Ankara Blogger Keşfi Etkinliği

10:00

Merhabalar efenim,
Uzun bit tatile gitmeden evvel katılmış olduğum, gününü iple çektiğim ve katıldığıma aşırı aşırısı mutlu olduğum Ankara Blogger Keşfi Etkinliği'ni tatilden ötürü biraz gecikmeli de olsa paylaşmak istedim sizinle; buralar biraz bensiz kaldı, beni özlediniz mi bilemiyorum ama ben yazmayı özlemişim, ne yalan söyleyeyim! :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Etkinliğin harika fotoğraflarını çeken @BacaksızKarınca'ya da ayrı bir teşekkür göndermek isterim, pozitif enerjisi ve her daim güler yüzü ile tanıdığıma çok memnun oldum kendisini :)
Ankaralı Bloggerlar olarak bu aralar pek bir sosyaliz, nazar değmesin diyorum, kıçımızı da kaşıdık mı heh tamamdır! Bu etkinliği çok daha önce planlayan @Sevdedays @Fotoro ve @Makeupdenizozturk planladıkları her vakte başka bir etkinlik denk geldiğinden optimum şartları yaratmak için etkinliği birkaç kere güncellemek zorunda kaldılar ve 5 Eylül günü nihayet bir araya geldiğimizde sarf ettikleri çabaya bir kere daha hayran kaldım! 
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Mekan olarak Bahçeli'deki @FabbsCafe'yi seçmişlerdi: bulması kolay, personeli güler yüzlü, kahveleri lezzetli, bir de fiyatları uygun, e daha ne olsun -  çok güzel ağırlandık :) 
Ev sahibelerimiz olan 3 tatlış hatun kalabalık blogger ekibinde herkesle tek tek ilgilendiler, samimiyetleri ve cana yakınlıklarıyla hiç yabancılık çektirmediler bize, ne yabancılığı ayol kaç yıldır blog yazıyorsun diyecek olursanız, birkaç kişi dışında hiç tanımadığım blogger/instablogger arkadaşlarla tanışma fırsatı bulduğum bu etkinlik biraz da bu yüzden heyecanlandırdı beni ve bu nedenledir ki pür neşe ile gittiğim etkinlikten çok mutlu ayrıldım.birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Etkinlik duyurusu instagramdan ilk paylaşıldığında, Ankaralılar bir ses verin haydi buluşalım dendiği için hiç bir sponsor / hediye beklentisi olmadan sadece yeni bloggerlarla tanışırım heyooo! diyerek hemen gelirim demiştim, ancak Sevde, Tuğçe ve Deniz bize çok güzel sürprizler hazırlamışlar. Masalardaki runner'lardan pankartlara kadar herşeyi düşünmüşler ve bizi hediyesiz ağırlamak istememişler.  
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Cici sponsorlarımızdan runner'ları hazırlayan @hhappyhome;
birbirinden lezzetli şekerler, şirin oje ve ruj şeklinde hem de yazdıkça ışığı yanan kalemi hediye eden @boom_design ve 
pankartlarımızı ve instagram hesaplarımıza özel kartonlarımızı hazırlayan @cd.eventdesign :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Mis kokulu taşlarıyla @pinkhomedesign ve 
hem lezzetli hem taze ürünleriyle @tazedirekt 
:)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
Şipşirin sabunlarını hediye eden @sabundukkani;
Rengarenk saç aksesuarlarıyla aramızda olan @koklikodesigns ve
♥ hem görüntüsü hem de tadıyla gönlümüzü fetheden pastamızla @cookiegardenbyselen
:)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-ankarali-blogger-kesif-etkinligi
♥ Ve blogger dostu bir başka firma, Fruitflowers ve Tatlimo.com lezzetli çikolata kaplı meyveleri ve kekleriyle bizi etkinlikte yalnız bırakmamakla kalmayıp evlerimize götürmemiz için de minik paketler hediye ettiler, @fruitflowerstr  @tatlimocom
:)
Bu güzel etkinlikte, sosyal medyadan tanıyıp kanımın kaynadığı pek çok blogger arkadaşımla tanışma fırsatım oldu, bol neşeli bol eğlenceli bir gün geçirdim. 
Tekrar kocaman teşekkür ederim hanımlar!
 
Ben biraz gidiyorum, siz şu ülkeyi iki dakka tutuverin demiştim ama 
pek de iyi bakamamışsınız güzel ülkeme... neyse -.-
Esen kalın efenim!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Harika bir buluşmaydı..
    Bu etkinlik ile ilgili benim yazımı da okumak isterseniz :
    http://www.ankaraetkinlik.com/ankara-blogger-bulusmasi-2/
    Bir başka etkinlikte yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Ayşegülcüm, umarım başta amerikano gecelerimiz olmak üzere daha nice etkinlikte buluşuruz :) öpüyorum ben de, sevgiler :*

      Sil
  2. Tekrar o güne gittim :) ne güzel olmuş yazı tekrar görüşürüz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir etkinlikti, umarım yine görüşürüz ki :)

      Sil
  3. Bende özledim buluşmalara katılmayı sanki ya, neden İzmir'de hiç bişey yapılmıyooo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bizim seni bir sürü kocaman ozlememe ne demeli :'(

      Sil
  4. aaa bende ankaradayım arkadaşlar böyle etkinliklere katılmayı çok isterim:) http://ozlemcacim.blogspot.com (kadınca kararınca)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgelmişsiniz.
      Instagram hesaplarımızdan bizi eklerseniz çok daha rahat iletişimde kalırız, bizi bulsanız ya mesela :)
      @bngkcr

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)