Ünlü Şef Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri Kitap Lansmanında Buluştuk!

15:10

Merhaba iyi kalpli insanlar!
8 Ağustos Cumartesi günü Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri kitabının lansmanında Ankaralı Bloggerlar olarak bir araya geldik.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Tarçın Events Fatma Hanımdan davet aldığımız günden itibaren sabırsızlıkla beklediğimiz bu etkinlikte; daha tanımadan pozitif enerjisine hayran olduğumuz Şef Özlem Mekik'in şimdiden ikinci baskıya girmiş olan kitabı Günümüz Lezzetleri'nin lansmanı ile Ankaralı Bloggerlar olarak kendisiyle tanışma fırsatı bulduk. Organizasyonun Ankara ayağında ise sevgili Sibel Erzincan ve Tolunay Ersoy vardı ve herşeyden önce ellerinize sağlık diyerek buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum, mükemmel birer evsahibiydiniz :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Özlem Hanım, etkinlik mekanımız Trilye Restaurant'a girdiğimiz andan itibaren sıcacık karşıladı bizleri, açılışta yaptığı konuşmasında mutfak aşkının ailesinde başlamasından bi' mutfak'ta iki şef olur mu ya, yönetici ortağı olduğu Ziyade Fasıl'dan kadın şeflerin mutfakta maruz kaldıkları ızgara işkencesine :) ve dahi aşka ♥ kadar pek çok şeyi tüm samimiyetiyle paylaşarak içten bir hoşgeldiniz dedi bizlere. 
birvarim-biryokum-blogspot-com-tr
Özlem hanımın da belirttiği üzere kitabında dışarıda yediğimiz ve onlarca para harcadığımız yemeklerin evde de hazırlanabilmesi için ismiyle müsemma günümüz lezzetleri yer alıyor, onun da dediği gibi bir porsiyon fajita'ya 30TL vermek yerine bu fiyata alınan malzemeler ile evde 3-4 kişilik fajita yapılabilmesi, dışarıda ayıla bayıla yediğimiz lezzetlere kendi mutfağımızda da ulaşabilmek amacıyla hazırlanmış tariflerden oluşuyor kitap. 
Etkinlik mekanımız Trilye Restaurant'ın sahibi Süreyya Bey kendi hikayesini oldukça neşeli bir şekilde anlatarak bizlere özel hazırlanan menünün startını verdi. Gözümüzü, gönlümüzü ve midemizi doyuran menümüzde yer alanlar şöyleydi:
Soğuk Başlangıçlar: Kurutulmuş Domates Marine, Balık Pastırmalı Humus, Fava, Tahinli Patlıcan
Ara Sıcaklar: Deniz Mahsullü Börek, Kabak Çiçeği Tempura, Mevsim Salatası
Ana Yemek: Levrek Izgara
Tatlı: Suyun Ötesibirvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Ankaralı 50'ye yakın bloggerı bir araya getiren bu etkinlikte, bol bol sohbet etmekten de geri kalmadık elbette...
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Sevdiceklerimizle de fotograflar çektirdik :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Selfie'siz elbette olmaz dedik! ve bu işin uzmanı olan Sibel'in kollarına bıraktık kendimizi :))
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Etkinlik finalinde, görüntüsüyle kalbimizi fetheden ve bir o kadar da lezzetli olan pastamız da geldi...
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Ve etkinlik sponsorlarımız bizleri hediyelerle elimiz kolumuz dolu uğurladılar...
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Bu güzel etkinlik için tüm sponsorlarımıza tekrar teşekkür etmek istiyorum, bizler için hazırladıkları paketlerle bugünün tatlı anısının yanı sıra pek çok lezzeti evlerimize götürmüş olduk.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Pakmaya'nın bereketli lezzet kutusu ^.^
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Nefis Gurme'nin bizim için seçtiği harika lezzetler :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
 Kalecik Un'dan çeşit çeşit unlar :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr
Gurup İnoks'tan (ig: @promutfak) etkinliğe özel hazırlanmış şef bıçağı! :)

Bu güzel etkinlik için Fatma Hanım, Sibel Hanım ve Tolunay Hanımın ellerine sağlık derken tüm sponsorlarımıza, Trilye Restaurant'ın güler yüzlü kibar özenli personeline, samimi enerjisini bizlere de bulaştıran Özlem Hanıma çok çok teşekkür ederim.

Daha nice güzel etkinliklerde buluşmak üzere a dostlar!

Esen kalın efenim...

You Might Also Like

26 yorum

  1. Harika bir buluşmaydı..
    Bu etkinlik ile ilgili benim yazımı da okumak isterseniz :
    http://www.ankaraetkinlik.com/ozlem-mekik-tarcin-events-ankarada/
    Bir başka etkinlikte yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım pek çok etkinlikte daha buluşuruz Ayşegülcüm, öpüyorum :)

      Sil
  2. Etkinlik ayrı güzeldi, yemekler apayrı güzeldi ama birarada olmak daha güzeldi. Kabak çiçeği tempuranın da tadı hala damağımda. Kabaklı börek yerine öğrenip bu yemekten mi yapsam sana ;D
    Kalp yolladım bolca sana, geldiler mi <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoop havada kaptım kalpleri ♡ :)
      Işte bana bunlarla gelsen ya, kabak çiçeği tempura, fajita, mojito, noodle ve beef strogonof desen - ki ben havyarsız kahvaltı dahi etmemiş insanım, börek neymiş ayol :)))

      Sil
  3. Gerçekten harika bir gündü. Trilye'nin leziz tatları, sohbetin doyulmaz tadı hala damağımda.
    Yine görüşelim, bi daha görüşelim, hep görüşelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi gerçekten de. Evet evet hep görüşelim, tadi damagimizda kalıyor böyle olunca :)

      Sil
  4. Yaa herşey harikaydı ama şu bıçak beni çoook korkutuyor ooy ooyy 😟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bıçağı işin ehline bırakacağım sanırım :)

      Sil
  5. İstanbul etkinliklerini kıskanarak okurdum :) Şimdi onlar bizi kıskansın :) Harika bir gündü, sizlerle olmak çok keyifliydi. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle vallahi; şimdi onlar düşünsün :)

      Sil
  6. Bu tarz etkinlikler daha fazla olur inşallah Ankara da hem sizleri tekrar görme şansım oldu hemde yeni dostluklar kurma fırsatım oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah nice güzel etkinliklerde bir araya geliriz, öpüyorum çok :* :)

      Sil
  7. çok güzel bir gündü...epeydir bu kadar eğlenmemiştim...öpücük öpücük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir etkinlikti, devamı gelir inşallah :)
      Öpücük öpücük öpücük :))

      Sil
  8. Harika bir buluşmaydı yazını okurken bir kez daha keyiflendim :) Daha güzel organizasyonlarda buluşmak dileğiyle sevgiler . Bu arada sizi keyifle takip ediyorum ;)
    ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keyifle takipteyim :) Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, umarım yine birbirinden güzel etkinliklerde bir araya geliriz. Selamlar, sevgiler :)

      Sil
  9. Sevgili Bengü,
    Bol resimli ve neşeli anlatımınız çok hoşuma gitti! Ben de bu etkinlikte çok güzel vakit geçirdim ve yeni blogger arkadaşlar edindiğim için çok mutlu oldum. Keyifli ortamlarda ve daha nice blogger etkinliklerinde yeniden görüşmek dileğiyle, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci Hanım merhaba,
      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, yazımı beğenmenize çok sevindim. Tatlı dilekleriniz için bilmukabele diyorum, umarım tekrar tekrar görüşürüz :) Selamlar ve sevgiler bizden efenim!

      Sil
  10. Bengücüm birarada olmak çok güzeldi, yeniden görüşebilmek dileğiyle sevgiler...
    http://sibelintarifdefteri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel Hanım,
      Tekrar tekrar teşekkür ederim, çok güzel bir etkinlikti. Yine yeni yeniden görüşürüz umarım, selamlar, sevgiler :)

      Sil
  11. Keyifli bir etkinlikti emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleydi, umarım böyle güzel etkinliklerde tekrar görüşürüz :)

      Sil
  12. Etkinlik süperdi, en kısa surede yeniden görüşmek dileği ile... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten de, umarım yine yeni yeniden görüşürüz :)

      Sil
  13. Merhaba ben sevgi :))) harika bir gündü ayrıca harika blog sahipleri ile tanışmak çok güzel oldu tekrar görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgi, Ben de Bengü :)))
      Çok güzel oldu gerçekten de hem tanıdıkları görmek hem de yeni blogger'lar tanımak, umarım tekrar yine birbirinden güzel etkinlikte buluşuruz, Selamlar, sevgiler :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)