Denedim Biliyorum: The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı Pudra

10:00

"The Balm Mary-Lou ManizerAka The Luminizer Shimmer" Aydınlatıcı Pudra
 
 
Merhabalar efenim,

Bu sefer, Gratis indirimlerini dört gözle beklediğimiz, ambalajlarına vurulmakla kalmayıp ortanın üstünde kalitesiyle gönlümüzde yeri sağlam olan Amerika menşeili the Balm markasının meşhur aydınlatıcı pudrasını bir de biz yorumlayalım dedik. Her genç kızın çeyizinin olmazsa olmazı, evladiyelik ve hatta torunlara miras bırakmalık bu aydınlatıcıyı bir de bizden dinlemek istemez miydiniz? :)
 

Bu aydınlatıcıyla seneler evvel satın aldığım The Balm Jovi paletinin içinde yer almasıyla tanıştım, en başta sadece göz pınarlarıma kullandığım ve yüzümün geri kalan kısmına kullanmaktan çekindiğim bu ürünün sonraları doğru fırçayı kullanarak vazgeçilmezim olacağını bilmiyordum o vakitler...
 
Bir yurtdışı seyahatimde paletimi otelde unutmuştum ancak farlarının yarısından çoğunu bitirmiş ve de ziyadesiyle sıkılmış olduğum paleti bir daha almaya niyetim yoktu elbette ama bu aydınlatıcı ilk indirimde denk getirilip alınmalıydı ve bu görevi benim için yerine getiren Shewgy çiçeeme tekrar mis kokulu öpücüklerimi gönderiyorum buradan :*
 
İçerik pek de temiz değil, mica, silikon, dimetikon.. merak etmemek lazım işte bunlar nedir diyerek :/

Kızkardeşleri Cindy-Lou ve Betty-Lou Manizergiller tek başlarına allık olarak kullanılabilseler de, şampanya rengindeki bu pudrayı kullanırken elimizi hafif tutmakta fayda var, sadece ön plana çıkartmak istediğimiz bölgelerde kullanmak kafi... abartmadan, usulca :)

Yüzde altın renkli ışıltılar bırakıyor, ben genellikle bronzer ya da allık üzerine uyguluyorum ve verdiği ışıltıya bayılıyorum - ki kuru cilt mağduru ciltler hep sağlıkla parlamak isterler ve buna yardımcı olduğu için bu ürünü çok seviyorum. Sabahları 6:30 civarı yapıyorum makyajımı ve akşam 19:00 civarı çıkarttığımda tamamına yakınının yüzümde olduğunu görüyorum, kalıcılık derseniz o da fevkalade.
 

Gönül isterdi ki güneşli bir Ankara sabahında sizin için selfie'ler çekeyim, heyhat! buralara yaz günü yağmur yağıyor cınım :'( güneşi bulduğum günlerden kalma fotoğraflarla verdiği ışıltıyı göstermeye çalışayım :)
 
The Balm Mary-Lou Manizer sahip olduğum ilk ve tek aydınlatıcı özellikli makyaj ürünü, kıyas fırsatım malesef olmadı ancak severek kullanıyorum ve sırf daha iyileri vardır belki diyerek 4/5 puan veriyorum kendisine.

Peki sizin önerebileceğiniz aydınlatıcılar var mı?
Toz değil krem kullan, şunu mutlaka dene dediğiniz?
İçinize atmayın, buraya dökün rica ederim :)

Bir de ekibimizin geri kalanlarına bir bakın gitmeden...


You Might Also Like

24 yorum

  1. pigmentli olduğundan az uygulayıp disko topuna dönmemek gerek :) dozunda uygulandığında çok güzel bir ürün ben ara sıra far olarak da kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, elimizi hafif tutmakta fayda var :) Tek başına far olarak kullanmadım ben hiç, elimde muadil renkler olduğundan sanırım ama böyle kullanan pek çok kişi varmış, cindy-lou ve betty-lou yu da öyle kullanıyorlar, zaten üçü bir arada ürün diye tanıtımı yapılıyor, velhasıl her eve lazım evladiyelik çok kullanışlı :)

      Sil
    2. cindy lou favori allığım benim :D

      Sil
    3. cindy de değil de betty de fena gözüm var benim de :D

      Sil
  2. M.A.C. Soft&Gentle derim ve kenara çekilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piki lightscapade mi soft&gentle mi sence? :)

      Sil
    2. Evet evet bana bu sorunun cevabını verin hadi, bende alıcim :D

      Sil
    3. MAC'in birkaç aydınlatıcısı var ben de..bence 1 numara kesin Soft&Gentle ..Lightscape bende çok sarı duruyor..SG sanki daha şeftalimsi gibi..hele ıslak sürüşteki metalik haline ölüyorum :))) nası bağımlıyım belli heralde :)))

      Sil
  3. ay bak şunu biliy muyduuun :) "çeviri kadına benzer, güzelse sadık değildir, sadıksa güzel değildir" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez olur muyum Deep'im! Aynı okuldan mezun değilizdir değil mi :))
      Boşuna dememişler Rabbim çirkin şansı versin diye, di mi ama? :D

      Sil
  4. benim ikinci favorim bobbi brown shimmer brick bengüşcüm ama mary lou kadar net ve kalıcı değil malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her güzelin bir kusuru var be Bubucum, hangimiz mükemmeliz ki :'(

      Sil
  5. Cindy'le tanışana kadar Maaarrryyy sen benim olcaaannnn bir gün diyordum ama o kızıl güzel aklımı fena çeldi. Ama torunları da mahrum etmemek lazım diyerek üç kardeşi tamamlaya da bilirim, belli mi olur. Hayat çok tuhaf biliyorsun; kuşlar vapurla filan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torun tombalak düşünür hale geldik Gül'cüm, işe bak!
      E ama hayat bana vay ki ki vay vay :)
      Ve hayat elbette ki bize güzel ♥

      Sil
  6. ya hem BalmJovi palette var hem de bu var elimde ama sor bi kaç kere kullandın :(
    çok heves ettim hazır glowy skin pek modayken bu yaz kullanalım da bitsinler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugüne kadar hiç bitiremediğim şeyler böyle toz aydınlatıcı/allık tarzı ürünler - o günleri de görür müyüz ki Esra'cım ne dersin?
      Glowy skin her daim favorim benim de ama eccük sürerek bitmez ki bunlar :)

      Sil
  7. son yazımı okusanaaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. ay bu benim de ilk ve tek parlatıcım , ay parlatıcı ne yaa , işte aydınlatıcı mı deniyor . ama gerçekten parlatıypr , ben de allığın üzerinde kullanıyorum ama bitmek bilmiyor , herhalde ömrüm yetmez tükendiğini görmeye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam evladiyelik dediğimiz türden :D Ama aramızda dibini görenler var, umitliyim ben :))

      Sil
  9. Çak bi selam cınıms baksanaaaa :D Bende bunun kankisi Cindy 'de var, çok bayılıyos bis :D
    Aklıma harika bir fikir geldi sen bize seyahat etseneee :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gimme hi 5! :))
      etmem mi yau etmem mi, keşke 80 günde devri alem bi işim olaydı ya da öylesine bi param :D

      Sil
  10. ne hoş bir parıltısı var the balm ürünleri favorim zaten bloğunu da takibe aldım ınstagramdan sonra bende mutlaka beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsin, ben seni zaten her yerden takip ediyorum ki :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)