Denedim Biliyorum: Wet n Wild Color Icon Tekli Far (Nutty / Noisette)

10:00


Merhaba iyi kalpli insanlar!

Baharın geldiği iyice hissedilmeye başlandı gibi, sizin de içiniz kıpır kıpır mı acaba?
Bir tek ben yaşamıyorum değil mi bu heyecanı?
Evlere sığmıyorum, sokaklardan taşıyorum, yeter ki havalar güzel olsun, bol bol kahve üstü sohbet ediyorum, beni bu güzel havaların şımartmasına izin veriyorum :)
İngiliz asaletimden ötürü (!) havadan sudan konuşmadan girizgah yapamıyorum efenim :)) lakin sizi fazla bunaltmadan konuya hızlı bir geçiş yapıyorum: 

 
Kozmetik-blogger'larının fenomen kabul ettiği wet'n'wild farlarından birini bu hafta sizler için yorumladık, paletleri ayrı bir olay olan bu marka ülkemize geç de olsa girdi ve biz de ona fazlasıyla ilgi ihtimam gösterdik. 


Tekli farlarından özellikle iki tanesi herkesin dilinde, biri "nutty" diğeri de "brulee"; bendeki nutty rengini ben hayatta gidip satın almazdım ne yalan söyleyeyim, toprak burcu insanı olarak toprak tonlarında hiç yoktan 20-30 renk far/kalem/krem far/jumbo kalem vb. ürünüm var ve sadece iki adet gözüm var :) Yine de gözüm hep farlarda, en büyük kozmetik zaafımın far paleti satın almak olduğunu düşünüyorum! 

Ancak bu minnak farı bana buluştuğumuzda bol bol ürün değiş tokuş ettiğimiz sevgili Demet hediye etmişti ve ondan sonra ürün hakkında fikir sahibi oldum, kendisine tekrar teşekkür edip yanaklarına buse kondurduktan sonra ürünü incelemeye geçiyorum (oh nihayet değil mi:))


Wet'n'wild ürünlerinin en büyük sıkıntısı olarak ambalaj kalitesindeki düşüklüğü söyleyebilirim, pek çok paletini almaya niyetlenip, kırık dökük olmayanını denk getiremediğimden vazgeçmişliğim çoktur maalesef. Parçalanmaya müsait korunaksız ambalaj bu tekli far için de mevcut. 

Yapısı yumuşak, kolayça fırçaya/parmağa alınabiliyor. Tozutmasına tozutuyor, bu benim pek takıldığım bir kriter değil aslında, yazılagelmiş şimdiye kadar diye, belki merak edeni vardır diye söylüyorum, kullandığım diğer markalardan biraz daha fazla tozutuyor. 


Yapısı itibariyle kolay dağıtılabildiğinden bir geçiş rengi olarak kullanılmaya da müsait olarak düşünüyorum ben. Rengini oldukça yoğun veriyor, içerisinde sim yok ancak yansımalar var.

Rengi metalik (ebruli) yansımaları olan bronz/kahve olarak tanımlayabiliyorum ben (pantone sorarsa öyle deyin:)), bu metalik yansıma hali ile tek başına da gölgelendirme amaçlı da rahat kullanılabiliyor. Benim kısa seyahatlerimde tekli far tercihlerimden biri de kendisi uzun süredir, Maybelline on and on bronze ile başa başlar bu konuda, zira ikisi de ışıltılı sür-çık far kategorisindeler ve ikisini de başka farlarla rahat karıştırabiliyorum.


Hayvan deneyleri yapmayan marka Gratis'lerde satılmakta, bu tekli farlar 7TL civarında ve indirim zamanı 4TL civarı gibi daha da uygun bir fiyata sahip oluyorlar. İçeriği ise pek temiz değil maalesef: talc da var, silikon türevleri de, paraben de, Allah ne verdiyse işte...

Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Trimethylsiloxysillicate, Magnesium Stearate, Nylon 12, Sythetic Fluorphlogopite, Calcium Sodium Borosilicate, Boron Nitride, Methylparaben, Propylparaben, Calcium Aluminum Borosillicate, Silica, Polyethylene, Silica Dimethyl Silylate, Dimethicone/Methicone Copolymer, Tin Oxide May Contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Yellow 5, Black 2, Aluminum Powder, Carmine, Manganese Violet, Chromium Hydroxide Green, Blue 1, Ultramarines, Ferric Ferrocyanide, Red 40

Uygun fiyatı, aynısından bin tane olsa da yenisini almadan duramayacağım kahvenin başka bir tonu (!) oluşu, içindeki güzel yansıma, kolay kullanılabilirliği ile benim gönlümü fethetmiş durumda, bir tek ambalajından ve temiz olmayan içeriğinden puan kırıyorum, henüz parçalamadan kullanabiliyorum ama yarın bir gün kırılırsa gelir burada da düşürürüm notunu! :) Puan olarak 4/5 verdim ben, beklentilerimin üzerinde güzelliğe sahip bir far olarak bir önyargımı daha kırdı kendisi. 


Denemediysen gözüme görünme dediğiniz bir Wet'n'wild ürünü var mı?
Peki sizce mat far/ simli far/ sedefli far - hangisi gönlünüzü fethediyor?
Far sürmüyorum, bir eyeliner yeter diyengillerden misiniz?
Yoksa benim gibi UD Naked'leri almamak için kendi kendini ikna etmeye çalışırken tırnaklarını kemirmeye başlayanlardan mı?
Sahi kuzum, far sevengillerden misiniz?

Bir elmanın diğer üç dilimi ne demiş, hangi renkleri denemişler...
 Merak etmiyor musunuz yoksa? 
Aaa?



You Might Also Like

17 yorum

  1. Bu rengi bende çok severek kullanıyorum. Yazının sonunu ne güzel bağlamışsın öyle güldürdün beni :) Emeğine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk gerçekten de güzel, yorumun için ayrica teşekkür ederim, genelde eğlenceli yazmaya çalışıyorum ben, begenmene cok sevindim :) Sevgiler Öpücükler :)

      Sil
  2. İnkilis asilzadem, güzel Bengüchan'ım :* Bana nedense gider o Naked'ların hepsini alırız gibi geliyo, ama en azından bir tane farımı bitireyim ya falan diyorum. Düşüp kırdıklarım hariç şimdiye kadar hiç far bitiremedim beeen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben far bitirebiliyorum aslında, kırmadan dökmeden hem de, ama elimdeki bin tane farla ne yapacağımı çözer çözmez gidip Naked'lerin hepsine dalacağım muhtemelen, napiyim Allah beni de böyle yaratmış :))
      Bir de güzel olan sensin be Fatmachan, yirim yirim ^.^ :*

      Sil
  3. Merhaba sen Bengü :)) benim en sevdiğim farı burule her makyajda baz olarak yada kaş altını aydınlatmada kullanıyorum hatta stok bile yaptım :)()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgi, ben Bengü! :)))
      Brulee'yi de ben bulamadım, gerçekten öyle dendiği kadar var mı yahu, sırf merakımdan gidip alacağım sanırım :))
      Öpüyorum :*

      Sil
  4. her ikisini de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de severek kullanıyorum, şaşırttılar beni performanslarıyla :)

      Sil
  5. Tatlımmm bu farlar sana çok ama çok yakışmış, bayıldım duruşuna... Ama ben ikisini de bir türlü bulamıyorum hiçbir yerde, bu konuda çok muzdaribim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Farları bulmak bir dert gerçekten de, bulsak bile kırık dökük oluyorlar çoğu zaman, ben denk gelirsem alayım sana, aklımda olsun :)

      Sil
  6. hayatta far kullanamayan insanım sürme becerim de yok, gözlerim zaten kocaman oldugu için hafif bi makyaj bile abartı gibi duruyor bende. Ama şu nuttyi epeydir arıyorum bi bulamadım gitti, pek emek harcanmış makyaj yapmış havası veriyor gibi görünüyor örnek makyajlara baktığımda.

    sende de harika durmuş bu arada belirtmeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far surmedigimde makyaj yapmamisim gibi hissediyorum ben de :)) Duruşunu sevdim, yapısı da beklemedigim kadar iyi çıktı, bulursam alayım mı sana bir tane? ;)

      Sil
  7. En sevdiğim farlarımdan biri ama geçen gün çantamda kırılmış :( Performansları harika bu farların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaj o kadar dayanıksız ve yapısı o kadar yumuşak ki, parçalanması kaçınılmaz son sanıyorum :(

      Sil
  8. oooo bebişimmmm...bu renk sen de tam oturmuş..bende grimsi çamurumsu bişey gibi görünüyordu.. Güle güle kullan, aldım buselerini, gönderdim yenilerini.....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh miss kokulu höpücükler :)
      O grimsi çamurumsu dediğin olay bende de taupe tonlu farlarda oluyor, çok iyi anlıyorum seni ve tekrar kocaamaan teşekkürler :)

      Sil
  9. Taupe ları büyük bir zevkle kabul edebilirimmm :))))))

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)