusu ile maceramız nasıl olacak çok merak ediyorum :)

HC Hair Care  - http://www.sacbakim.com/
Uzun zamandır severek kullandığım bir saç bakım yağları var, bu hediyeye çok memnun oldum.

Revox  - http://www.revox.com.tr/
İşte bu şampuanı denemeyi çok ama çok istiyordum, rapunzel olma hayalim var, haydi hayırlısı inşallah :)

Balmozon - http://www.balmozon.com/
Ozon içerikli ürünler özellikle yara-bere-sivilce izlerinde etkili, başka ozon içerikli yağlar kullanmış ve daha önce memnun kalmıştım, bu ürünü de merakla deneyeceğim.

Fresh Line - https://tr-tr.facebook.com/freshlinetr 
Çekilişlerde şanslı arkadaşlarımıza verilmek üzere hediyeler göndermişler, teşekkürler.

Fimoya -   instagram: _fimoya_
Hünerli hanımlardan bir diğeri, instagram profilini mutlaka ziyaret etmelisiniz, siz isteyin o fimodan yaratsın :)

Metis poliklinik
Yine çekilişle bir arkadaşımız cilt bakımı kazandı. Daha önceden lansmanına gidip Ankara ili sınırlarında gördüklerim arasında en çok beğendiğim klinik burası olmuştu, dermatolog eşliğinde uygulama yapılan tertemiz profesyonel bir yer, bir ziyaret edin derim ben.

Tanaçan kozmetik - http://www.tanacanmarket.com/
İndirim çekleri hediye ettiler.

Sn. Rüya Tokgöz – Beni Sensiz Bırakma kitabı
Yazarından imzalı bu kitaplardan biri de şansıma benim oldu :)


Bu etkinliği binbir emekle hazırlayan Nilgün ve Demet'e beni de davet ettikleri için tekrar teşekkür ederim, yeni tanıştığım blogger arkadaşlarımla tekrar görüşmek, eskilerle muhabbetimizi daha da koyultmak dileğiyle, esen kalın efenim :)



You Might Also Like

19 yorum

  1. Bengüüüm seni ne çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?? ilk andan beri yanımızdaydın teşekkür ederim canım benim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cümmm :)
      Hislerimiz karşılıklı sen de bunu biliyorsun değil mi? ^.^
      Her zaman yanınızdayım, hep destek tam destek, iyi ki varsınız canım benim :*

      Sil
    2. bu arada iki tane de Nilgün vardı, duble şans :)))

      Sil
    3. Ya ben onu nasıl atlamışım bilmiyorum, üç kere dilek dileme hakkım var ama şimdi benim değil mi :))

      Sil
  2. wu hu huuuuuuu... bebeğiimm.. iyi ki geldinn.. yazın da etkinliğimiz gibi eğlenceli...seni seviyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum Demet'cim, tekrar çok teşekkür ederim herşey için :)

      Sil
  3. nilgünle demetin enerjisine bayılıyorum etkinlik güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ekip de seni çok seviyor :)
      Ankara'dan İstanbul'a kocaman sevgiler ♥♥♥

      Sil
  4. Bengüü canımcıım, sen dileğini tut kuzum, kalbinin temizliği yeter, aralara bi yerlere girmene hiiç gerek yok ;) Ayrıca sabırsızlıkla grubumuza bekliyoruz :)) Kocaman öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciimm, güzel sözlerin için çook kocaman teşekkür ederim :)
      Dileklerimi de tutuyorum bak, içlerinden bir tanesi zaten grubunuza giriş biletim olacak inşallah :))
      Çok kocaman öpüyorum seni ♥♥♥

      Sil
  5. Cnm yazın harika ve çok içten olmuş, çok beğendim ;))
    Tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım, yazımı beğenmene çok sevindim, tanıştığımıza da ayrıca seviniyorum.
      Tekrar görüşürüz inşallah, öpüyorum :)

      Sil
  6. çok güzel ürünler bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  7. ay zaten takipteymişssiniz :) bir an önce 100 kişi olsun da cekılış yapayım diye uğraşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim tabii ki, takibe takip like'a like bizim işimiz :))
      Umarım takipçi sayın istediğin gibi artar, bol yorumların olur ve sen hala buralara gelip yorum bırakıyor olursun, çünkü ben hep buralarda olurum :)
      Sevgiler, selamlar :)

      Sil
  8. Yaaaa ama ama... Keşke gelebilseydim ya :((
    Bu arada o 9 tane fotoda hepinize tek tek baktımda, Bubu hiç poz değiştirmemiş, hepsinde aynı ya ahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hep yanimizda olsan da seni pamuklara sarip sarmalasak be Fatmachan ❤
      Bubu bizim ekibin Barney Stinson'i arkadaş ben hep diyorum :))))
      Bense hep rezilim fotolarda her zamanki gibi :D

      Sil
  9. Canım seninle tanışmak da ayrı bir keyifliydi. Kirpikleri kim sormuştu diye düşünürken yorumunda sormuşsun. Watsonstan Lash marka. Öptüm... Bir daha görüşmek üzere. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele vallahi :)
      Kirpikleri de ilk watsons ziyaretimde bulmaya çalışacağım :)
      Ben de öpüyorum, tekrar görüşmek dileğiyle :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)