Denedim Biliyorum: Klorane Huile de Mangue Saç Bakım Spreyi

10:00

Merhabalar,

Bu hafta sizler için Denedim Biliyorum ekibi olarak, Demet ve Nilgün'ün Anneler Günü etkinliğinde Pierre Fabre Dermokozmetik tarafından hediye edilmiş olan Klorane Huile de Mangue Saç Bakım Spreyini yorumlayacağız.
 birvarimbiryokum.blogspot.com-klorane-sac-spreyi
Her ne kadar yaz ayları geldiğinde güneşten koruyucu ürünlere eğilsek de artık pek çoğumuz biliyoruz ki (bilenler de bilmeyenlere söylesin tabii) yaz kış güneş ışınlarından korunmamız gerekiyor. Güneşe çıkmıyorum, ofiste çalışıyorum bütün gün, ben zaten beyaz tenli değilim, bir iki saat güneşte kalmakla birşeycik olmaz anlayışı malesef cildimize verdiğimiz zararı arttırmaktan öte gitmiyor.

E tabii güneş ışınlarından korunmak, özellikle uzmanların da uyarılarıyla, bu kadar mühim hale gelmişken, kozmetik ve cilt bakımı sektörleri de buna yönelik ürünler piyasaya sürüyorlar, dudak kreminden saç spreylerine kadar her bir ürünün SPF'lisi çıktı a dostlar. Tıpkı bizim denediğimiz Klorane markasına ait bu saç spreyi gibi!
birvarimbiryokum.blogspot.com-klorane-mangolu-sac-spreyi
Sprey şeffaf 125 ml.'lik plastik şişede, mango yağı içeriyor ve özellikle kuru-boyalı-yıpranmış saçları güneşin zararlı etkilerinden korurken bakım yapmayı vaad ediyor.

Bir süredir saçlarımda nem sıkıntısı yaşıyorum, özellikle uçları daha fazla işlem gördükleri için kendilerinden geçmiş durumda ve şekil almak bir yana dursun enseme değdiklerinde dahi batıp kaşındıracak bir sertliğe sahipler! :(

Bengüş durur mu tabii, vurdu kendisini yine bakım yağlarına, bu ürün de tam da bu sırada hızır gibi yetişti. Öncelikle içerdiği mango kokusu gerçekten çok hoş ve saçlarda gün boyu süren temiz bir koku bırakıyor, sırf bu özelliğiyle dahi kullanmaya değer bir ürün.

Ben gün boyu ofiste çalıştığım için ve bu sene deniz kenarı bir tatil yapmayacağım için o şekilde deneyimleme fırsatım olmadı ancak kullandığım süre boyunca saçlarımı, özellikle nemini kaybetmiş uçlarını, daha sağlıklı ve parlak gösterdiğini gözlemledim. Saçlarıma kuru ve ıslakken her iki şekilde de uyguladım, herhangi bir yağlanma/ağırlaştırma etkisi olmadı benim kuru saçlarımda.
birvarimbiryokum.blogspot.com-klorane-huile-de-mangue
İçeriğindeki alkol sıktığınızda kendini belli etse de hemen uçup gidiyor ancak içinde neden alkol var, olmasa da olur muydu diye merak etmiyor değilim.

Kısaca severek kullandığım bir ürün oldu, puanım 4/5 zira benim saçlarım doyumsuz bir şekilde nem istiyorlar ve bu ürün tam olarak hayatımın ürünü değil ama vaatlerini yerine getirmede oldukça başarılı.

Peki siz yazın neler yapıyorsunuz saçlarınızı güneşten/denizden korumak için? 
Şu ürünü dene bak, yumoş saçların garantisi diyebileceğiniz bir ürün var mı?
Aranızdaki rapunzeller size sesleniyorum, uzamaya küsmüş saçların çaresini de deyiverin bana :'(
Sendromsuz bir Pazartesi diliyorum hepimize, eh zaten üç güncük çalışacağız sonra Bayram tatili! Şimdiden Ramazan Bayramımız mübarek olsun, nice Ramazanlara kavuşmak dileğiyle, sevdiklerimizle birlikte musmutlu bayramlarımız olsun inşallah! :)

Bayram şekeri tadında ekibin geri kalanının yorumları için: 




Esen kalın efenim.

You Might Also Like

11 yorum

  1. of tatillerde vücuduma on bin çeşit krem sürüyorum ama saçlarıma bakım yapmaya üşendiğimden güneş, tuzlu su derken keçe gibi oluyorlar :/ N'olcak bu üşengeçliğin sonu :p

    İçinde alkol olmasa iyiymiş ama mango kokusu için bile alırım sanki ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ne diycem, bayram sonrasindaki hafta gorussek ya ben de sana denemelik getireyim mesela ^.^

      Sil
    2. şimdi ürün için geliyor olmayım da bayram sonrasına sözüm aklımda zati :))

      Sil
    3. Mühim olan buluşmak ki zaten, bahanemiz bol olsun :)

      Sil
  2. Deniz kenarına sende mi hasretsin Bengüş'üm bu yıl :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Fatmachan :'( bu sene de bozkırlardayım... önümüzdeki maçlara bakıcez artık ^.^

      Sil
  3. canım öncelikle yorumunuz için tüm DB ekibine teşekkür ediyoruz :)) Sevgi'nin yorumunu okuyunca korktum ama benim saçlar da malum kupkuru şu sıralar..koku olayına takılmazsam beğenirim gibi..bayramda denenecek ürünler arasına ekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz tekrardan böyle güzel hediyelerle bizi buluşturduğunuz için :)
      Bayramda deniz/havuz kenarında denemek nasip olur inşallah diyeyim! :)
      Öpüyorum çok pek çok :*

      Sil
  4. Güle güle kullanın tüm ekip olarak. Benim tesadufen keşfettiğim birşey var. Saç şekillendirici oncesi kullandığımda hem cok parlak gorunuyor hem çok çabuk şekil alıyor hem de uzun süre dayanıyor...ısi koruyucu sprey olarak mikemmelllll :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de saçımı kurutmadan önce sıkıyorum, aklın yolu bir desene :) bi deniz kenarımız eksik... Tekrar teşekkür ediyorum tatlış :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)