Denedim Biliyorum: Models Own Ojeler

10:00

Merhabalar,
 Yazın sıcağı nihayet tüm kemiklerimizi ısıtmış, hatta son bir hafta bizi bunaltmış durumda ve Denedim Biliyorum ekibi olarak yazdan feyz alarak bu hafta rengarenk Models Own Ojeler ile size merhaba diyelim dedik :)
 Geçtiğimiz haftalarda makyajsaati.com 'da indirime girer girmez gözümüzü diktik bu cici ojelere!
 Vur denilince öldürebiliyorum bazen ve hiç ojem yokmuşçasına 7 tane de kendime aldım bu ojelerden :p Ama bir sorun neden yaptım bu tüketim çılgınlığını diye... öyle mantıklı bir cevabım yok, uzun zamandır böylesine güzel renklerde oje almamışım demek ki kendime, canım çekmişse meğer, öyle işte...
 Şimdiye kadar dört tanesini deneme fırsatım oldu. Fırçası klasik, kuruma hızı orta şeker, opak renkler ilk katta hafif dalgalı dursa da ikinci katta kolay toparlanıyor. Kalıcılığı oldukça iyi 3-4 gün durdular bende en fazla ve uçlardan çok hafif açıldılar.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-models-own-oje
 Size indirim sona ermeden özellikle ışıltı severler için iki önerim olacak, Northern Lights ve Southern Lights isimli ojelerin ışıltısını tarif etmemin imkanı yok - kristal pırıltısı, piremses tırnağı?:) - gören herkesin çok beğendiği, güneşte ayrı ışıkta apayrı pırıltılara sahip, uzun süre kalıcı, böyle ojelerim hiç olmamıştı, özellikle bu iki rengi iyi ki almışım dedim.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-models-own-oje
  Makyajsaati.com 'da şu anda da indirim devam etmekte ve adedi 5TL.
 Bir de şahsi notum olacak, makyajsaati.com oldukça ilgili bir site, stokta kalmayan ürünler için hemen iletişime geçtiler, whatsapp'tan mevcut renkleri önerip fotolarını gönderdiler, sitede görünmeyen renklerin stoklarını sorduğumda hemen cevap döndüler, ojeler zaten koruma bantlarıyla ve naylon pıtpıtlara sarılmış şekilde geliyor, velhasıl reklam olarak değil de müşteri memnuniyeti olarak bir dip not düşmek isterim alışveriş yapmayı düşünecek olanlar için :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-models-own-oje
 Ojelere puanım 4/5 biraz daha hızlı kurumalarını isterdim, yine de havaların çok sıcak devam etmesinden mütevellit tam da emin olamıyorum açıkçası kuruma hızları konusunda. Renk çeşitleriyle tükenen renkleri dahil olmak üzere pek çoğunda aklım kaldı, belki sonra yine uygun fiyatla başka renklerini de alabilirim.
Ojeye merakı olup bu konuda profesyonel pek çok arkadaşım var, siz neler düşünüyorsunuz, hiç denediniz mi bu markanın ojelerini?
Fiyatları nasıl sizce - ya da şöyle sorayım bu ojelere değil belki ama chanel/dior vb. marka ojelere o kadar para veriyor musunuz?
Flormar/Golden Rose'dan şaşmam mı diyorsunuz / ohoo ben Nail Art'ın kitabını yazdım, envaı çeşit ojem var sen daha bunu yeni mi gördün diyorsunuz?
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-models-own-oje
 Models Own markasının başka renklerde ojeleri için arkadaşlarıma bir bakın derim ben:
Esen kalın efenim!

You Might Also Like

10 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Öne çıkan farkı çeşitli renk skalası gerçekten :)

      Sil
  2. çok tatlı renkler ya sizin de tırnaklar kısa temiz güzel çok iyi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnaklarımı çok uzun kullanamıyorum ben, yoksa hep imrenmişimdir güzel bakımlı ve uzun tırnaklara, kısa tırnak da temiz duruyor gerçi haklısınız :) Beğenmenize çok sevindim ^.^

      Sil
  3. Kuruma hızı sanırım renklere göre değişkenlik gösteriyor. Bendeki naked shimmer renginin kuruma hızı çok iyi mesela. Bu arada özellikle piremses ışıltısına sahip olanlarla eflatun rengine bayıldığımı da söylemeden gitmeyeyim dedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruma hızını tam ölçemedim ben de, havalar pek sıcak, camı aç rüzgar esiyor filan derken bilemedim :))
      Piremses pırıltılı olanlara aşıkım desem abartmış olmam sanırım, utanmasam hiç tırnağımdan çıkartmam o kadar bak! :))
      Ne iyi ettin de geldin, azıcık üstümdeki ölü toprağını atayım ben de gelicem! :*

      Sil
  4. Rekor bende sanırım, 11 renk ne demek yahu!
    Güle güle kullanalım cicilerimizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu rekoru sana mı kaptırdım ben şimdi :) Güle güle kullanalım Ilknurcum, öpüyorum kocaman ^.^

      Sil
  5. o piremses parıltısı artık bende parlıyor tekrar teşekkürler canımcım :)))) oje konusunda gözüm dönebiliyor zaman zaman...bi Dior veya YSL ojeye o parayı bayılmıcam tabii ki ama... Louboutin bir arzu nesnesi olarak arada içimi gıcıklıyor..hele bir de ruju da çıkmış kiii....inşallah biryerlerde tek başıma denk gelmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da oluyor bazen öyle şeyler, derin derin nefes alıyorum, buna aslında ihtiyacım yok diyorum... bazen işe yarıyor, bazen de yemişim ihtiyacını, benim olucak fıstık! diyorum :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)