Denedim Biliyorum: Essence Lipliner Dudak Kalemleri #07-08-14-15

10:00

 Merhaba iyi kalpli insanlar! 

birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
  Bu hafta Denedim Biliyorum ekibi olarak sizler için Essence Lipliner Dudak Kalemlerini inceledik.
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
 Bahar geldi gelemedi derken içimdeki çingene ruhu rengarenk giyinmemek için zor tutuyorum a dostlar! Hele bir gelse şu bahar ve sonra yaz tabii ki, sonra off ne kadar sıcak diyeceğim, sonbahar gelsin mis gibi - sonra da kar yağsın isteyeceğim, en nihayetinde ben hiç birşeyden memnun olmayan bir faniyim, ya ne yapacağıdım? :))
  Geleneksel havadan sudan muhabbetimi sizi baymadan kısa kesiyorum ve çizgiden hallice dudaklarımda pek severek kullandığım; bu hafta denedim biliyorum ekibi olarak sizler için yorumlayacağımız Essence markasına ait dudak kalemleri hakkında düşüncelerimi paylaşmaya başlıyorum, zira dudaklarda her daim rengarenk takılabiliyoruz değil mi :)
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
  Essence markası bildiğiniz üzere, Watsons, Gratis ve Rossmann mağazaları ile çeşitli süpermarketlerde satılıyor; fiyat olarak oldukça uygun ürün skalasına sahip markanın düzenli olarak koleksiyonları da çıkıyor ancak hepsi güzel ülkeme gelmiyor maalesef. Marka daha çok genç kızları hedef alan serilere sahip gibi geliyor bana, sanki? Benim bu markadan uzun zamandır kullandığım ve bittikçe yenisini aldığım ürünler arasında kaş farı, şeffaf kaş rimeli, burun bantları, ojeleri ve rujları bulunuyor - daha ne olsunmuş ki? :)
  Dudaklarım inceler ve şekil itibariyle de pek düzgün sayılmazlar; rujdur, gloss'tur akıp gidince rezil bir şekilde bulaşıyor tabii... Bu nedenle dudak kalemlerine sardırdım birkaç yıldır. Essence'inkiler de pek bir övülünce ve fiyat olarak da pek uygun olunca (4-5TL civarı) 07 Cute Pink rengini satın alarak deneyeyim bakalım dedim... Ve sonraki haftalarda serinin bulabildiğim tüm renklerini topladım! Şimdi çekmecemde bulabildiğim renkleri paylaşacağım sizinle ama bu buzdağının görünen kısmı! :)
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi




  Bir üç dört tane de ofiste, çantada orda burda kalmıştır, seriyi tamamlamaya uğraşıyorum evet :) Ama bir sorun neden? Yapı olarak oldukça yumuşak bu kalemler, hatta o kadar yumuşaklar ki sürekli kalemtraş taşıyıp ikinci belki üçüncü kullanımda tekrar açmak gerekebiliyor ve belki tek olumsuz yanları bu... 
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
// Renk: 07 Cute Pink //
  Çıplak dudaklarımın şekilsizliğini mazur görün... Ve hatta tüm dudak fotolarının, keşke kiraz dudaklı bir mankenimiz olaydı renkleri göstermek için, değil mi? :) 
Kolay sürülüyorlar, opak ve mat bitişe sahipler ve tek başlarına dahi (dudaklarda nemsizlik çatlama vb sıkıntı yoksa) ruj niyetine sürülebiliyorlar, uzun süre kalıyorlar, üzerine sürülen rujun performansını arttırıyorlar, dudaklarımda ekstra bir kuruluk yaratmadılar, tüm renkleri toplamaya çalışmakta haksız mıyım şimdi, hıh? 

birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
// Renk: 08 Red Blush // 
  İçerik merak edenler için, bilgileri kendi internet sitelerinden aldım:
ETHYLHEXYL PALMITATE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), OLUS (VEGETABLE) OIL, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, PTFE, MICA, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, HYDROGENATED OLUS (VEGETABLE) OIL, TOCOPHEROL, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, STEARALKONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID.
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
// Renk: 14 Femme Fatale // 
  Uzun zamandır kullanıyorum ve kendilerinden oldukça memnunum, her daim yanımda taşımak istediğimdeyse kalemtraşımı eksik etmiyorum ve bu kalemleri pek seviyorum :)
birvarimbiryokum-essence-lipliner-dudak-kalemi
// Renk: 15 Honey Berry //
  Bu kalemlere ilan-ı aşk etmem bitti arkadaşlarım, dağılabiliriz... demeden önce kendilerine 4,5/5 vererek sözlerimi bitirmeye hazırlanıyorum. Bu kalemler asansörlü olsaydı yıldızlı 5 puanımı esirgemezdim elbette :) Uygun fiyatlı dudak kalemi arayışındaysanız ben bunlara kefilim velhasılkelam :)
  Dudak kalemine hiç gerek yok/abartı duruyor/uğraşamam mı diyorsunuz?
  Olmazsa olmazımdır ancak şu şu markalardan şaşmam mı diyorsunuz?
  Peki sizde de "dudak kalemi = Seren Serengil" önyargısı var mı? (Bir nesil bu nedenle dudak kalemine hep mesafeli yaklaştı, biliyorum!) :)
  İnce ve yamuk dudaklarım için affınıza sığınıyorum, görsel olarak daha güzel bir netice için benim bal dudaklı tatlışlarıma da uğramadan geçmeyin efenim, esen kalın!



You Might Also Like

14 yorum

  1. aplaaa bi öpcük versen yaaee :D hayır o diil de arkadaşım sen ne kadan da fotojenikmişin ayol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotojenik ne arar la bazarda! :) Ama alırım bi alt dudak, hiç hayır demem biliyısın :*

      Sil
  2. CutePink'e bayıldııımm..Femme Fatale varmış ben de sayende yeniden keşfettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Femme Fatale en sevdiğim benim, o kadar güzel uyuyor ki nar çiçeği rujlara filan :) Cute Pink de bir o kadar joker bir ruj, her türlü makyaja istisnasız gidebilitesi var :)

      Sil
  3. 4 renk de çok güzelmiş ama en çok femme fatale ve cute pinki beğendim ben. Yeminle kanıma girdiniz, bir çöp almayacağım diyorum ama yapamıyorum. Ben bi gratise gidip geleyip ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitme, gitmee, bir dahaki bulusmamizda getireyim ben sana ;)

      Sil
  4. kırmızılarına hiç elim gitmemişti, ama onlar da çok güzelmiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızılardan red blush tam senlik bence, femme fatale nar çiçeği rengi gibicesine ama red blush ı bulursan kaçırma Bubucum ♥♥♥

      Sil
  5. Yirin sini!! :D
    Bu arada sevgili femme fatale Bengü haaanım, aklıma bu rengi soktunuz, gidip aliciim bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabiisi! :D
      Cute pink gibi soluk değil missler gibi capcanlı hem :) ayol cute pink resmen overrated! :)))

      Sil
  6. Eneeee, ben senin izleyicin olmamışım ya ayıp bana :((
    Cute Pink, Emily 211'e benziyor çok, diğer renklere de bayıldım bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii! Ne ayıp yahu :)) Geç olsun da güç olmasın demişler ama değil mi :)
      Emily'nin dudak kalemlerinde de gözüm var, henüz deneme fırsatım hiç olmadı, hatırlatmış oldun teşekkür ederim. Öpücükler :*

      Sil
  7. çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)