Denedim Biliyorum: Klorane Scented Refreshing Water

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!
Bu hafta denedim biliyorum ekibi olarak konuğumuz; Klorane Scented Refreshing Water!
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-klorane-eau-fraiche-parfumée
 #NilgünveDemetle #HerAnneÖzeldir etkinliğinde hediye edilmiş ve aslında bebeklerde kullanım için üretilmiş olan bu parfümlü suyun vaatleri şöyle:
- Tazelik hissi
- Cildin yumuşamasına yardımcı
- İçeriğindeki calendula çiçekleriyle bebek cildinin rahatlaması, korunmasına yardımcı
- Kaliteli bir bakım sağlama
Kullanım alanı: yeni doğan bebeklerde yüz, vücut ve saçlarda günlük temizleyici olarak kullanılabilir, kirleri nazikçe temizler, bebek cildine tazelik, hoş koku ve rahatlık verir. Gözler hariç bebek cildi ve saç temizliğinde kullanılabilir. Minimum alerji riski için özenle hazırlanmış ve test edilmiştir.
İçeriğinde alkol ve pareben olmaması güzel ancak anne olan arkadaşlarım bir aydınlatabilirlerse sevinirim, parfüm olayına ne diyorsunuz? :/
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-klorane-eau-fraiche-parfumée
Peki, bunu ben bebeksi cildimde nasıl kullandım :)
Aaa temizliyorsa makyaj çıkartayım ayol dedim önce, misel su gibi yaklaştım sinsice, 500ml.'lik ürün 6 ayda bitmeli bir de, üzerinde yazdığı üzere sıktım pamuk pede sildim yüzümü. Buradan geçer not aldı sayılır ama bir misel su etkisinde değil, yumuşak netice bıraksa da misel sular kadar yüzden akarcasına kolaylıkta temizlik sağlamıyor, biraz zahmet çıkartıyor.
Sonra tonik gibi kullanayım dedim, tüm cildimi temizledikten sonra iki fıs fıs sıkıverdim yüzüme ve... bingo! Cilt temizliği sonrasında benim gibi kılcal damar çatlakları belirgin, kuru, hassas, nazlı, ince narin nazenin bir cildiniz varsa, ne kullanırsanız kullanın o cilt sanki az önce hışır hışır çitilenmişçesine beni neden yıkıyorsun diyorsa, o gerginliği bir an önce cildinizden gidermek için başarılı bir ürün. Termal suları da bu niyetle kullanmayı pek seviyorum ama ferahlığın ötesinde cildi nemlendirmeye başladığı için gönlümde yer etti bu ürün. Kısacası cildimi yumuşatma özelliği nedeniyle sevdim kendisini.
Negatif olarak görebileceğim, kendi adıma, tek bir yönü var o da herkese hitap etmeyebilecek çiçeksi parfüm kokusu...
 - bebekler mis gibi süt kokmaz mı, 
- yeni doğan bebeye parfümlü sprey sıkılır mı,
- bebekler için üretilmiş ürünlerden siz de bebeksi cildiniz için kullanıyor musunuz?
...ve daha bir sürü şey için yorumlarınızı bekliyorum efenim :)
Kendisine puanım 4/5, özetle kokusu hariç cildimdeki etkisini beğendim ^.^
 
Denedim Biliyorum'un gülleri:
 

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de termal su mantığıyla kullanıyorum bu ürünü.. beğenmene sevindim, güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Bebeksi cildini yiiiiriiiiim! :D

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)