Denedim Biliyorum: Rival de Loop Style & Care Gel Mascara

10:00

Merhabalar,
Bu hafta denedim biliyorum ekibi olarak sizlerle Rossmann mağazasına ait bir marka olan Rival de Loop'un transparan maskarasının yorumlarını paylaşacağız.
Bu şeffaf maskarayı kirpikler için besleyici baz olarak kullanabildiğimiz gibi benim tercihim kaşlarda kullanmaktan yana oldu.
Havyar ekstraktı ve Pantenol içeren bu jel tamamen transparan, rahatsız edici bir kokusu yok ve uyguladığımda çok hızlı kuruyor. Kaşlarda herhangi bir kalıntı vb. görüntü bırakmıyor, kaş farı ile boşlukları doldurduktan sonra sabitleme amaçlı kullanıyorum ve oldukça çabuk kuruduğu için çok pratik geliyor kullanımı. Ancak kaşları mıh gibi sabitliyor, oldukça sert bir bitişi var, daha doğal sonuçlar veren kaş rimelleri kullandım ancak elimle dokunmadığım zamanlarda hissedilecek bir sertlik değil, yani demem o ki - cildi germe hissiyatı yok.
Fırçasının iki farklı yönü var, bir tarafı kısa küt uçluyken diğer tarafı yuvarlak bildiğimiz rimel fırçası. Kısa küt ucuyla kaşları yukarı kaldırıp yuvarlak ucuyla tarıyorum - belki daha doğru bir kullanımı vardır ama elime bu şekilde uygun geldi :)
Kaşları sertleştirmesini pek sevmesem de sabitlemesini beğendim, bende herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı ve performansından memnun kaldım genel anlamda. 9-10 TL civarında satılıyor Rossmann marketlerde.
Kendisine puanım 4/5, sertleştirmeseydi tam puan verirdim aslında oldukça beğendiğim bir ürün oldu :)
 
Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz içinsek demek ki:
 

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben de kaşlarımı güçlendirmesi için denemekteyim ve çok bereketli hala bitmedi gerçekten çok hoş bir fırçası var. yakında ben de bloğumda tanıtmayı düşünüyorum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan. Beğendim ben de genel olarak, bakalım gerçekten de güçlendirme açısından faydası olacak mı... Yazdığında mutlaka okuyacağım! :) Selamlar, sevgiler :)

      Sil
  2. Bi kaç saat sonra o sabitleme sertliği hafifliyor ama sanki :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)