TRND ile Bepanthol Cilt Bakım Kremi Deneyimi Kampanyası

14:00

Merhabalar efenim,

TRND tarafından duyurusu yapıldığında "keşşkee benim olsaa" diyerek başvurmuştum kampanyaya, ve katılımcılardan biri olduğum için çok ama çok sevindim! 

birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-bepanthol-cilt-bakim-kremi
Kuru ciltlerin bir numaralı dostu eski adıyla Bepanthen yeni adıyla Bepanthol'ü bilmeyen var mı ki? Bilenler bilmeyenlere anlatsın, herkes bu kremi deneyebilsin diye TRND 1000 kadar katılımcıya bir tam boy ve bir sürü tester'dan oluşan koliler gönderdi. 
Ürünü işyerimde, arkadaş buluşmalarında, altın günlerinde (!) her yerde çantamda götürüp dağıttım efenim ve verdiğim herkes çok memnun kaldı.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-bepanthol-cilt-bakim-kremi
Ürün su bazlı, benim alerjik bir dönemime denk geldiğinden yüzümde deneyemedim bir tek ama vücudumun geri kalan her yerinde oldukça olumlu sonuçlar aldım, hatta Gül'ün tavsiyesi ile avuç içlerimdeki egzamayı (elimi yıkadıktan sonra pul pul görüntü & kaşıntı) sürer sürmez rahatlatması ile beni benden aldı!
Kokusunun olmaması, cilt tarafından çabucak emilmesi (ki ben avuç içlerime sürüyorum, varın siz düşünün), asla yapış yapış bir his bırakmaması benim için öncelikli olan olumlu özellikleri. Kendi adıma herhangi bir olumsuz özelliğine rastlamadım - ancak yüzde tüylenmeye yol açıyor diyenler var, açıkçası benim bu yönde bir gözlemim hiç olmadı bugüne kadar.
Dağıttığım deneme boylarından aldığım geri bildirimleri de rapor olarak TRND'ye gönderiyorum, 40 adet ürünü dağıtmak pek kolay olmadı ama verdiğim herkes memnuniyetle karşıladığı için ben de çok memnun oldum, teşekkürler TRND ekibi! 

Not: Bu arada bir süre buralarda olmayacağım, şu ülkeyi iki dakika bi tutuverin, bi yere kadar gidip geleceğim...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Sen hayırlısıyla git gel, sen gelene kadar biz biraz toz alıp ortalığı toparlayabiliriz inşallah :))

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)