Denedim Biliyorum: Balmozon Cilt Bakım Serumu

10:00

Merhabalar,

Bu hafta Denedim Biliyorum ekibi olarak sizler için Balmozon Medikal Ozonlanmış Yağı inceledik, yorumlarımızı okumaya buyurmaz mıydınız?

Klasik girişimi de yapayım ama değil mi - Temmuz ayı geldi neredeyse ama yaz gelmedi Angara'ya, blogosferde durumlar nasıl?

birvarimbiryokumblog-balmozon-cilt-bakim-serumu

Balmozon ile ilk tanışmam Lilakutu sayesinde olmuştu, detaylı inceleme fırsatı bulamadığımdan bir kenara kaldırmıştım bu ürünü, bir ara denerim diyerek...

Daha sonra geçtiğimiz aylarda firma da bizim denememiz için gönderdi, sonrasındaysa Nilgün'ün etkinliğinde hediye edildi, eh bu kadar ısrarla denememiz isteniyorsa, deneriz elbette dedik :)

Pek çok blogger arkadaşımız yorumladı bu ürünü ve ortak kanıda yer alan bilgiyi ben de baştan söyleyivereyim, ozon kokusu gerçekten keskin bir koku; katlanılamayacak türden değil ancak alışmanız zaman alıyor. 

Ben daha önce bacaklarımdan çektiğim rahatsızlık nedeniyle kendimi önce Türk tabiplerine sonrasında da alternatif türlü yöntemlere emanet ettiğimde tanışmıştım ilk defa ozonla. Ozon terapi yaptırmıştım (kendi kanımı ozonla karıştırıp bana geri vermişlerdi) ve o zamandan az biraz alışkındım kokusuna, sonrasında alternatif tedavim tamamlandıktan sonra (sülükler bacaklarımı bir güzel emdikten sonra :)) açık tenli olmanın dezavantajlarından biri olarak uzun süre geçmedi yaralarım ve leke izlerim. O dönemde Bubu'cum başka bir markanın ozonlu yağını satın almıştı bizim için ve ben çok güzel faydasını görmüştüm lekelerin açılmasında. Onun da kokusu keskindi velhasıl kelam alışkındım ben bu kokuya o yüzden çok sürpriz olmadı. 

Kullanım alanları çok çeşitli; 

Cilt Kırışıklıklarında, 
Akne ve Cilt Lekelerinde,
Cilt Enfeksiyonlarında,
Pişiklerde,
İyileşmeyen Yaralarda ve Yatak Yaralarında,
Ağız İçi Aft ve Yaralarda,
Böcek Sokmalarında,
Diş Eti Kanamalarında,
Diş Beyazlatmada,
Selülitlerde,
Saç Dökülmesinde,
Spor Yaralanmalarında,
Gribal Enfeksiyonlarda,
Genital Enfeksiyonlarda,
Siğillerde,
Topuk Çatlakları ve Nasırlarda,
Masaj Uygulamalarında.

Ben Balmozonu tüm bu yukarıdaki alanlarda deneyimlemedim elbette, ancak ihtiyacıma göre kullandım. Kokusu nedeniyle yüzümden önce bacaklarımdaki kuru bölgelere ve topuklarıma sürerek kullanmaya başladım. Bunu duş sonrası alışkanlık haline getirdim, verdiği nem ve yumuşaklığın ilerleyen günlerde de devam etmesiyle bu konuda tam puan aldı benden :)

Sonrasında kokuya alışınca gece cilt bakım rutinime ekledim, cildimi temizledikten sonra serum olarak kullandım. İlk başta yağlı bir hissiyat olsa da benim kuru cildim tarafından çabuk emiliyor. Ugulamadan sonra tüm gece yüzümde bıraktım ve sabaha yumuşacık bir ciltle uyandım, cildim güzel görünüyor ancak leke ve kırışıklık vaatleri hakkında birşey söylemem için henüz erken.

Bu seruma 4/5 veriyorum, vaatlerini benim kullandığım kadarıyla yerine getiriyor ama keşke kokuya bir alternatif bulunabilse... Tek şikayetim kokusu açıkçası. 

Peki siz cilt bakımınızda serum kullanıyor musunuz?
Bu tarz çok amaçlı kullanımı olan ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Aynı ürünü her blogda okumaktan sıkıldınız mı? :/
Elimdeki ürünlerden birini çekilişle hediye etsem, merak edip denemek isteyen olur mu?
Yazın bana lütfen :)

Denedim Biliyorum'un çiçekleri ne demişler derseniz:



You Might Also Like

2 yorum

  1. Leke konusunda ben de umduğumu bulamadım. Az bir açılma oldu ama devamı gelmedi gibi ya da ben farketmiyorum. Belki uzun vadede kırışıklık ve leke de çözüm olacak. Denemeye devam :))
    Rengarenk kalpler yollasam sana günü şenlensin diye , odana serpiştirir misin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leke ve kırışıklık üzerindeki etkiyi görebilmek için hangi ürün olursa olsun uzun süreli kullanım gerekiyor kesinlikle, yoksa bir sihirli değnek olsa fena olmazdı elbette :)
      Ne o, sen bana mı yürüdün öyle kalpler filan :) ♥ ♥ ♥
      O kadar yorgunum ki Gül'cüm, ilaç gibi geldi güzel sözlerin, gül kokulu yanaklarından kocaman öperim :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)