Denedim Biliyorum: Alterra Deo-Balsam

10:00

Mutlu haftalar!

Bu hafta Denedim Biliyorum ekibi olarak konuğumuz Rossmann'a ait bir marka olan Alterra'nın Deo-Balsam'ı yani koltuk altı roll-on'u.

Birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-Alterra-Deo-Balsam-Roll-On
Marka itibariyle vegan, hayvanlar üzerinde deney yapmayan (cruelty-free) ve temiz içeriğe sahip bir ürün olduğunu söyleyerek başlamak isterim; alüminyum tuz, parfüm ve paraben içermiyor.
Benim elimde mevcut olanı organik jojoba yağının yanı sıra Atlantik Denizi tuzu ve pamuk özü içeriyor. 
Birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-Alterra-Deo-Balsam-Roll-On
Bunu ben kendim bir türlü Rossmann'a gidip alamadığımdan sağolsun Sevgi almıştı benim için, verirken de iğrenç koktuğunu belirtmişti, ben ilk elime aldığımda bileğime sürüp denediğimde hiçbir kokusu olmadığını iddia ettim her zamanki gibi! :)
Sonrasında eve gidip sürdüğümde ise, ekşi mayamsı, ekmeğimsi, garip bir kokusu olduğunu fark etmem beni hiç şaşırtmadı doğrusu, kokularla aram hiçbir zaman iyi olmamıştır, siz de şaşırmadınız sanıyorum :)
Rengi beyaz gibi görünse de, sürüldüğünde şeffaf bir yapıda, ürün cam şişede ve 50ml.
Birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-Alterra-Deo-Balsam-Roll-On
Bu ürünle ilgili net ve kısa bir yorumum olacak; yıllardır kendi terimin nasıl koktuğunu unutmuştum, burnumun direğini kendi ter kokumla sızlatarak bana nostalji yaptıran, kendimden tiksindiren bu deo-balsama nalet gelsin diyorum!
Bir yaz akşamı duş aldıktan sonra 7.00 civarı sürüp akşam arkadaşlarla birşeyler içmeye gittim, saat 10.00 gibi eve geldiğimde leş gibi kokuyordum, hatta sanki ben kokmuyordum da bir kokarca koltuk altımda ostura ostura uyuyordu, sahi ben böyle mi kokuyormuşum?! :S
Bu ürünün şu sıcak günlerde, özellikle benim için hiç gideri yok malesef. 
Ancak temiz içerikli koltuk altı ürünleri kullanmak istediğimden aklıma şöyle bir fikir geldi... Geçenlerde bir blogda okumuştum ama kimin blogu olduğunu hatırlamıyorum malesef, bilen biri beni tekrar oraya yönlendirirse çok sevinirim. Şöyle ki, şimdi ben yıllardır kimyasalı bol ürünler kullanıyorum ya, bu tarz temiz içerikli ürünler ilk birkaç hafta işe yaramıyormuş - hatta daha beter kokutuyormuş - gibi görünse de, vücut mevcut kimyasalı attıktan sonra terimiz daha bir normal kokuya kavuşuyormuş ve bu temiz içerikli arkadaşlar da o zaman işe yarıyormuş. Kışın bu işe tekrar girişebilirim yani, sanki daha az terlediğimde çekilebilir gibi? Ay ben bunu uydurmamış olayım n'olur! ^.^
Bilen biri el atsa ya? 
Kendisine puanım √3/5, evet yanlış okumadınız, yazıyla karekök üç verdim! 

Belki aramızda mis kokulu güzeller vardır, bir de onları okuyun derim:

Esen kalın efenim!

You Might Also Like

16 yorum

  1. yazıyı okurken kahkahalar attım süpersiniz valla :) benimde böyle bi doğal içerikli rollon deneyimim olmuştu yves rocher markasınındı hatta... insan içeriği kötü olan sprey deodorantlara koşa koşa dönüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :)
      İnsan istiyor elbet tertemiz içerik olsun filan ama koltuk altım ter mi koksun bu sıcakta? Ondan sonra Türk insanı kokuyor diyorlar bir de, halbuki biz ne çok uğraşıyoruz kokmamak için hiç bilmiyorlar hiç :))

      Sil
  2. Çok doğal bir ürünmüş bu gerçekten de. Ter kokmak isteyenlere birebir denebilir yani :))) Vücudun önce kimyasaldan arınması doğru olabilir ama ürünün kendi de feci kokuyor anladığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğallığın nirvanasında bir ürün, ha sürmüşsün ha sürmemişsin - hatta keşke sürmeseymişsin - o derece! :))
      Kışın farklı markalarla denemeler yapacağım ama, yılmadım - yıkılmadım! :))

      Sil
  3. güle güle kullan, fırsatını bulur da gelirsem bu ürünü alıcam muhakkak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ama mutlaka al, almazsan olmaz yani o derece :D

      Sil
    2. ama diğer arkadaşların pek sevmemişler :) kafam karıştı :D

      Sil
    3. Ahahah :D Tatlım sen benim yazıyı okudun mu :) Aramızda bir tek seven oldu o da bubenimpartim-Fatma :D Ben de bana geyik yorum bırakıyorsun sanıyorum. Ayol tek başıma mı eğleniyorum burada :)))

      Sil
    4. seni bilmem ama ben şuan eğleniyorum :) kız sende hemen ne kızıyon yaa :D maksat iki gülmek değil mi :/ az bana güneş çarpmış olamaz mı :)

      Sil
    5. Aiyy ne kızması tam tersine, çok güldüm çok eğlendim, benim burdaki birinci önceliğim eğlenmek zaten kii :) Yalnız başıma eğlenmeyeyim dedim :D O terbiyesiz güneş hepimizi çarptı yea hiç sorma :P

      Sil
  4. Ay ahahaha dün geceden sonra tekrar güldüm ya :D Kök üç kez öperim seni bee :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmachan, kareköküme bölerek sev benii :D :D

      Sil
  5. Yaaa bi de bana kokmuyo la bu diyip durdun 😄😄 ay nalet şey Barış bütün gece evde yaa bişiy kokuyo ekşi ekşi ne bu yaa diye gezdi de diyemediiim diyemediiim o benim 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diyorum ama koku konusunda bana güvenmeyin diye :D :D
      Aiyy enişteme de yazık la, ekşi kokuyor ivit, kendi terimden tiksindim yeminle! :D

      Sil
  6. ahahahha.... bende de var bundan hiç denememiştim daha, sırasını bekliyordu...daha çok beklicek anlaşılan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dursun dursun o, hiiç acele etmeye gerek yok :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)