Denedim Biliyorum: Seranem Vücut Bakım Şampuanı

10:00

İyi haftalar iyi kalpli insanlar! Geldi mi Mayıs ayları, gevşedi mi gönül yayları? :)
 
 
Cildi koruma, nemlendirme ve yumuşatma vaadiyle bize göz kırpan, bize #sedavesenaylakışamerhaba etkinliğinde hediye edilmiş olan Seranem Vücut Bakım Şampuanını yorumlayacağız bu hafta sizlere. Daha önce sizler için yine aynı etkinlikte hediye edilmiş olan aynı markanın ürünleri olan Ceradoline serisini denemiştik ve ben o losyonlardan çok memnun kaldığım için bu vücut şampuanından beklentim oldukça yüksekti...
 
Ürünün hipoalerjenik olması, paraben içermemesi hep artı puan. Kokusuna baktığımızda albenili bir kokuya sahip değil, kötü de denemez aslında ama hoş kokan banyo ürünlerini seviyorsanız bu onlardan değil.
 
 
Köpürmesi orta kıvamda, çok köpük köpük olmuyor, temizlik hissiyatı yine ortalama, tende kalıcı bir koku bırakmıyor. Duştan sonraki ten hissiyatım ise hayal kırıklığı oldu, yumuşatma ve nemlendirme etkisi beklerken herhangi bir duş jelinden öte bir fark göremedim. Ancak bu elbette ki benim görüşüm, oldukça kuru bir cilde sahibim ve losyonlarından edindiğim memnuniyeti bu üründen alamadım maalesef.
 
 
İçerik ve ürünün arkasında yer alan açıklamalar yukarıdaki gibi, üründen maalesef beklediğim etkiyi alamadığım için 2/5 puan veriyorum.
 
Sizin kullanıp da kuru ciltler buna bayılır diyebileceğiniz banyo ürünleri var mıdır ey dostlar?
 
Esen kalın efenim, ama gitmeden birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için:
 

You Might Also Like

8 yorum

  1. kötü sanırım genel olarak bu ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü demeyelim de, benim gibi kuru ciltler için hayal kırıklığı desek daha uygun olur sanki ^.^

      Sil
  2. Bengü'cüm, Yves Rocher'nin Bio serisindeki duş jellerinden Organik Karite (Shea Butter) olanı şiddetle öneririm. Hem SLS yok, hem de benim cildimi hiç kurutmadı. Bir de, hindistan cevizi yağı-shea yağı-türk kahvesi peelingi de inanılmaz nemli tutmuştu cildimi duştan sonra :) öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bio serisinin aloe veralısını denemiştim ben, ondan da memnun kalmıştım, shea butter'a da bakayım o vakit :) Tüm vücuda peeling yapmaya o kadar üşeniyorum ki, bir hamam sefasında deneyeyim ama ben bunu, çok teşekkür ederim kii :) ben de öperim kocaman :*

      Sil
  3. kuru ciltler için tek çare bebek yağı sanırım :(

    Bir de Wellness & Beauty nin yağlı peeling tarzı bir ürünü vardı ben ondan memnun kalmıştım, rossmannlarda satılıyor denk gelirsen bir şans ver derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek çare bebe yağı cidden!
      Wellness & beauty'ye denk geliyorum aslında, bir şans vereyim sonra da sana haber vereyim :)

      Sil
  4. O kadar cok gordum ki bu urunu denemk istiyordum ancak benim kuru cildime iyi helmicek belliki.halbuki her blog guzel diye yazmisti okuduklarim yani :) bloguma beklerim bende sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda Ankara dolaylarindaysan denemen için ulastirabilirim ki sana ;)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)