Çekilişim var a dostlar! :)

10:00

Merhabalar efenim,

Instagram hesabımda bir çekiliş başlattım, blogda paylaşmayı unutmuşum... Ama siz kusuruma bakmayın olur mu :)


Bu sefer başka bir çekilişle karşınızdayım iyi kalpli insanlar! 💕 Aslında ilk çekilişim bitmeden almıştım bu hediyeleri ama Ankara'ya yaz bi türlü gelmedi ve ben aklımdaki çekilişi bir türlü başlatamadım 😢 O yaz buraya da gelecek diyorum! o kadar! 😊 Ya da gelene kadar ben hediyelerimi çoktan sahibine ulaştırmış olurum 😉

 💛h&m karpuz makyaj çantası 
💛avene 50 faktör güneş koruyucu
💛vichy termal su
💛ve benim taparcasına sevdiğim yazar Ihsan Oktay Anar'ın Galiz Kahraman isimli romanı. 


Tatil hayaliyle yanıp tutuşan iyi kalpli insanlara seyahat çantasının bana göre olmazsa olmazlarını hediye etmek istedim efenim, Instagramda #karpuzkabugusuyadustumu etiketiyle bu fotoğrafı paylaşıp beni takip etmeniz yeterli. 


26 Haziranda biter çekilişimiz ve bir iki gün içinde açıklarım kazananı 😊 

Tatile gidemiyorum diye gidenlere bir jest yapmayacağıdım da ya nolacağdı 😂 

Instagram kullanıcı adım: bngkcr
Çekiliş fotosunun bağlantısı: https://instagram.com/p/33iQhlHUcJ/

You Might Also Like

4 yorum

  1. Anaaamm o karpuz dilimi ney yaaa :) Yerim yerrr ben niye görmemişim bu çekilişii acaba ;) Hemmencik bir duyuruda ben yapayım o zaman şekerim öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıııl görmezsin :O
      Çok kocaman öpüyorum ki seni :))

      Sil
  2. gfc den duyurdum. umarım yeterli olur. mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com .kitap benim olsunn kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yazıyı okumadınız sanıyorum, keşke okusaydınız :(

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)